Пример: Период на отчитане 21 февруари - 20 март. Ако платя нещо с картата преди 20 февруари, трябва да върна парите без лихва до 5 март. Ако направя покупка след 21 февруари, мога да върна парите без лихва до 5 април. Само и единствено покупките направени на 20/21число/според месеца, уикенди, празници и пр./ са с 45 дневен гратисен период без лихва! Но понеже не всеки път отчитането е на точна дата, се опитвам да не ползвам картата на 20 и 21 число от месеца, защото не знам покупките кога ще се осчетоводят и към кой период ще отидат. Но в справките през приложението винаги мога да проверя колко горе- долу имам да погасявам. Освен в смс–а си виждам и в извлечението за периода колко е сумата, която трябва да се погаси без лихва до 5–ти. Но ако между 21–ви и 5–ти пъм плащала нещо с картата, то отива към новия отчетен период и не се отразява в тази сума, но си знам, че имам да внасям още, просто има време до следващия отчетен период.
Аз ползвам само тази карта за всичко от 5 години и съм много доволна, ползвам си членството за 6 човека, плащам навсякъде с нея и последните 3 години билетите за пътуванията ми са само от натрупаните точки. Може да внасяте и повече от дължимите суми, става като дебитна карта, първо от тези лични средства се взима при плащане, но пък и върху тези суми се натрупват бонус точки, което е супер. Много често ако имам да плащам нещо скъпо и имам пари кеш, първо ги внасям по картата, после плащам с нея и така се трупат точки за пътуване, без да харча от кредитния лимит и без да връщам после и да имам лихви.