Виж сега, луличките и синтактичният разбор са различни неща. Не познавам хлапе от обкръжението на сина, което да сяда и с интерес да пише редове наред едно и също. Друго е, когато се постави конкретна задача- математическа, открий грешките в изречението, състави текст по картинката, направи родословно дърво и т.н. Тогава интерес е налице, ако детето е било занимавано и владее материята. Тогава се търси конкретен отговор на конкретна задача.
И аз, и брат ми, и съпругът ми, и големият ми син пишем определено много грозно. Обаче когато си пиша актовете и служебната си документация това няма никакво значение, за никого. Когато синът ми отиде на олимпиадата по математика това, че бил обозначил с грозните си букви какво е получил в края на задачата, не изигра каквато и да било роля за класирането му.
Освен това с годините в училище предметите стават много и не е реално да се изисква влечение към всички тях и овладяването на всички тях до съвършенство.
Ако, обаче, не харесваш работата си и искаш да я смениш, то раздели това свое решение от другото. Двете неща са различни. Работа не се "зарязва" защото детето тръгва на училище 8когато детето по хипотеза е здраво/.