Помощ при уъркшоп

  • 275
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 478
Здравейте!
Имам нужда от идеи за уъркшоп при деца от предучилищна възраст на тема познаване на собственото "Аз", формиране на толерантно отношение към индивидуалните различия и екологично образование. В уъркшопа трябва да има игри, беседа, изработване на нещо от хартия и ще разберат, защо е нужно да обичат себе си и как с игри могат да се себеизразят и да дефинират собствените си емоции.
Ако може да ми дадете идеи и посоки какво може да се направи като ситуациям защото не съм работила с деца в детска градина

# 1
  • Мнения: 639
Ох, как хубаво звучи написано на думи.
Обикновено семейството е средата, която най-добре подпомага детето да е уверено в себе си и да се обича.
Обикновено педагозите знаят как да насърчат децата и имат похвати.
Уоркшоп викаш, в детската градина, хем да има екология, хем да познаваме емоциите си 🤔 обаче нямаш опит с деца от градината?
За мен са две отделни теми и не е хубаво да се смесват.
Относно обичането и познаването на себе си: всяко дете да нарисува една своя хубава звезда и да обясни с какво свое качество много се гордее. Може да е физическо или друга способност: имам хубава усмивка, смея се весело, рисувам добре, помагам за отсервиране … Тези звезди и малки снимка на детето + дописано качеството да се закачат на видно място и децата да си ги гледат всеки ден.
Всеки да получи различна емоция, която да нарисува с картинка: имам нова играчка, ще ходя утре на лекар, някой ми дразни по време на игра. После ги обсъждате.
По екологичната тема някакъв експеримент с покълване на семена, изработване на неща от рециклирани материали например хотел за насекоми от стара консервна кутия и кухи пръчки

# 2
  • Мнения: 1 243
Към горното мнение се сещам само да добавя, че могат да посочат освен едно свое качество, което харесват, и едно такова у другарчето. Така хем ще оценят себе си, хем другия/различния.
Рисуването е универсалният метод при обсъждането на която и да е тема - и себепознанието, и екологията. Може самите те да нарисуват нещо или да ДОрисуват (давате им нещо започнато, те довършват според тяхното собствено виждане) или просто да оцветят нещо. Може да им покажете картина като тази по-долу и да ги питате какво изобразява едната част и какво другата, какво означава, какво мислят те по въпроса.

А тук има някои супер лесни оригами на животни, цветя и други подобни.
https://logopedico.com/zanimania/origami/

Общи условия

Активация на акаунт