Ох, тези нови телефони! Тема 2

  • 2 990
  • 104
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 5 019
Ходих до офис, от компютъра на оператора я оправиха, какво е натискала на тия копчета, така и не разбрахме.

# 16
  • Мнения: 9 665
Никога досега не съм клонирала стар телефон на нов. Ако клонирам, освен информацията и приложенията, на новия телефон ще съм логната ли навсякъде или ще трябва наново да въвеждам пароли?

# 17
  • Мнения: 2 269
Скоро клонирах, ако не си логната ти вади паролата от съхранените пароли, ако си ги запазвала. Самсунг има арр Samsung Pass, където се пазят паролите и те пита дали да я извади от там.

# 18
  • Мнения: 9 665
Мерси, т.е. трябва да съм ги запазила в Google Pass, за да ме логне, иначе няма? Предполагам кукитата, дори и да са прехвърлени на новия телефон, няма да важат на него?

# 19
  • Мнения: 2 269
Мерси, т.е. трябва да съм ги запазила в Google Pass, за да ме логне, иначе няма? Предполагам кукитата, дори и да са прехвърлени на новия телефон, няма да важат на него?
Да и мисля, че да - няма да важат.

# 20
  • Португалия
  • Мнения: 4 004
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

# 21
  • Пловдив
  • Мнения: 441
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

Да не би да е изчерпал мегабайтите на максимална скорост?

# 22
  • Португалия
  • Мнения: 4 004
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

Да не би да е изчерпал мегабайтите на максимална скорост?
на неограничен мобилен интернет сме
отгоре пише LTE вместо 4G
съответно, нищо не тръгва- при зареждане на каквато и да е страница или приложение, дава съобщениое,че е оффлайн

# 23
  • Мнения: 9 665
Сигурни ли сте, че не сте изключили цъкалката за мобилни данни без да искате?

# 24
  • Португалия
  • Мнения: 4 004
сигурни сме

# 25
  • Пловдив
  • Мнения: 441
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

Да не би да е изчерпал мегабайтите на максимална скорост?
на неограничен мобилен интернет сме
отгоре пише LTE вместо 4G
съответно, нищо не тръгва- при зареждане на каквато и да е страница или приложение, дава съобщениое,че е оффлайн
Видяхте ли в настройките, дали не е променено от 4G на друго. IPhonе 13  поддържа и 5G. Провайте там да го промените на 5G и вижте.

# 26
  • Мнения: 1 010
Скрит текст:
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

Да не би да е изчерпал мегабайтите на максимална скорост?
на неограничен мобилен интернет сме
отгоре пише LTE вместо 4G
съответно, нищо не тръгва- при зареждане на каквато и да е страница или приложение, дава съобщениое,че е оффлайн
Ако не сте опитали все още, извадете и върнете в слота сим картата и след това рестартирайте. Ако не стане и сте сигурни, че проблемът не е и в настройките, вече трябва да се обърнете към гаранционния сервиз според мен.

# 27
  • Португалия
  • Мнения: 4 004

Видяхте ли в настройките, дали не е променено от 4G на друго. IPhonе 13  поддържа и 5G. Провайте там да го промените на 5G и вижте.
изключено е 4G  и при опит да се включи, пак се изключва самó
като автоматичен отговор на шалтера на ел-табло,когато има късо Rolling Eyes

затова, първо пробвах дали мога да направя актуализация на софт, но каза,че няма нова версия за инсталиране
довечера ще вадим СИМ картата,като последна опция

# 28
  • Мнения: 1 010
Също може да опитате и с Reset Network Settings. Имайте предвид, че това обаче вероятно ще изтрие и паролите на WiFi мрежите, които са запаметени и ще трябва да ги настроите отново.

# 29
  • Пловдив
  • Мнения: 441

Видяхте ли в настройките, дали не е променено от 4G на друго. IPhonе 13  поддържа и 5G. Провайте там да го промените на 5G и вижте.
изключено е 4G  и при опит да се включи, пак се изключва самó
като автоматичен отговор на шалтера на ел-табло,когато има късо Rolling Eyes

затова, първо пробвах дали мога да направя актуализация на софт, но каза,че няма нова версия за инсталиране
довечера ще вадим СИМ картата,като последна опция

Може да пробвате с друга сим карта, за да изключите проблем с нея. Понякога и те се скапват.

Общи условия

Активация на акаунт