СЕДМИ КЛАС - седмицата на резултатите - 26.06 - 02.07

  • 156 621
  • 1 838
  •   1
Отговори
# 1 770
  • Мнения: 15
Въведени ли са оценки от у-ще на някой в infopriem?
Питах по-горе, но никой не отговори, само нашите ли не са въведени?

Нашите също не ги виждам

# 1 771
  • Мнения: X
Цялата необходима информация относно оценки, в т.ч. и от олимпиади и състезания, ще бъде отразена по служебен път преди да се пристъпи към балообразуване и класиране. Поради огромния обем информацията се прехвърля поетапно и е възможно все още да не е видима в момента на попълване на заявление за участие в първи етап на класиране.Това не е пречка за попълване и подаване на заявление.
Извадката е от информационния файл за София, но текстът е валиден за цялата страна.

# 1 772
  • Мнения: 3 470
Ръст и тегло са две характеристики, а съюзът "и" в логиката си мисли или като събиране, или като пресичане на характеристики, класове (например, пеещ и свирещ едновременно).
Друг е въпросът, дали нашето училище учи на логическо мислене или на готови модели за решаване на задачи. А Логика сега се учи в 10-ти клас. Как се учи е трети въпрос.

# 1 773
  • Мнения: 5 942
Фенси, а ако посочиш "тегло, ръст, бивни и по-големи крака", колко точки получаваш? Благодаря.

Предполагам вече знаеш колко точки получаваш в тази конфигурация. Дискусията за тази задача отдавна стана излишна. Очевидно е кое е правилно и кое грешно.

За намиране на грешки нямам идея защо не отнемат точки. За мен лично е правилно да се отнемат. Задачата тества грамотност. Дори и да са открити всички грешки, ако при преписа е сгрешена друга дума, по мое мнение трябва да се отнема точка.
Ами не отнемат точки за неправилна поправка в задачата за редактиране, защото нали точки само се дават и в тази задача изведнъж това не е така.
12 клас се мъчат да се борят с роботското оценяване на ДЗИ,  а тук се приветства.
За мен е силен аргументът, че ръст и тегло могат да се приемат като една характеристика, също и незнайно защо ограденото с таблица изображение. Спорно е и за всяко дете е различен отговорът дали децата са написали само ръст и тегло понеже  са прочели с разбиране, че се искат две характеристики, или просто са нямали наблюдателността на тези загледали изображението и цялостно обработили информацията.

Ръст и тегло са ЕДНА характеристика? Наистина ли? Изображението не е оградено с таблица. Това на всички е ясно, както и да се опитвате да докажете обратното.
И хайде да не изкарваме криви децата, които всъщност вярно са се справили със задачата и са осъзнали какво се иска от тях. Точно те цялостно са обработили информацията, отсяли са какво точно ги питат и са схванали, че бивните не са верен отговор. А не тези с допълнителния грешен отговор.

В случая оценяването не роботско, а точно обратното. Ако беше роботско, щяха да приемат и грешния отговор, без да бъде санкциониран.

Аз не знам кой и къде е твърдял, че на НВО не отнемат точки, а само дават. И смятам това за грешно. Както се вижда не отговаря на истината. Остава да коригита оценяването и на задачата за редакция на текст.
Кой пък изкарва децата криви? Никое дете не се накривява от отговора си на въпрос от НВО.
Ръст и тегло са физическите данни и могат да се възприемат като една характеристика, което явно са направили не едно и две деца. Рамката  около таблицата и изображението също се изкоментира.
Това което казах е, че ако след изпита се вземеха 10 деца отговорили само ръст и тегло и 10 включили и бивните, сред първите ще има такива, които просто не са забелязали бивните, без да са били задължително пунктуални в разбирането на условието, а във вторите ще има такива, които ще си аргументират добре включването на бивните.

Ок. Вие сте руса със сини очи и това не са две външни характеристики, а само една. Що за абсурд?
Какво има да им забелязват на бивните, като за тях НЯМА данни в таблицата. Картинката НЕ Е данни. А в условието изрично пише точно тази дума. Оградена или неоградена мамутът все е картинка, а не таблица. Иначе в условието трабваше да пише да търсят в текста, таблицата и картинката. Няма смислени и добри аргументи за включването на бивните. А дали децата написали двата верни отговора напълно са разбрали заданието, няма как да знаете. Важното, е че отговорът им е напълно 100% верен.

# 1 774
  • Мнения: 3 060
Какво мислите за професионалните гимназии, по-специално "Джон Атанасов", приложно или системно програмиране? На ниво ли са?
И друг въпрос: мислите ли, че специалност, която миналата година е била с минимален база 430, тази година има (голяма) вероятност да е с промяна ок. 20-30 точки (независимо нагоре или надолу)?

Последна редакция: пн, 03 юли 2023, 01:59 от alen mak

# 1 775
  • Мнения: 360
Аз съм чувала, че туес е по-добре от джон атанасов, но само съм чувала.. 😁Ние се чудим за туес, но пък там втори чужд е руски и нямаш право на избор, което не ми харесва

# 1 776
  • Някъде на край света
  • Мнения: 311
Ние се чудим за туес, но пък там втори чужд е руски и нямаш право на избор, което не ми харесва
Има си причина това. Много добра техническа литература има на руски.

# 1 777
  • Мнения: 4 269
Едно време четяхме на руски, защото нямаше преводи на английски.

# 1 778
  • Мнения: 8 321
Аз съм чувала, че туес е по-добре от джон атанасов, но само съм чувала.. 😁Ние се чудим за туес, но пък там втори чужд е руски и нямаш право на избор, което не ми харесва

Всеки един език, научен във възрастта когато хората най-много помнят е богатство. А още по- добре когато е безплатно.
Каквото и да си говорим Русия е световна сила. Нищо, че и аз лично не го харесвам.

# 1 779
  • Мнения: 189
Просто да споделя Bowtie
Ходихме да гледаме работите на моето момиче и всички сме много щастливи от това, което видяхме. По БЕЛ като се прибра от изпита беше много разстроена от адски груба грешка на тезата, а и при сравняването с отговорите още същия ден си откри и други грешки. Е, като видяхме, имаше само 1 гр на теста - за сложното смесено изречение, а другите, за които "помнеше", че е направила, бяха вярно написани. Тезата, обаче, наистина беше зле и за нея има 0 т. Но пък преразказът беше оценен за 33т. Така че много е щастлива, милата.
По математика резултатът ѝ не е от най-добрите, определено по-нисък от пробните - 66т. И като видяхме работата, какво се оказа - във втори модул има сгрешени 21а и 23г. Всичко друго вярно, разписано и оценено с пълните точки. В първи модул, обаче, нещо като касапница Scream. Тя си знаеше за две задачи, че не ги беше решила, при проверката после си намери още две, а при разглеждането на работата се оказа, че леле-майко... - цели седем е объркала. И след това си говорим, казвам ѝ: "Всички казват, че втори модул е трудният, за отсяване на талантите. Е, ами, ето - отсята си." Голям смях. Учителката от частните уроци направо се шашна като ѝ разказахме. Но пък ме радва, че "трудните" задачи са решени. При това 23та я е решавала супер притисната от времето, защото квесторите не съобщили (както обещали) като остават 15 мин, а тя случайно си погледнала часовника (който не са ѝ взели, въпреки че очаквахме) и осъзнала, че времето свършва, отговорите не са пренесени, последната задача е наполовина. Та така - показа, че под напрежение си работи добре и съсредоточено. Наистина, конкретният резултат не е чудо на чудесата, но сме много доволни от работата и спокойствието. Пък точките по БЕЛ дърпат общия бал, така че ще се получат нещата.
Разглеждането на работите определено внася яснота при чудене и се радвам, че го направихме. Heart Decoration

# 1 780
  • Мнения: 1 138
Аз не мога да спя от притеснение , както бях спокойна цяла година….
Искам да запиша набора във ФЕГ, той иска да пишем 73- то преди него.
Учил е английски в училище и по школи.
За нас ФЕГ ще е много по - удобно , заради минаването им на едносменен режим.
Да не изпадам в обяснения как ги караме и прибираме два броя всеки Божи ден до метрото.
На когото не му се е налагало - няма  да ме разбере.
Той явно не иска да си изхаби бала, аз нямам такъв проблем.  Няма представа нито от немския, нито от френския.  Иска да учи втори чужд език.

# 1 781
  • Мнения: 559
Аз не мога да спя от притеснение , както бях спокойна цяла година….
Искам да запиша набора във ФЕГ, той иска да пишем 73- то преди него.
Учил е английски в училище и по школи.
За нас ФЕГ ще е много по - удобно , заради минаването им на едносменен режим.
Да не изпадам в обяснения как ги караме и прибираме два броя всеки Божи ден до метрото.
На когото не му се е налагало - няма  да ме разбере.
Той явно не иска да си изхаби бала, аз нямам такъв проблем.  Няма представа нито от немския, нито от френския.  Иска да учи втори чужд език.
Ако няма предпочитания към един от двата езика - 73то е по-добрият избор според мен. И то с оглед не само на бала за прием, а и по резултатите от матурите на 10 и 12 клас. Оставете детето да си прецени, големи са вече и догодина ще си пътува сам с градския транспорт Simple Smile

# 1 782
  • Мнения: 1 138
…. Той ще си пътува до метростанцията, но оттам при всички положения трябва да го прибираме с кола.
Ще тръгваме след малко да гледаме НВО- то му и ще вадим и медицинско днес.  С две думи отиде ми деня😀

# 1 783
  • Мнения: 124
До 73 СУ няма метро в близост , но има много рейсове и тролеи .

# 1 784
  • Мнения: 1 175
Ние се чудим за туес, но пък там втори чужд е руски и нямаш право на избор, което не ми харесва
Има си причина това. Много добра техническа литература има на руски.
Mалко ме съмнява това твърдение, особено за ИT.

Общи условия

Активация на акаунт