Политиката в България - Тема 5

  • 491 273
  • 18 099
  •   2
Отговори
# 17 655
  • Мнения: 13 388
Да изразя недоволството от новата организация на движение около НДК и наглите лъжи Спаси София, които уж щяха само да асфалтират.
Витошка от Патриарха до НДК е превърната в паркинг. От 2 ленти за движение в двете посоки вече е една. В същото време са премахнати паркоместата от Попа до Витошка. Едно некомпетентно същество с жълто около устата сега манипулативно обяснява, че са спечелени 50 паркоместа на Витошка, но не казва колко са загубени по Патриарха. Местата са разчертани не по посока на движението, а напреко и там ке може да паркираш само на заден,
Другата манипулация - не можело 1 тролей хора да пречи на движението на тролеите, които ще станат по- бързи. В тази част тролеят е бърз, задръства се на петте кьошета. Но пък са начертали велоалея на местата на зоната. Значи, за удобството на стотина велосипедиста - колкото бира средната бройка на минаващите дневно по велоалеята на Раковска, задръстват движението и превръщат Витошка в паркинг.
За мен не е проблемът 50 паркоместа повече или по- малко. Проблемът е толкова голям с паркирането, че това е игла в купа сено, а задръстването, което ще се увеличи в района.
Толкова са вредни тези хора, че Фандъчката вече започна да ми се струва що- годе нормална.
Дощлшъл от някое долно нанагорно пикльото и взел да ми обяснява арогантно, кое е добре за софиянци. Нали щяха да изкарват корите от центъра, а не да провят по- голям паркинг. Любопитна съм и колко пари е глътнало разчертаването. Да не стане като 10 млн на лиленце- пиленце закопани в градинката на НДК.

# 17 656
  • Мнения: 9 702
Защо пък са премахнати местата от Попа до Витошка? Иначе ми е много интересно как се решават проблемите с трафика точно с намаляване на лентите за движение, ама нейсе..

# 17 657
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 314
сега решават проблемите с паркирането, а после ще разрешат проблема с движението/задръстването.
нЕма безработица - има пари Smiley

# 17 658
  • София
  • Мнения: 2 027
идеята на Спаси София за справяне с трафика е като намалят колите наполовина, колкото по-тежък трафик и задръствания, толкова повече отказали се от лични автомобили. Хората си работят по предизборната програма

# 17 659
  • Мнения: 3 427
идеята на Спаси София за справяне с трафика е като намалят колите наполовина, колкото по-тежък трафик и задръствания, толкова повече отказали се от лични автомобили. Хората си работят по предизборната програма
Аз изцяло ги подкрепям в това начинание, защо мисля, че в центъра на София трафика трябва да бъде максимално ограничен.
Но си мисля, че не трябваше да започват с това точно. Имаше с какво друго да се захванат. Все пак тук нямаше спешност. Има си алтернатива - метро от Патриарха до НДК. Само негативи ще натрупат.

# 17 660
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 314
всяка година гледаме колко тежък е трафика към Гърция, но отказали се да я посетят няма. и в центъра ще е така.
като не стига едно ниво на пътя да започват строежа на второ - подземно или над съществувашото. колите в София тепърва ще се увеличават.

# 17 661
  • Мнения: 6 957
Подписгейт си е чиста политическа предизборна спекулация на кръговете ГЕРБ-ДПС и стоящите зад тях медии, прокуратура, ДАНС, ГДБОП, МВР и др. служби. Убедена съм, че някой е мотивирал А. Русев да твърди сега, че подписа му е фалшифициран и не бил знаел. Е, няма как да докаже, че не е знаел, ТР е публичен и се счита, че всеки е уведомен с публикуването. То пук и голям интерес е засегнат, няма що!  Сигурна съм, че ако се разровят метаданните  на документите в ТР, ще излязат доста такива документи, създадени по схемата - Не мога сега да дойда да подпиша, направи нещо там, подпиши ме, няма да отричам подписа си.  
Не подкрепям такова поведение, нито от страните, нито от адвокатите. Но това е дребна работа  в сравнение с големите скандали за далавери, които са правени, и продължават да се правят у нас.

Какво стана с Кюлчетагейт и Мата Хари, с Барселонагейт, със сексзаписите за компромати, направени от Бойко Борисов, с бизнесите и влиянията на близкия му приятел Сашо Сталийски, С Нотариуса и Петьо Еврото, с Магнитскигейт, с Язовиргейт на Доган, със Сараите, с Росенец, с Лукойлгейт, с Рускипотокгейт, с купищата разкрития на АКФ, на Бивиол, Бърд и маса други разследващи журналисти, с още един куп скандали, свързани с висшия ешалон на властта, излизали през годините ?!
Какво става с купищата записки, доклади, разпити, оперативна информация и т.н. документация на редови служители, която преседява и чака момента, в който ще втаса, за да бъде използвана като компромати?!

Ето две интересни неща
Бойко Станкушев пред БНР
https://bnr.bg/horizont/post/101983802/boiko-stankushev-samite-b … o-golemi-interesi

И едно по-старичко - Яневагейт и сексприключенията на някои управляваши, за припомняне на който е забравил, или не е разбрал
https://bivol.bg/badapples-talking-s2-2.html

Последна редакция: пт, 03 май 2024, 12:00 от Diorela

# 17 662
  • Мнения: 9 255
Преминаването на границата при Кулата отнема десет-петнадесет минути. Та къде виждате "тежък трафик"? Лъжат.

# 17 663
  • Мнения: 13 388
От Попа до Витошка са разчертали велоалея на мястото на зоната.
Какво са намалили направиха Витошка в участъка от Патриарха до НДК на паркинг. Живеещите в този участък ще трябва да ходят да паркират на майната си.
Феновете на пепетата и Спаси София да видят първо какво е направено пък после да се изказват с опорките.
А  живущите там кучета ги яли, същата съдба чака и бул Левски от подлеза до Попа.

А метрото не ми го набутвайте, я стигни от Южните квартали с метро до 3 та градска, 3 пъти трябва да се прекачиш, а друг ГТ също няма.

Разумното е, да се отчитат интересите на всички, а не заради 100-200 колоездача и да се вземат едни пари на парче да страдат всички.

Да предизборно е подписгейт, но да си гледат паничките и да не дават поводи за нови гейтове - така аз разбирам промяната и новия морал, а не още от същото като ГЕРБ в други одежди.

# 17 664
  • София
  • Мнения: 5 262
Принципно съм ЗА всякакво принудително ограничаване на автомобили и пълен приоритет за пешеходци, градски транспорт и велосипеди.
Но конкретно там нещо ми се струва като отмъщение към живущите защото скочиха срещу болната амбиция на Бонев за трамвай по Патриарха.

# 17 665
  • Мнения: 9 702
И аз съм принципно ЗА градския транспорт, съгласна съм да отнемат ленти за движение в полза на бус ленти. А най-голямо влияние за намаляване на трафика има метрото, но нормална метро мрежа, която да обхваща целия град, я има за внуците ми, я не. Строежът му е ужасяващо бавен.

# 17 666
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 314
Преминаването на границата при Кулата отнема десет-петнадесет минути. Та къде виждате "тежък трафик"? Лъжат.
където виждя и трафик на граничен пунк. Smiley

# 17 667
  • Мнения: 41 390
Аз пък съм ПРОТИВ недомислени колоездачни пътеки, които създават хаос, задръствания и предпоставки за произшествия. И не водят до прехвърляне на повече хора от колите на колела.

# 17 668
  • Мнения: 2 587
И аз съм против това, което са сътворили, ако ще да са не ППДБ-ейци, а дори собствените ми родители...

# 17 669
  • Мнения: 13 388
И Шишман щеше да става пешеходна, но Кирето стана министър-председател и оттече.
Защо не започнаха от нея- да дадат личен пример, а не на него да му е удобно да си паркира и да може да стигне с кола до вкъщи, пък другите да се гърчат.
Бонев явно сега само ще отмъщава на хората, защото не стана председател на СОС и Терзиев му угажда.
А някой въобще стоплил ли е, че на ъгъла на Раковска, Патриарха и Нансен е I -на градска болница и влизат и излизат линейки, болни, инвалиди, а оставят само паркоместата сред Нансен засега.

Общи условия

Активация на акаунт