Проблем с ДСК Директ

  • 3 290
  • 8
  •   1
Отговори
  • Мнения: 107
Здравейте,
Намирам се в чужбина до края на месеца и от 2 дни,съответно нямам връзка с банка ДСК и нямам достъп до приложението на ДСК директ, дали някой има с подобен проблем. От 2 дни опитвам да вляза в приложението или през уебсайта, но нито едното, нито другото зареждат.

# 1
# 2
  • Мнения: 12 127
Някой се оплакваше от същото, но с Пощенска банка. От петък нямало никаква връзка. Пак от чужбина.

# 3
  • Мнения: 238
Сега пробвах, не мога да вляза в ДСК директ. В България съм.

# 4
  • Мнения: 718
Аз снощи влязох чак от трети или четвърти опит, но в крайна сметка стана. Сега пробвах, влизам без проблем. Също от чужбина, и само през сайта (нямам приложението).

# 5
  • El Paso/Los Angeles
  • Мнения: 2 100
И при мен имаше проблем за няколко часа онзи ден. Не успях да направя и онлайн плащане, но сега всичко е точно.

# 6
  • Мнения: 1
Аз не мога да се регистрирам в ДСК директ вече трети ден. Като напиша паролата и изтрива и ме връща в началото.

# 7
  • El Paso/Los Angeles
  • Мнения: 2 100
И аз имах проблем с регистрацията, та ходих пак до банката и жената ми даде позволение за достъп да се регистрирам отново и стана.

# 8
  • Мнения: 2
Здравейте! Намерих тази тема, тъй като търсех решение на своя проблем и реших да пиша, дано някой види написаното, тъй като получих известие, че темата е стара. Sweat SmileМоят проблем с ДСК Директ, е че не показва транзакциите, които съм правила – нито това, което съм харчила или което е било преведено на мен, нито преводите, които съм правила. Когато селектирам филтър с транзакциите за последната 1 година ми се показват няколко от месец декември и няколко от този месец март. Дали знаете да не би в момента да има някакъв срив в системата им? Случвало ли се е на някого преди? Ако да, как го оправихте?

Общи условия

Активация на акаунт