Онекс Тур - некоректна и опасна агенция

  • 1 775
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2
Онекс Тур не коректна компания застрашаваща живота и здравето на турситите , тъкмо бяхме с нея в Анталия за нова година за 5 нощувки на 3-я ден от престоя малкия ми беше с 39.5 температура исках лекар да го прегледа да изпише лекарства и да му взема, но се оказа че медицинската застраховка която задължително трябва да я има и за която сме си платили е фалшива! Обадихме се на собственика на Онекс Тур и каза че ще провери какво става и ще се обади обратно но уви като се обади каза че не можел да се свърже с тях хахахах! Колко елементарна лъжа! Хванахме си такси и отидохме до Болница Платихме си за частен преглед 100€ и още горе долу 100€ за лекарствата.От болницата също направиха опит да се свържат със застраховател я защото за тях е обичайна практика да работят с тях когато са туристи, но никой не вдигна! Сега подадохме жалби в Прокуратурата и Комисия за защита на потребителите срещу тези измамници който се подиграват със здравето на хората! Ще заведем и частно дело !

Последна редакция: ср, 03 яну 2024, 13:45 от Мария Иванова 752752

# 1
  • Мнения: 4 572
Този туроператор го имаше в черния списък във форума. Иначе можете да пуснете жалба и до Министерство на туризма и Комисията за финансов надзор, че са ви взели пари и за застраховка, а не са с валидна полица.

Самият туроператор има застраховка на отговорност, която е в Лев инс и изтича скоро: https://ntr.tourism.government.bg/Registration.nsf/alltato.xsp

https://www.bg-mamma.com/?topic=126442.855

# 2
  • Мнения: 3 271
Аз много отдавна съм ги сложила в черният списък.

# 3
  • София
  • Мнения: 13 154
За туроператора разбрах, но при пътуване операторите сключват персонални застраховки за всеки турист. Споделете коя е застрахователната компания, защото в нея трябва явно да се търси основния проблем.
На полицата трябва да има телефони, които да са на разположение 24/7. До 7 дни от пътуването трябва да заведете претенция лично към застрахователя. Ангажиментът реално е негов.

# 4
  • Мнения: 10 605
И какво очаквате да ви помогне прокуратурата в случая?
Абсолютно ненужно упражнение.
Просто трябва да се свържете със застрахователя и да поискате информация дали за тия дати сте били застраховани и с какво покритие. Ако сте - подавате претенция и ви възстановяват разходите спрямо договореното.
Ако не сте - си търсите правата в КЗП и КФН, и от застраховката на туроператора.

# 5
  • София
  • Мнения: 13 154
Авторке, подадохте ли претенция към застрахователя? Прави се лично в негов оторизиран офис.
Ако още не сте и изтече законовият срок, нямате право на претенции и пред други институции.

# 6
  • Мнения: 10 605
По празниците е лудница във всеки застраховател и не винаги имената на всички пътуващи са вкарани в системата. Агенцията няма никакъв интерес да пести от застраховката.
99% съм сигурна, че има валидна застраховка към датата на събитието.

# 7
  • София
  • Мнения: 13 154
Правете разлика между застраховката на туроператора, която е свързана с дейността му и медицинските застраховки, които той сключва за всеки от пътуващите.

# 8
  • Мнения: 10 605
Аз разлика правя.
Но информацията, която ти си написала, че ако не подадат претенция в посочения срок, нямат право да се жалят, не отговаря на истината по нито една от двете застраховки.
Има си член в Кодекса за застраховането и трайна съдебна практика, съгласно които закъснялото уведомяване е причина за отказ, само ако забавата е попречила на застрахователя да установи обстоятелствата около настъпване на събитието.

# 9
  • София
  • Мнения: 13 154
Така е, но аз оставам с впечатление, че те досега не са предприели нищо по отношение на медицинската застраховка, а единствено към агенцията.
Интересно ми е какво се очаква от прокуратурата.

Общи условия

Активация на акаунт