Съвет за новоподписан договор с Виваком

  • 1 929
  • 38
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 482
Само да ви кажа, че имах подобен случай скоро. Отивате в рамките на 7 дни в същия офис, в който сте преподписала и имате право да разтрогнете договора ! И не се връзвайте на лъжите им, че не може и т.н. Аз се консултирах с адвокати и на следващия ден със скандал но развалих договора, няма такова нещо че влиза в сила и не може да се разтрогне, лъжат. Бях подведена и измамена от техен служител и подписах не това, което очаквах. Отивайте ако не са минали тези дни.

# 16
  • Мнения: 68 713
Не ви разбирам, не сте си прочели договора докрай когато сте подписвали, направете го поне сега, в него пише как се прекратява безсрочно.
Не разбирам и друго - защо не се допитвате тук преди да отидете да подпишете, щях да ви кажа това с влизането в сила да си го оставете да влезе в сила след 7 дена, на майка така направихме, но не - пита се след свършен факт.
Вариантите ви са да прекратите с неустойка - каква е тя, пише в договора, седнете и го прочетете!
Максимума са три пълни непромоционални вноски, както казаха и преди мен.

За жалбите до КРС и КЗП - няма нужда от КЕП, подавала съм по имейл, връщали са ми отговор по имейл също.

Само да ви кажа, че имах подобен случай скоро. Отивате в рамките на 7 дни в същия офис, в който сте преподписала и имате право да разтрогнете договора ! И не се връзвайте на лъжите им, че не може и т.н. Аз се консултирах с адвокати и на следващия ден със скандал но развалих договора, няма такова нещо че влиза в сила и не може да се разтрогне, лъжат. Бях подведена и измамена от техен служител и подписах не това, което очаквах. Отивайте ако не са минали тези дни.

Тя е отбелязала че се отказва от правото си да влезе в сила след 7 дни.
Как да няма такова нещо, има разбира се....правилото е че влиза в сила след 7 дни, АКО не чекнеш изключението да влезе в сила веднага.

# 17
  • Мнения: 4 161
Научих си урока.
Също така сменихме плана в друг офис. Ще плащам 2 лв повече, но получих 2 карти само с мобилен интернет, като едната е с роуминг и ще ползвам нея.
Другата ще изчакам да изтече договора и ще я спра.
Имат план с роуминг. Можело е да ме прехвърлят на него.
Казаха ми, че няма как да не подпиша условието договора да влезне в сила незабавно.

# 18
  • Мнения: 68 713
Само ако имаш крайно устройство/устройства, само тогава влиза в сила веднага.

# 19
  • Мнения: 4 161
На кой имейл мога да изпратя жалба към Виваком? Говорих с help-desk-a им и ми казаха, че мога да я пусна през сайта им, но не виждам къде. Не искам да е през формата за контакт.

# 20
  • Мнения: 9 443
На кой имейл мога да изпратя жалба към Виваком? Говорих с help-desk-a им и ми казаха, че мога да я пусна през сайта им, но не виждам къде. Не искам да е през формата за контакт.

Пишете през формата за контакт. Веднага връща потвърждение.

# 21
  • Мнения: 5
Здравейте,
тъй като в момента тече информиране на потребителите от страна на мобилния оператор за промени в договорните условия, в случая повишаване на цените, имате право в 30 дневен срок от съобщението, което сте получили да прекратите договора, без санкции, освен тези 30 дни. В останалите случаи частните лица могат да прекратят договора си с 3 месечно предизвестие /3месечни такси неустойка, или подавате заявление и си ползвате още 3 месеца/.Ето законовите основания за едномесечно предизвестие:
ЗАКОН ЗА ЕЛЕКТРОННИТЕ СЪОБЩЕНИЯ - Чл. 230.
(2) Крайните ползватели имат правото да прекратят сключения от тях договор без допълнителни разходи, когато доставчикът на обществени електронни съобщителни услуги, различни от междуличностни съобщителни услуги без номера, ги уведоми за предложени от него промени в договорните условия, включително промени в общите условия, освен когато предложените промени са изключително в интерес на крайния ползвател или са от административен характер и нямат неблагоприятно въздействие за крайния ползвател, или са пряко наложени от действащото законодателство, от правото на Европейския съюз или от компетентен орган.
(3) В случаите по ал. 2 доставчиците уведомяват крайните ползватели за всички промени в договорните условия, включително промени в общите условия, в срок, не по-кратък от един месец преди влизането им в сила, и едновременно с това ги уведомяват и за правото им да прекратят договора си без допълнителни разходи, в случай че не приемат новите условия. Правото на прекратяване на договора се упражнява в срок един месец след уведомлението.
С други думи, при всяко съобщение за някакви промени по договора ви от оператора, можете да си прекратите договора с 30 дневно предизвестие. Без значение, дали става въпрос за промени в Общите условия, по закона за лични данни, или промени в цените.

За 3 месечното предизвестие, трябва да проверите дали при вашия оператор е валидна тази клауза: С приноса на Комисията на защита на потребителите са били убедени два от операторите да заплатиш неустойка за три месеца, независимо колко остава от него.

# 22
  • Мнения: 4 161
Това е много добра информация, но аз нямам SMS за промяна в таксите.

# 23
  • София
  • Мнения: 14 716
Научих си урока.
Също така сменихме плана в друг офис. Ще плащам 2 лв повече, но получих 2 карти само с мобилен интернет, като едната е с роуминг и ще ползвам нея.
Другата ще изчакам да изтече договора и ще я спра.
Имат план с роуминг. Можело е да ме прехвърлят на него.
Казаха ми, че няма как да не подпиша условието договора да влезне в сила незабавно.

Какъв е планът с роуминг? Същата дивотия с малоумният им план се случи и при нас - три служители ме уверяваха по телефона, че суперският им нов план има роуминг, два месеца по-късно, дъщеря ми на почивка в чужбина и се оказва, че този план няма роуминг и няма никакъв шанс и срещу допълнително заплащане да му се пусне. Колко скандали в офиси сътворих, не е истина 😒но  без резултат.
Ако се окаже, че мога да го спра без неустойки, ще е супер. Ако не, ще продължим да се спасяваме с чужбински карти за Интернет.

# 24
  • Мнения: 68 713
Йованче, от скандали в офис файда и аз не видях. Няма смисъл. Черно на бяло ги атакувай...пиши им имейли, форми за контакти, през приложението...по всички канали. Писменото си е писмено. В офис няма смисъл...отпъждат те като досадна муха, а и писмена следа за жалбата ти не остава!

# 25
  • София
  • Мнения: 14 716
Йованче, от скандали в офис файда и аз не видях. Няма смисъл. Черно на бяло ги атакувай...пиши им имейли, форми за контакти, през приложението...по всички канали. Писменото си е писмено. В офис няма смисъл...отпъждат те като досадна муха, а и писмена следа за жалбата ти не остава!
Знам, ама нямам доказателства, че три вивакомски патки ме уверяваха по телефона, че планът има роуминг толкова убедено, че аз им се вързах и не прочетох ред по ред договора. На кой да му мине през ума, че ще предлагат Интернет без роуминг.

Последна редакция: вт, 27 фев 2024, 14:58 от yovanka

# 26
  • Мнения: 68 713
Нищо, пак можеш да им пишеш...

# 27
  • Мнения: 2 906
Разговорите по телефона с колцентъра им се записват, така че може да се провери при нужда. Но те си знаят, че служителите им лъжат на поразия, това си им е фирмената политика и на трите телекома.

# 28
  • Мнения: 4 161
Плана с роуминг е: i-Traffic L+

• 20000 MB на максимална скорост в България и в роуминг в ЕС
• 14500 MB без допълнителна такса в роуминг в ЕС
22.99 лв./месец

Мен ме отрязаха с искането ми да прекратят договора безплатно и ще ескалирам. Услугата им изобщо не струва спрямо преди.

# 29
  • Мнения: 1
Тема Жалба до Виваком - Договори: На 28 и 29.12.23г. говорих с оператор на Виваком за Нов Договор за интернет и телевизия ,като приключих със стария оператор. Уговорката бе на 03.01.24г. да монтират устройствата, пуснат услугата и донесат договора за подпис. На 03.01. 14 техниците пристигнаха и свършиха всичко но без Договора. Обадих се веднага на 123 и оператоката каза да не се притеснявам , ще изпратят Договора по Еконт до два дни с дата от 03. Минаха2 дни, после две седмици и ми носят Договора същите техници в 20.00ч. на 19.03.24г. и го подписах на капака на автомобила - много бързали, уморени, пак трябвало да идват, което  предполагам е истина и го подписах. При прегледа му в последствие установих , че началната дата е не 03.01.24г. , 23.12.23г. При обаждане да 123 ми казаха ,че са ме търсили на 23 и за това от тази дата е договора и нямам основание за жалба и платих за 14 дни на 2 оператора. При втория случай с телефона подписах нов договор поради изтичане на стария на 04.03.24г.  и пише че влиза веднага. Добре но ми пристигна SMS , че влиза в сила от 00ч на 08 и при обаждането ми казаха че това в договора е вярно не не точно, поради факта че договора трябва да се достави от Еконт и трябва време. На въпроса какво стана с обаждането по рано при първия случай и датата на подписа при втория ми отговориха че и в двата случая са прави и нямам основание за жалба. Моля дайте мнение.

Общи условия

Активация на акаунт