Работа в земеделска фирма

  • 1 425
  • 18
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 222
Възможно е договорите да са типови, а ,а по-специдичните да се ползва юрист.
Звучи ми като много работа.
Но без да опиташ, няма как да знаеш.
Успех!

# 16
  • Мнения: 115
Възможно е договорите да са типови, а ,а по-специдичните да се ползва юрист.
Звучи ми като много работа.
Но без да опиташ, няма как да знаеш.
Успех!
Благодаря Ви. Искам също да попитам би трябвало да ме обучат ,нали

# 17
  • Мнения: 2 222
Най-важното е да не се притесняваш и да имаш желание да се научиш.
Няма как някой да каже какво точно ще се иска от теб или какво точно ще ти се даде като обучение, тъй като дейността на всяка фирма е много специфична. Тук не говоря за големите корпорации, които ис имат човек за всичко и спазват какви ли не процедури.
Според описанието изглежда като да се очкава да правиш много неша, но доколко ще си ангажирана и какъв ще е самият обем, само можем да гадаем.
В интерес на всички е да бъдеш обучена или поне детайлно да ти обяснят задължениятаа, а по възможност - и да те въведат в работата.
В работата важат и другите правила за нормално социално поведение. Бих нахвърлила само основни неща, като да не се страхуваш да задаваш въпроси, да си записваш,  преди да ангажираш някого да ти помага с нещо, да опиташ сама да го свършиш или да дадеш решение, да си винаги учтива и умерена в реакциите си, да не се впускаш в клюки, да си спазваш работното време. Избягвай лични разговори, много бурни емоции и т.н.
Дори и да се окаже, че квалификацията ти не е достатъчна за заеманата длъжност, поне ще си натрупала някакъв опит.

# 18
  • Мнения: 12 895
Задължения и отговорности:
- поддържане на регистър с базата данни на имотите на фирмата;
- сключване на наемни и арендни договори, изплащане на ренти;
- осъществяване на сделки за покупка на земеделски земи – водене на преговори, изготвяне на документация;
- работа с институции – Кадастър, Общ.служба „Земеделие”, ДФ„Земеделие”, Oбщини, нотариуси;
- работа със специализиран земеделски софтуер;
- изготвяне на договори, фактури, справки и отчети;
Поддържане на регистър - значи има регистър и само го поддържаш.
Сключване на договори - със сигурност имат типови бланки, ти ще трябва внимателно да попълваш, шефът и наемателите / арендаторите ще подписват.
Изплащане на ренти - хм, това малко касиерска работа ми се вижда, учудвам се да поверят такава материална отговорност на административен сътрудник.
Осъществяване на сделки - за това със сигурност трябва някой да те обучи и също ми се струва да е прекалено отговорно за един административен сътрудник.
Останалите неща ще ти ги покажат.

Просто се учудвам на тези задачи, които включват сериозна материална отговорност.
Ще се разбере на интервюто, предполагам. Би трябвало да ти обяснят какво точно очакват.

Общи условия

Активация на акаунт