Надявам се някой тук да може да ми помогне. Имам профил в LinkedIn доста отдавна, но не го ползвам редовно. Вчера съм получила 3 имейла:
1. за потвърждение за сменена парола
2. за потвърждение на активиране на two-step верификация
3. за активиране на премиум пакет, който след първия месец се плаща по 44.99лв/месец
Нито едно от трите неща не е изискано от мен. Паролата ми наистина е сменена, не мога да си вляза в профила да канселирам нещата. При натискане на "забравена парола" ми се изпраща код на имейла като на следваща стъпка трябва друг код да въведа, който бил излизал на authenticator app, което нямам или да си изпратя сканиран личен документ. Това не бих искала да правя предвид очевидните им проблеми със сигурността.
LinkedIn нямат директен имейл за контакт и не знам какво да правя. Идеи?
Предварително благодаря на отзовалите се