Здравно осигуряване България Иншурънс

  • 629
  • 5
  •   1
Отговори
  • Мнения: 21
Здравейте! Дали някой ползва услугите на застрахователна компания България Иншурънс? Какви са мненията Ви? Какво покрива застраховката Ви? Заслужава ли си и коректни ли са?
Благодаря на отзовалите се!

# 1
  • Melmak
  • Мнения: 3 022
Здравейте, аз ги ползвам през работодател и не съм доволна. Покритието на пакета няма да го коментирам, защото зависи колко плащате, лимитите са различни. Имала съм дз на дзи, съгласие, доверие, дженерали, но от всички, най-зле са бг иншурънс. Абсолютно неадекватни по телефона. Случвало ми се е да дават грешна информация. Понякога се налага даден преглед да бъде потвърден. Това означава, че аз си запазвам час в конкретна болница за конкретен лекар. Обаждам се на фонда и ги информирам. След това те потвърждават прегледа с болницата и съответно не плащам, минавам безкасово. Звъня на фонда, потвърждавам прегледа. Отивам на лекар и прегледа излиза непотвърден. Съответно искаха да го платя. Кол центърът на фонда работи до 17 ч. Нямаше кой да ми помогне, защото беше 17:30 и се наложи да платя. Взех фактура и ми върнаха парите, но вината беше тяхна. Оказа се, че е тяхна грешка, защото после им потърсих отговорност.

Ужасно некомпетентни са. По телефона масово не дават правилна информация, дори са ми затваряли телефона без да има причина.

# 2
  • Мнения: 1 807
Тези даже не съм ги чувала.Има утвърдени застрахователи,прочетете им общите условия и си изберете.

# 3
  • Мнения: 3
Аз също не съм доволна.Ползвам ги през работодателя. Наскоро имах заявена претенция за лекарства и след повече от един месец,ако не им  бях звъннала да се разправям, нямаше да ми възстановят нищо. Винаги има някакъв проблем с тях, по добре  потърсете друга компания.

# 4
  • Мнения: 116
Здравейте, аз ги ползвам през работодател и не съм доволна. Покритието на пакета няма да го коментирам, защото зависи колко плащате, лимитите са различни. Имала съм дз на дзи, съгласие, доверие, дженерали, но от всички, най-зле са бг иншурънс. Абсолютно неадекватни по телефона. Случвало ми се е да дават грешна информация. Понякога се налага даден преглед да бъде потвърден. Това означава, че аз си запазвам час в конкретна болница за конкретен лекар. Обаждам се на фонда и ги информирам. След това те потвърждават прегледа с болницата и съответно не плащам, минавам безкасово. Звъня на фонда, потвърждавам прегледа. Отивам на лекар и прегледа излиза непотвърден. Съответно искаха да го платя. Кол центърът на фонда работи до 17 ч. Нямаше кой да ми помогне, защото беше 17:30 и се наложи да платя. Взех фактура и ми върнаха парите, но вината беше тяхна. Оказа се, че е тяхна грешка, защото после им потърсих отговорност.

hechicera_, дали имаш информация относно покритието за раждане и по- специално има ли някакъв изчаквателна период, за да покрият. Примерно аз сега сключвам с тях застраховка за една година и след 10 месеца да кажем ще раждам, ще го покрият ли. Питам, тъй като чух, че други застрахователи имат изискване примерно да е минала година и половина и тогава покриват Blush

Ужасно некомпетентни са. По телефона масово не дават правилна информация, дори са ми затваряли телефона без да има причина.

# 5
  • Melmak
  • Мнения: 3 022
Ашли, за раждане нямам представа, не съм ползвала. Ние сме през работодател и условията ги договаря фирмата ни. Като цяло трета година сме с България иншурънс и догодина май ще ги сменят, заради ниски нива на задоволеност от обслужването сред нас, служителите.

Мисля, че ние за раждане имаме някакви 500 лв, нямаме следене на бременност. Но пак казвам, че работодателят договаря условията и може при теб да е друго.

Общи условия

Активация на акаунт