... институции и А1

  • 1 013
  • 33
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 5 281
Докато в БГ не започнем да мислим конструктивно по проблемите си с решения, а само търсим виновници по проблемите си ще вървим назад - това е , което виждам в незрелите ни институции..
Те ти казват, че така е в целия ЕС, а ти България, та България!

# 31
  • Мнения: 22
еми, нали се рабрахме - не гледаш ... договора е подписан години преди те да решат да ползват тия европейски директиви, като искат да правят промени в договорите -  в тях има 2 страни, аз не съм решил да правя промени по него, а те  ... така че да си спазват това, което е написано в договора и поискат промяна по договора за въвеждане на тези директиви с подписване на нов договор, анекс или приложение, аз може да не съм съглаен с тези нови условия а само с тези, които съм подписал ... или нямам право на избор Grinning

Последна редакция: вт, 12 сеп 2023, 17:54 от ддд...

# 32
  • Мнения: 1 465
Имаш право на избор - пратили са ти sms. Това, че не си го прочел по една или друга причина, си е твой проблем.
И аз имам мобилен план към тях, но съм сложил картата в 5G рутер и го ползвам като домашен интернет. Пратиха смс при индексация - рутерът си има уеб интерфейс и си чета смс-те там. Те не са длъжни да следят в какво устройство ми е картата и дали е активна изобщо..

# 33
  • Мнения: 22
Имаш право на избор - пратили са ти sms. Това, че не си го прочел по една или друга причина, си е твой проблем.
И аз имам мобилен план към тях, но съм сложил картата в 5G рутер и го ползвам като домашен интернет. Пратиха смс при индексация - рутерът си има уеб интерфейс и си чета смс-те там. Те не са длъжни да следят в какво устройство ми е картата и дали е активна изобщо..

В някои може и да има web интерфейс и място за съхранение на СМС-и, и за това в ЗЕС е написано:
"Чл. 15. (1) В случаите по чл. 230, ал. 2 от ЗЕС предприятията уведомяват крайния ползвател чрез:
1. писмо, изпратено до адреса на крайния ползвател като кореспондентска пратка; или
2. електронно писмо (e-mail), изпратено до посочен от крайния ползвател адрес на електронна поща; или
3. кратко текстово съобщение (SMS) или съобщение чрез друг вид технология, което да може да бъде съхранено на крайното устройство на крайния ползвател.
(2) В случаите по ал. 1, касаещи изменение на договор за ползване на мобилна гласова услуга, предприятията уведомяват крайния ползвател чрез съобщение по ал. 1, т. 3. В случай че мобилната гласова услуга на крайния ползвател не включва възможност за получаване на такива съобщения, предприятията уведомяват крайния ползвател по реда на ал. 1, т. 1 или 2.
(3) Във всички случаи предприятията оформят уведомлението по ал. 1 като отделен и самостоятелен документ (писмо, електронно писмо, кратко текстово съобщение (SMS) или съобщение чрез друг вид технология).
(4) При изпращането на съобщение чрез друг вид технология предприятията следва да могат да гарантират, че крайният ползвател е надлежно уведомен."

... а как ще разберат дали устройството може да покрие това изискване, не е работа на потребителя, защото никъде в договора или ЗЕС не е упоменато в какво конкретно мобилно устройство трябва да поставиш картата...
В ал.4 виждаш и целта, не нещо да бъде изпратено, а потребителя да бъде надлежно уведомен.

PS. алармената ми система, като мобилно сертифицирано устройство, не може да съхрани СМС-и , така си е по дизайн, така че аз не съм уведомен като потребител от оператора, както е упоменато в чл.15 от ЗЕС, тъй като оператора не е потърсил друг канал за уведомяване / все пак цитираната от мен точка е 3 / ...


Цитат
Те не са длъжни да следят в какво устройство ми е картата и дали е активна изобщо...

Повярвай ми следят устройствата ако имат полза: Пределно им е ясно дали ползваш IPTV на андроид ТВ или андроид таблет/телефон, за второто имаш допълнителна платена услуга, което не се пропуска от оператора Simple Smile

ето какви са изискванията към мобилното устройство от А1 в общите условия на договора / алармената ми инсталация  отговаря на тези изисквания /


 
... така че когато нещата са в интерес на оператора, намират всичко , но когато е в интерес на потребителя, не знаят за какво става въпрос Grinning

.... гледам и последното становище на КРС / последното качено във темата /  и ми става смешно -  как СИМ картата има техническа възможност за изпращане и получаване на СМС, ако моята СИМ карта го позволяваше нямаше да ми трябва мобилно устройство за да ползвам услугите по договора, този който съм сключил с оператора Grinning

Последна редакция: чт, 14 сеп 2023, 02:16 от ддд...

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт