На почивка в Поморие 2023г

Благодаря, MTV. Наистина изглежда добре водата. Тук е с кален цвят на километър и повече навътре, плуват всякакви клонаци, листа и мръсотия, по плажовете видях умрели птици...
Искам да се топна мало и в море, все дъжд ни вали, тази вечер също. Плисва изведнъж.

Утре, поради липса на силен вятър (принципно това търсим) ще сме на южния плаж - с/у Сънсет Ризорт, и ще пусна снимки от там; предполагам и там е ок, поне преди 3 дни беше..

Относно снимката с морето, може да е чисто, но се вижда, че дърпа навътре. За мен е много опасно.

Това е на косата- перфектно, но е червен флаг
[/quote]
Там най- много се давят. Не се заигравайте с природата.

Това е на косата- перфектно, но е червен флаг
Там най- много се давят. Не се заигравайте с природата.
[/quote]

Споко, не плуваме, караме кайт😉

Ето и снимка от морето пред Сънсет Ризорт

В момента на Южния плаж на Поморие, както досега няма вълни, морето е чисто, спокойно, виждат се рибки. Слънчево, прекрасно! Младежа, който събира таксата за чадъри каза, че за целия сезон е почивал поради дъждовно време само два дни, единия от които е деня на наводненията на юг.

Благодаря, момичета. Вчера се преместихме в Поморие, в квартира, близо до Сънсет Ризорт. Днес морето е по-спокойно от вчера, но има адски много морска трева в началото, до детските шамандури. След ахтополския плаж, тук пясъкът е много странен - ситен и много твърд. Ужасно много руска реч, вече се радвам, като чуя българска. Само се чудя, всичките тези плажуващи украинци, дали сами се издържат, или ние ги издържаме. Научих, че поморийските солници били пресушени и на тяхно място изникнал голям нов квартал - Малая Русия.
В кооперацията отсреща апартаментите били купени от руснаци, но вече им било трудно да идват у нас на море и продавали закупените апартаменти, купили ги украинци.
Много мутробарок навсякъде, застроено с някакви кошмарни хотели, с минарета отгоре. Joy
Ииии, днес водата спря, добре, че се смилиха и я пуснаха късния следобед. Laughing

ПС Хубавото на септемврийското море е, че има много свободни места и можеш лесно да намериш квартира.

Последна редакция: пн, 11 сеп 2023, 18:57 от Diorela

Общината уведоми, че ще има спиране на водата Simple Smile ремонтят нещо

Това, който Ви го е казал, Ви е излъгал. Инфо по въпроса можете да погледнете в гугъл Wink
Конкретно мястото е било м.Езерото; солниците са от другата страна, а засипани и буквално откраднати от местните, са земи където е билла.

А къде са тези минарета, за които говорите?

Каза го хазайката ни, доста възрастна жена.
Хотелите със  странна архитектура са на влизане в Поморие, посока от Бургас. Опитали са да ги раздвижат, при някои се е получило комично. Масово са разни кулички, кубета и т.н. Нарекох ги шеговито минарета, защото архитектурата напомня на хотели в Турция. Но някои наистина  наподобяват минаре.
Тази вечер ходихме до стария град да го разгледаме. Пак местни възрастни хора ни разказа, че там, където са пресушавали, сега сградите пропадали и продават, затова цените на имотите били паднали много. Не съм проверявала дали е така. Просто споделям какво са ни казали.

Последна редакция: вт, 12 сеп 2023, 00:55 от Diorela

Новият руски квартал държи цени и още как. Няма пропадане, има презастрояване. Даже която я довършват сега, е 1100 евро на ШиЗ в центъра на руския квартал. Лятото там е хубаво, ама попретъпкано. Зимата е пусто. Макар че тук -там някой прозорец свети, но са рядкост

Новият руски квартал 2011 година беше трънясали поляни, оградени с метални конструкции. Точно го застрояваха тогава. Бяхме на квартира близо до паркинга на светофара и помня колко вървяхме, за да стигнем до плажа. После постепенно го застроиха и бурените станаха модерни сгради. На мен не ми харесва, много е снобска атмосфера. И наистина буквално няма въздух между сградите.
Ние предпочитаме старата част на града, макар че и в новия град сме си изкарвали много добре.

Местните го говорят това, защото новите сгради им взеха клиентите Simple Smile успявах само онези, които вложат средства, за да ги направят в нормален вид. Локацията на повечето от новите е по-добра (спрямо плажа), това вече няма как да променят.

Били сме в няколко нови сгради в тези райони и никъде не сме виждали пукнатини или каквито и да е щети, намек за пропадане.

Последна редакция: ср, 13 сеп 2023, 12:40 от Не се сърди, човече

Ние намерихме интересна квартира, цялата изрисувана с приказни герои. Не е лоша и цената е ок за 5 възрастни. Тази вечер  отново ходихме с автобус до стария град, голямо приключение си е да разбереш кога има, къде са спирките и т.н. Не искахме с кола. Снощи се прибрахме пеша по морската алея. Малко е далеко, но много приятно. Тази вечер, след доста обяснения къде ни е спирката, успяхме да разберем, че и автобуса за Слънчев бряг спира там и се метнахме на  него. Беше забавно.
Нооо, пак едно голямо Но. След като уцелихме няколко хубави дни, започнах да почернявам, изведнъж днес  на плажа глава ме заболя, задух, стана ми кофти, а ММ забеляза, че ме подкарва гаден обрив като копривна треска. Вероятно е слънчева алергия, та пак ще забравя за плаж. Как е възможно, слънцето вече не е така силно, не се излагам на него за пръв път и да направя слънчева алергия? Надеждата ми е да е от новото слънцезащитно мляко, макар че взех бебешко.  Не ми върви с това море - потопи, алергии, но пък изкарахме приятно.

Последна редакция: ср, 13 сеп 2023, 00:46 от Diorela

Diorela, как намерихте квартирата? Виждах след второто кръгово да стоят хора с табели за квартири под наем, както и на спирката на автобусите до Феста Ризорт.

В съботната вечер решихме да отидем до лунапарка в стария град, четирима възрастни и две дребосъчета. Не искахме да ходим с колите, за такси - няма столчета за децата и за това чакахме автобуса в 20 ч. (На всеки 30 минути минава).  За наш късмет се появи файтон и за всеобща радост ни откара до там. За връщане реших, че няма да ни е много удобно да се съобразяваме с автобуса. Очаквах на децата рязко да им се приспи и предварително се уговорих с друг файтонджия да ни върне обратно. Реално цената беше като да сме наели две таксита, но емоцията беше голяма.
    В неделя сутринта, преди да си тръгнем, реших да поплувам. Морето чисто, спокойно, водата - чай. Имаше ветрец, който ме караше да не ми се излиза от водата.
    Не ми се тръгваше от Поморие. Сприятелихме се с няколко от местните хора, разменихме телефони. Ще ги чакам с нетърпение зимата в София.
    Догодина, живот и здраве, отново ще сме на почивка в Поморие.