Магазини Pepco 14

  • 50 375
  • 373
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 015
Аз пак да попитам за мнения за този тиган и дали залепват манджите в него?

# 16
  • Мнения: 54 425
С черно покритие имам, на същата марка. Нищичко не залепва, всеки път благославям Тета, че го препоръча! Kissing Heart

# 17
  • София
  • Мнения: 22 739
И аз имам с черното покритие. Много съм доволна! Не залепва нищо.

# 18
  • Мнения: 269
Ей тази симпатична свещ ми е последното страхотно попадение. Голяма е и с аромат на нещо с кафе. От керамичната фигурка после става супер ваза. Беше за подарък, но не мога да се разделя с нея, ще търся алтернатива.

# 19
  • Мнения: 39 340
Днес минах през Пепко, но не открих четки за почистване на тоалетната чиния в черен цвят. Търся висока и пластмасова, но явно съм останала с грешно впечатление, че там има точно такива.

# 20
  • Мнения: 1 453
От както ги показахте тези завеси, не спирам да ги мисля. Довечера отиваме, най-сетне, до Пепко, дано ги има. Ако някой все пак ги види в магазин в Пловдив, да драсне един ред. 🌞

# 21
  • Мнения: 458
Да сте ги виждали в Бургас тези завеси ? В Галерията и в Меден Рудник нямаше

# 22
  • София
  • Мнения: 22 739
Не устоях и купих този комплект от Пепко.

# 23
  • Мнения: 1 875
Аз пък не устоях вчера и купих страхотна, според моя вкус свещ. Ароматът ѝ е невероятен, нямам търпение да я запаля довечера
 

Да ви споделя и друго - има решения по моя случай със счупения капак. Както ви разказах, писах имейл, питаха ме в кой магазин се е случило и ми отговориха, че ще препратят случая до съответния регионален мениджър и ще получа нов отговор. Ето го и него :
"Здравейте,
Извиняваме се за удълженото време за чакане за отговор.

След разглеждане на жалбата и разглеждане на случая в съответствие с вътрешните процедури, бихме искали да обявим нашата официална позиция.

След получаване на жалбата тя е препратена до съответния Регионален мениджър и разгледана съгласно установените вътрешни процедури. Регионалният мениджър следваше насоките, установени вътрешно в нашата компания, и изясни жалбата със служител на магазина.

Ако има инцидент и клиентът неволно повреди продукта, той не дължи разходите. Следователно служителите не трябва да събират такси.

Затова бихме искали да се извиним за ситуацията, в която попаднахте, докато посещавахте нашия магазин. Моля, имайте предвид, че можете да се върнете в магазина, а възстановяването на неправилно платена стока ще бъде направено след представяне на касовата бележка.

Полагаме всички усилия, за да гарантираме, че всеки магазин работи в съответствие с фирмените стандарти и правим всичко по силите си, за да гарантираме правилното функциониране на магазина.

Още веднъж се извиняваме за създалата се ситуация".

Реших да им върна остатъка от буркана, като подчертавам дебело, не заради парите, а заради принципа и заради това, че знаех, че съм права и във въпросния филиал си позволяват нередности. Отидох в магазина и кротко зачаках управител. Обясних тихо и спокойно защо съм в магазина и госпожата побесня. Започна да ме обвинява на висок тон, че съм отишла на магазина да вдигам скандал, че всички идвали да трошат и чупят и че логиката ѝ отказвала да приеме факта, че трябва да ми върне парите. Отказа ми. Отново ѝ повторих, че имам имейл от клиентската линия и тогава пожела да го види. Хвърли един разярен поглед на телефона, не прочете и 1/5 от написаното и с яд ми върна 6 лв. ...Беше доста жалка и смешна. Аз, от своя страна съм удовлетворена от реакцията на ръководството. Това е. Стана малко дълъг поста, но се надявам да е полезен някому Simple Smile

# 24
  • Мнения: 39 340
Къде, в кой магазин се случва това?

# 25
  • Мнения: 1 875
В Петрич, mariat.

# 26
  • Мнения: 39 340
За това ми е питането. В кой точно магазин? Wink

# 27
  • Мнения: 1 875
А защо питате? Да не сте и вие в Петрич Simple Smile

# 28
# 29
  • Мнения: 1 875
В магазина до Кауфланд.

Общи условия

Активация на акаунт