Сливане на два обекта

  • 647
  • 10
  •   1
Отговори
  • варна
  • Мнения: 1 228
Не знам дали тук е мястото да търся адекватен съвет,но реших да попитам.
Почвам от далече .С мъжа ми отворихме магазин и сервиз ,като последствие аз останах магазина ,а мъжа ми се отдели в друго помещение .Двете са много близо едно др друго и идеята беше да си препращаме  клиенти .Понякога се получава ,но много често клиентите изобщо не стигат до нас .На самото място има много магазини като нашите .
И така ,общо взето се получава едно тъпкане на едно място .Не се получи това развитие което искаме .Още по лошото е ,че вдигат наеми и осигуровки .
И сега обмисляме пак да се съберем ,но в помещението, което е мъжа ми .Поне да спестим единия наем .
Аз го чувствам като крачка на зад ,според мъжа ми ще сме 100пъти по добре ,защото всичко за клиентите  ще е на едно място .
Вие какво бихте направили в моята ситуация .
Ние започнахме да работим за себе си ,малко преди ковид .Всичко беше супер ,но нещата много се промениха ,нямаме сигурност и спокойствие .

# 1
  • София
  • Мнения: 35 104
Авточасти ли е магазина?
Ако да, няма нищо по- логично да ги слеете.

# 2
  • варна
  • Мнения: 1 228
Не ,аксесоари и сервиз за мобилни телефони

# 3
  • София
  • Мнения: 35 104
Ми, пак същото.
Свийте единия разход, щом ви е трудно.

# 4
  • Мнения: 749
Не е крачка назад, щом печалбата не е това, което желаете. Винаги, впоследствие, може да отворите над 1 обект. Сега, ако сметките не излизат, мъжът ви е прав. Само за наема ли да изкарвате, образно казано, имам предвид недостатъчно съотнесено към труда, притесненията, свободното време и т.н останалите фактори. Нали трябва да си струва чисто финансово. Гледайте моментната ситуация, кое ви е по-изгодно и генерира по-голяма печалба. Не гледайте само да кажете, че имате два обекта, лесно ще ги направите и повече от два, но когато си струва, когато е подходящ моментът.

# 5
  • варна
  • Мнения: 1 228
Благодаря ,ви за включването ,просто имах нужда и още някои да ми го каже 🙂

# 6
  • Мнения: 25 619
За клиентите е много по-удобно магазинът и сервизът да се намират на едно и също място.

# 7
  • Мнения: 1 402
При положение, че вече повечето, да не кажа всичките, аксесоари за телефони могат да се купят онлайн, най логично е да слеете двата бизнеса. Минусът на онлайн покупките е, че трябва да ги чакаш да дойдат, вие можете да използвате това като плюс за вас предлагайки им всичко необходимо сега и на момента.

# 8
  • Мнения: 12 790
Защо да е крачка назад. Напред си е, към по-добре планирани разходи. Няма нужда да пълните гушите на наемодателите. И е маркетингов похват - не губите клиенти по трасето, две в едно.
Късмет с начинанието!

# 9
  • Варна
  • Мнения: 5 200
Супер странно решение да се отделите. Да отворите втори обект магазин + сервиз на друга локация - да, но вие директно сте си орязали приходите наполовина, и сте си удвоили разходите за наем, ток, касов апарат и всичко. Нормално клиентите да се губят по трасето, вече на всяка крачка има такива обекти.

# 10
  • варна
  • Мнения: 1 228
Първоначалната идея беше на мъжа ми също да е магазин ,но в последствие  той реши че не му се занимава с аксесоари и почна да праща хората при мен .Като при ме също се води сервиз ,може клиента да си остави телефона при мен и аз го нося в сервиза .
Както правят 99%от колегите

Общи условия

Активация на акаунт