Лидл 177 - юлско-августовска лежерно лятна

  • 115 946
  • 1 675
  •   1
Отговори
# 45
  • In transit
  • Мнения: 11 913
Мисля, че охранителите нямат такива правомощия да арестуват или закопчават в магазините, но ще питам, че ми стана интересно.

Днес обаче и аз се почуствах, като крадец. Отидох за нещо дребно и реших да върна нова дреха, която ми беше голяма. Взех си двата лимона, които ми трябваха и отидох на касата, където извадих дрехата с касовия бон. Касиерката ме погледна сърдито и с назидателен тон ме попита, защо нямам печат от охраната. Казах, че не зная за това и, че досега не ми се е налагало да връщам нещо. Тя продължи да мрънка, извика пазача, който взе да се прави на важен и да ми чете конско, как не съм постъпила правилно и че трябвало да върнат камерите, защото не съм влязла през изхода. В нашия филиал няма как да се влезе през изхода и по принцип е забранено!
Няколко пъти ги попитах къде е написано това правило и да сложат табела на входа, за да знаят хората какво трябва да се направи. Много се ядосах...а дрехата струваше 10лв., имах си касов бон и изобщо не разбрах защо трябваше да подходят по грозния начин, вместо да ми обяснят за това ново правило, като хората.

# 46
  • Мнения: 459
Момичета, сиренето стратичела как се консумира? Със солено или сладко?

# 47
  • Мнения: 10 291
Наскоро връщах дреха, нямаше охранител след входа, че да му се обадя. Отидох на опашката, без да пазарувам друго (защото знам, че така се процедира от предишно връщане), изчаках (заедно едно от децата ми бях) чинно цялата опашка, върнах и после се върнах да пазарувам. За печат от охранител на бележката не са ме питали, но досега не съм и виждала да слагат такива в нашия филиал.

# 48
  • София
  • Мнения: 617
Аз пък влязох през изхода, за да се обадя на охраната, и един от касиерите се развика, че трябвало да се влиза през входа и да се чака на опашката. Нямаше да ида на касата, само се обадих на охраната и после влязох, върнах на друга каса(не при кресльото)  и наново влязох да пазарувам. Няма угода, а няма и указание какво да правим. То и охраната не знаеш къде ще бъде, но в случая се виждаше, че е след касите.

# 49
  • In transit
  • Мнения: 11 913
Момичета, сиренето стратичела как се консумира? Със солено или сладко?
Със солено. Намазано на препечен хляб, например. Като брускета, с малко домат и/или маслини отгоре, става супер.

Феникс, казаха, че това с печатите било от поне 6 месеца. Ама да си напишат ясни правила, в крайна сметка. Не мога да чета мисли. Нито сме длъжни, да си предаваме от уста на уста.

# 50
  • Мнения: 10 291
Така е, няма как да гадаем какви са им правилата. В случая, когато връщах охраната стоеше чак в края на касите, но откъм изхода може да се влезе, само ако някой излезе междувременно, иначе е затворен с врата, която само отвътре се активира. Но дори и не предполагах, че е трябвало да издирвам служителя за печат - но на касата също нищо не казаха за това. Сега от вас научих. Рядко се случва да купя нещо и после да се налага да го връщам.

# 51
  • Мнения: 10 212
Какъв печат ги гони. При нас слагаха печати съвсем за кратко, сега никой не се занимава с това.

# 52
  • Мнения: 1 826
Аз се отчитам с тоалетна хартия ( как така се объркаха нещата,че специално да ставам и да бързам да ходя до магазина за тоалетна хартия на промоция Sad Sad )
Иначе в Ст.град имаше намалени неща от Фифа 2022 суитчери-20 ,долнища -15 и тениски 5лв, каски детски за сноуборд , органайзер с лепящи листчета-3лв, гумички 5 кръгли за левче , и някакви парцали - блуза за бременни,пола , 2-3 панталона. Аз си взех гумички да се радват децата, една тениска , един органайзер и едни ръкавици за колело..дето не знам за какво са ми ..ама айде Wink

# 53
  • софия
  • Мнения: 25 627
Тъпотията с връщането е от самото отваряне на магазините. Как пък за толкова години не намериха начин да го напишат, а не да се гадае и в крайна сметка все клиентът излиза грешен, все е навикан.

# 54
  • Мнения: 18 624
Щом няма обявени правила за връщане още на входа и там няма постоянно служител, който да слага печати, аз не виждам вина у клиентите. А това, че назначават и държат служители, които си позволяват да повишават тон на тема "как така не четете мисли", си е директен минус на Лидл.

# 55
  • Мнения: 36 663
Не си харесах почти нищо от намалението, взех една стъпка за 5 лв и това е.
Иначе напазарувах от италианските неща.

# 56
  • Мнения: 2 119
Аз сега се връщам от пазаруване и този път много се напрегнах. Бях с приятелка и тя си взе 2 кутиии 3в1 уж на цена 17 ст което на касата излезе на нормална цена от 49ст. А със сигурност беше изложено с цена 17ст защото и двете ни учуди ниската цена и няколко пъти проверихме да не гледаме етикет за друго кафе. В крайна сметка не го взехме и уж всичко точно,ей сега си гледам бележката и виждам, че имам маркирана 1 кутия в повече от фунийките за сладолед. Взех от двата вида по 1кутия ,но едните са маркирани 2 пъти. Не съм за три лева и няма да се върна да се разправям, но всеки път се ядосвам защо го правят,те реално не могат да си ги приберат тези пари

# 57
  • Мнения: 5 087
Аз сега се връщам от пазаруване и този път много се напрегнах. Бях с приятелка и тя си взе 2 кутиии 3в1 уж на цена 17 ст което на касата излезе на нормална цена от 49ст. А със сигурност беше изложено с цена 17ст защото и двете ни учуди ниската цена и няколко пъти проверихме да не гледаме етикет за друго кафе. В крайна сметка не го взехме и уж всичко точно,ей сега си гледам бележката и виждам, че имам маркирана 1 кутия в повече от фунийките за сладолед. Взех от двата вида по 1кутия ,но едните са маркирани 2 пъти. Не съм за три лева и няма да се върна да се разправям, но всеки път се ядосвам защо го правят,те реално не могат да си ги приберат тези пари

Това ли е въпросното 3 в 1? Ще пробвам и аз да взема, половинката пие. Как съм го пропуснала в брошурата?

# 58
  • Мнения: 2 119
Сигурно това е било по брошура,но на тази цена бяха наредени кутии 3в1 на Нескафе. Предполагам и доста хора като нас са се подлъгали защото магазина беше пълен и всяка трета количка беше натоварила от кафето на Нескафе

# 59
  • Мнения: 13 144
Те хубаво се напинят че трябва да има печат, ами ако клиентът връща с дигиталната бележка къде ще сложат печата? Grinning
Тъпо е наистина че не процедират еднакво във всички филиали. За такава голяма верига човек би очаквал да си имат процедура дето хем да е обявена, хем да не зависи от това на кого в кой крачол му е паднал...

Иначе и на мен не ми се вижда нормално човек да влезе и да се разхожда със стоката за връщане и да я върне на излизане. Че аз може да съм си носела само бележката и да взема от щанда ново и да кажа че го връщам него. По-логично е да се върне старото първо и са прави да го искат, само организацията им куца точно за това.

Общи условия

Активация на акаунт