Отговори
# 390
  • Другата България
  • Мнения: 37 330
А, аз мислех, че иронията е ясна, но явно грешката е моя - пропуснала съм кавичките.

# 391
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 121
За мен “гадски автомобил” и “ магистрален автомобил “ са едно и също.
В града често ли вдигаш 120кмч?

# 392
  • Мнения: 294
За мен “гадски автомобил” и “ магистрален автомобил “ са едно и също.
В града често ли вдигаш 120кмч?
Щом измерваш разликата в скорост, показваш некомпетентност по темата. За мен нисък и среден клас автомобили стават (не винаги) само за градски условия,шофиране до 30-40км/ч и  най-вече при задръствания. Но и там не е сигурно, както се коментира случая с Милен Цветков. При катастрофа (дано на никой не се случват катастрофи) с по-висок клас автомобили, има голяма вероятност да излезеш от колата само с уплаха,няма значение в града или извън града . Но да оставим това настрани, половината коментиращи и защитаващи тук нисък и среден клас коли, са дали повече пари за покупка телефони, отколото за колата си.Толкова за сигурността при тях.
Като казах телефон.... Всеки ден виждам по улиците шофьори, преплитащи ръцете си в това да дадат мигач и да държат телефон с другата ръка. Дали са 50 коня или 200 има ли значение. Разликата е, че в бюджетните коли хенд фри почти няма, няма екстри, няма удобства, ама пък имаме телефон за 3к лева. На това му казват манталитет.
Пп bboiko, какво значение има кой на кого е купил кола, даже изобщо не допускаш, че дамата може сама да си я купила. Това, че на теб не ти купуват, трябва ли да се ядосваш на хората ....ще пукнеш някоя вена да се палиш толкова.

# 393
  • Мнения: 12 131
След като сменшх гумите на колата, се появи вибрация на волана. Гумите са балансирани, добре напомпани. От къде може да е. На преден мост ли трябва да я карам?

# 394
  • Мнения: 40 950
Колите среден клас си имат всичко - и хендсфри, и датчици за сляпа зона, и много еърбегове, и датчици за скъсена дистанция + самоспиране, и камери за обратно виждане, даже с изглед отгоре... Просто са по-компактни и удобни за паркиране из града, докато луксозните са по-големи, с по-скъп интериор и да, в някои отношения по-качествени материали. Но иначе май всички са с 5 звезди за безопасност, макар тук да има врътка, че безопасността е за клас и 5 звезди на Пежо 206 не са като 5 звезди на Ес класа.
Изобщо средният клас са си много практични коли, дават почти всичко като по-високия клас, но на разумна цена (разликата може да е 50-100%, ми мерси, за тенекии не давам толкова). Това, че возят по-добре не ми е проблем, не съм маниачка. Това, че имали по-добра уредба и по-добра звукоизолация пак го преглъщам. И още по-голям дисплей, който вече става само белег за лукс, а не за реална полза.

# 395
  • Мнения: 583
Колкото по-голямо е междуосовото разстояние на един автомобил, толкова по-комфортно вози. Да се возиш на дълъг път с малка градска кола си е доста уморително по нашите пътища. С по-голямата кола возията е по-комфортна и по-малко уморяваща. И към по-големите коли производителите добавят повечко екстри, по-качествени материали(по-малко скърцане), като правило са и по-маневрени от малките коли. Малките са за кратки разстояния в града - по-лесно се паркира с тях, докато си се уморил и трябва да слезеш.

# 396
  • Мнения: 2 903
като правило са и по-маневрени от малките коли. Малките са за кратки разстояния в града - по-лесно се паркира с тях
Ти изобрети някаква чисто нова логика...
За връзката между размер и качество на материалите ще оставя да коментират шофьорите на ЗИЛ... или на американските пикапи, то е все тая.

# 397
  • Мнения: 1 147
Huku23, спорът беше за това дали е нужда мощна кола в града, а не дали по-ниският клас коли са сигурни.

# 398
  • Мнения: 583
като правило са и по-маневрени от малките коли. Малките са за кратки разстояния в града - по-лесно се паркира с тях
Ти изобрети някаква чисто нова логика...
За връзката между размер и качество на материалите ще оставя да коментират шофьорите на ЗИЛ... или на американските пикапи, то е все тая.
Сравни таблата, седалките и пластмасовите чаркалъци на малките модели и по-големите варианти на най-разпространените брандове и ще видиш, че съм права. И за шумоизолацията също се отнася тази тенденция.
И съм сигурна, че един ЗИЛ вози по-комфортно от Форд фиеста, Тойота Айго или Пежо 106 например Wink

# 399
  • Мнения: 4 579
Значи, само да ви кажа, че се обсъждат законови промени, които биха позволили застрахователят да събира от виновния водач платеното по Гражданска отговорност след катастрофа, ако виновният е карал с превишена скорост в населено място, предизвикал е катастрофа на пешеходна пътека или е минал на червен светофар. Така че по-полека с бързите мощни коли, с които можеш лесно да изпревариш.

# 400
  • Мнения: 40 950
Колкото по-голямо е междуосовото разстояние на един автомобил, толкова по-комфортно вози. Да се возиш на дълъг път с малка градска кола си е доста уморително по нашите пътища. С по-голямата кола возията е по-комфортна и по-малко уморяваща. И към по-големите коли производителите добавят повечко екстри, по-качествени материали(по-малко скърцане), като правило са и по-маневрени от малките коли. Малките са за кратки разстояния в града - по-лесно се паркира с тях, докато си се уморил и трябва да слезеш.

И точно затова между малките и големите има и средни. Те стават и за дълъг път, осигуряват приемлив комфорт и добра безопасност, но когато един голф освободи място за паркиране един Мерцедес няма да се побере на това освободено място, а една средна кола ще се събере.

А по спора - достатъчно голямата мощност е ценна и в града. Но това коя мощност е достатъчна зависи от размера и теглото на колата. 160 коня на един Кашкай са му съвсем достатъчни, но ще са малко на голям СУВ.

# 401
  • Мнения: 2 672

А по спора - достатъчно голямата мощност е ценна и в града. Но това коя мощност е достатъчна зависи от размера и теглото на колата. 160 коня на един Кашкай са му съвсем достатъчни, но ще са малко на голям СУВ.
Това е субективно понятие.
Първите нисан кашкай започват от 106 к.с за 1,4 тона, последният модел започва от 130 за 1,3 тона. Старият даже и харчи по-малко

# 402
  • Мнения: 40 950
Не е толкова субективно, защото никой не си купува 130 коня, понеже като седнат в него 4 човека с багаж и като пуснеш климатика и не му стигат.
Иначе големият двигател е прилично икономичен за бензин - вчера карахме от Търново до София със среден разход 6,1 / 100. Ако няма магистрала и се кара с около 90 слиза и под 6. В града е 8/100.

# 403
  • Мнения: 294
като правило са и по-маневрени от малките коли. Малките са за кратки разстояния в града - по-лесно се паркира с тях
Ти изобрети някаква чисто нова логика...
Така си е, всяка седмица, 2-3 пъти ставам свидетел, как на един светофар всякакви коли се мъчат да правят обратен и външния тротоар е почернял от гуми и е оръфан от джанти. Малки, средни, нови, стари,повечето правят две маневри. Моята кола е дълга почти 5 метра, няма проблем да направи обратен без да навлиза в средната лента, защото е със задно предаване. Почти всички коли с предно предаване са ограничени в завиването заради полуоските. Много години съм карал десетки коли нисък и среден клас. Имат плюсове, но минусите са в почти всичко. За градска кола висок клас автомобил за мен си е супер, тишината, комфорта, сигурността са ми достатъчни, особено в града.
пп за Черна станция само да вметна, има голяма разлика между висок клас коли и луксозни такива. Аз например, луксозна не мога да си позволя, защото нямам толкова парички.

# 404
  • София
  • Мнения: 304
След като сменшх гумите на колата, се появи вибрация на волана. Гумите са балансирани, добре напомпани. От къде може да е. На преден мост ли трябва да я карам?
Зависи колко коня е колата Grinning
Сега сериозно, има няколко варианта- криви джанти, криви гуми, лошо балансирани гуми. Щом е след смяна на гумите, там търсете проблема. Предния мост си е добре. Ако вибрациите са при спиране /на натисната спирачка/, тогава има криви дискове Blush

Общи условия

Активация на акаунт