Пазаруване от about you - тема 27 (март)

  • 56 270
  • 736
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 1 288
Здравейте!
Получих пратка и в стремежа си да я отворя по- бързо не го направих на правилното място, а скъсах плика от другата страна. За външния плик става въпрос, пликовете с дрехите са добре. И тъй като всичко ще връщам, дали ще е проблем това, че съм залепила плика с тиксо около 20 см?

# 31
  • Мнения: 1 921
Не е проблем и в друг плик да го върнеш.

# 32
  • Мнения: 4
Който ходи с рокли да заповяда❤

# 33
  • Мнения: 42
Здравейте, някой има ли код за дънки или в момента ако има код за отстъпка над 100 лв може ли да ми го изпрати на лично?

# 34
  • Мнения: 203
Браво на АЮ, успяха да ми изпратят всичко навреме! Току що получих смс за втората пратка, а довечера пътувам, и двете поръчки ми трябват за пътя🍀
Кога изписахте нова тема Simple Smile

# 35
  • Мнения: 1 819
Айде блокираха ми плащането с наложен платеж, смешници Grinning Искат да им плащам предварително, че да ми пращат на тото каквото им дойде, а пари да чакам по един месец после...ми не, мерси. Като гледам и последните случаи тук с якетата...Някой си им върнал жълто яке и те го засилили на следващия без изобщо да отворят и за видят какво е...това е безумие просто. Без да проверя какво са ми изпратили няма шанс да им платя. Да не говорим, че чакам пари три седмици вече, та решиха да им плащам предварително, наглост. Ще си давам парите там, където умеят да ми ги вземат, сайтове бол. Пиша просто за да се знае, че имате ли няколко връщания, блокират наложения платеж, независимо че връщах по тяхна вина.

# 36
  • Мнения: 68 648
Не беше ли заради отказани пратки. Не заради платени и после върнати?
Такъв спомен имам.

Направи си нов профил и ще имаш НП.

# 37
  • Мнения: 2 652
Получих си и аз двете Марико, връщам ги, талията им ми седи някак прекалено нагоре, а  и прекалено натруфени ми идват - въженца, емблемки, детайли .

Последна редакция: сб, 02 мар 2024, 11:02 от Mateah

# 38
  • Бургас
  • Мнения: 10 348
Една поръчка имам от 22.02, която беше със срок на доставка 27-29.02 още никаква я няма. Други след нея пристигнаха вече. Уж изпратена.
Взех да си мисля, че нищо няма да получа пък си искам нещата.

# 39
  • Мнения: 1 819
Имам отказани 2 пратки след преглед в офиса. Едната е на маратонки за мъжа ми, кутията беше разпадната буквално и едната се виждаше. Половината отпред беше омазана в нещо като лепило и я отказах естествено. Другата беше с рокля, която видях през прозрачния плик, че някаква съвсем друга, явно объркана.
Както казах, отварям в офиса, за да знам какво ми изпращат. Ама явно трябва да вземам всеки боклук, да им го плащам, и да чакам пари по 1 месец, защото те не си вършат работата...

# 40
  • България
  • Мнения: 6 211
И каква им е логиката тогава.
Даже и да е платено предварително, би трябвало пак да има опция за преглед и да се върне още в офис.
Аз също разчитам на тази опция, ако не е моето нещо ще върна веднага.
Ако има непотърсени пратки е логично да искат предварително плащане, но за върнати след преглед не е логично.

# 41
  • Мнения: 68 648
Важно е куриер да отбележи, че е имало преглед и след него е отказът.
Ако не го е оформил така, а просто с отказ без преглед, логично ограничават НП.
Така бе разяснено в темата. Скоро беше. Всъщност няколко пъти се коменгира това тук, откакто аз съм в темата от ноември.

# 42
  • Мнения: 1 819
Както и да е, писах за да се знае и ако е полезно за някой. Моят съвет е, отваряйте си пратките в офиса, доколкото може да се види какво и що. Нямам зор да пазарувам от тях, така че приключвам, за да дам шанс на коректни сайтове.

# 43
  • Мнения: 750
Много интересна политика - значи те като отказват якета, изпращат един мейл извинителен и всичко е точно, когато пращат сгрешени артикули също, самите те казват откажете на куриера ако сте променили мнението си и после блокират НП…Вариант - нов профил и така, това плащане предварително не е  особено добър вариант.

# 44
  • Мнения: 68 648
Не е точно така..когато сбъркат, пращат и ваучер! Не само извинителен имейл.

Общи условия

Активация на акаунт