Индия - земя на боговете - 4

  • 29 854
  • 308
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: 3 461

Aот както съм спряла всякакви хапове и си угазжам на коремчето мисля много добре!!!!хахахаха

Недей да си угаждаш много, че ще ми е трудно да те схрускам после. Twisted Evil  rotfImao

# 256
  • София
  • Мнения: 1 043
В Индия всички карат в най-дясното платно, демек, най-бързата лента. Ако някой отпред те бави, му свиркаш. През нощта му присветваш с фаровете. Карането там денем си е една музикална симфония (какафония по-точно). На камионите отзад пише Please horn  Crazy

# 257
  • Мнения: 1 655

Aот както съм спряла всякакви хапове и си угазжам на коремчето мисля много добре!!!!хахахаха

Недей да си угаждаш много, че ще ми е трудно да те схрускам после. Twisted Evil  rotfImao
ти хубаво ще ме схрускаш ама имам дебели кокали и трудно ще ги изплюеш!!! hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha rotfImao rotfImao rotfImao rotfImao rotfImao

# 258
  • Мнения: 3 461
На камионите отзад пише Please horn  Crazy

Камионите ТАТА са ми любими, те са местно производство нали? Направи ми впечатление, че например тойотата не прилича на тази от Гълфа, а има специално производство за Индия, както и  на останалите компании, но така е май по целия свят.

Друго интересно, за което се сещам. Като минавахме през Делхи на път за гостито, видяхме огромни сгради, в които денонощно телефоните звънят, или така наречените call centres. Приемат обаждания от цял свят и там работят главно младежи специализирани във всичко. Например, звъниш от града на Мира в UK, търсиш техник за някаква повреда, свързват те, но не в Кралството, а в Индия поради евтината работна ръка. Напоследък не са толкова популярни заради зачестилите оплаквания от клиенти.


Aот както съм спряла всякакви хапове и си угазжам на коремчето мисля много добре!!!!хахахаха

Недей да си угаждаш много, че ще ми е трудно да те схрускам после. Twisted Evil  rotfImao
ти хубаво ще ме схрускаш ама имам дебели кокали и трудно ще ги изплюеш!!! hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha rotfImao rotfImao rotfImao rotfImao rotfImao

Важното е да не ти остане и милилитър живителен сок. Joy Joy Joy hahaha hahaha

# 259
  • София
  • Мнения: 1 043
Като се замисля обаче, трябва наистина да си голям майстор , за да оцелееш в трафика по индийските пътища.

То изглежда страшно, но не е чак толкова, защото например в Джайпур трафикът е бавен. В София е далеч по-опасно. Всички карат все едно бързат да гасят пожар  #Cussing out
В Индия също не е безопасно да пресичаш на пешеходна пътека. Според мъжа ми повечето шофьори на камиони и ауторикши (такситата-триколки) са неграмотни (купили са си книжките) и съответно не могат да прочетат правилника, затова и идея си нямат за какво служи пешеходната пътека  Shocked

# 260
  • Мнения: 3 461
Като се замисля обаче, трябва наистина да си голям майстор , за да оцелееш в трафика по индийските пътища.

То изглежда страшно, но не е чак толкова, защото например в Джайпур трафикът е бавен. В София е далеч по-опасно. Всички карат все едно бързат да гасят пожар  #Cussing out
В Индия също не е безопасно да пресичаш на пешеходна пътека. Според мъжа ми повечето шофьори на камиони и ауторикши (такситата-триколки) са неграмотни (купили са си книжките) и съответно не могат да прочетат правилника, затова и идея си нямат за какво служи пешеходната пътека  Shocked

Да идеш в Индия и да не се возиш на тази рикша, означава , че нищо не си видял.  Mr. Green На мен ми беше много интересно, само да нямаше това обгазяване от всички посоки.

# 261
  • София
  • Мнения: 1 043
Камионите ТАТА са ми любими, те са местно производство нали? Направи ми впечатление, че например тойотата не прилича на тази от Гълфа, а има специално производство за Индия, както и  на останалите компании, но така е май по целия свят.

TATA си  е индийска марка. Иначе доста от колите, дори от европейски марки (Opel, Ford), се произвеждат там. Политиката е, че ако някоя фирма иска да стъпи на индийския пазар първите три години вносните мита са доста ниски, но след това стават големи и продуктите не могат да се конкурират с местните. Затова доста фирми избират да отварят и заводи там. Добре дошла им е  и евтината работна ръка.


Напоследък не са толкова популярни заради зачестилите оплаквания от клиенти.

Яяяя, това е интересно. Аз като бях там тъкмо набираха скорост.
А от какво се оплакват клиентите? От неразбираемия английски ли  Twisted Evil

# 262
  • Мнения: 3 461


Напоследък не са толкова популярни заради зачестилите оплаквания от клиенти.

Яяяя, това е интересно. Аз като бях там тъкмо набираха скорост.
А от какво се оплакват клиентите? От неразбираемия английски ли  Twisted Evil

Това е част от проблема, разговорите продължават дълго време, не винаги има задоволителен отговор и клиентите се чувстват некомфортно. Ако работят там, мисля, че имат определени изисквания за владеене на езика?

Лила, Дидка, защо кафенетата не са толкова разпространени в Индия, да не кажа хич ги няма. В Бангалор с триста зора успяхме да намерим едно, и то беше много уютно. Обясниха ни, че сега навлизали, забравих  как се нарича веригата.

# 263
  • София
  • Мнения: 1 043
Да идеш в Индия и да не се возиш на тази рикша, означава , че нищо не си видял.  Mr. Green На мен ми беше много интересно, само да нямаше това обгазяване от всички посоки.

Аааа рикшите бяха супер яки  Grinning Аз няколко месеца упорито не исках да се качвам на тях, изглеждаха ми много мизерни. Но веднъж нямах избор и се качих, е толкова ми хареса, че после все на рикша исках да се возя. Кефеше ме как ме продухваше вятъра  Laughing
Ей за това иде реч:



# 264
  • София
  • Мнения: 1 043
Ако работят там, мисля, че имат определени изисквания за владеене на езика?
Имат, имат. Дори бях чувала, че допълнително ги обучават да говорят със съответния акцент.


Лила, Дидка, защо кафенетата не са толкова разпространени в Индия, да не кажа хич ги няма. В Бангалор с триста зора успяхме да намерим едно, и то беше много уютно. Обясниха ни, че сега навлизали, забравих  как се нарича веригата.

Идея си нямам. Не ми е направило впечатление, защото ходехме почти само в едно-две, а и мъжът ми ги знаеше, та не ни се е налагало да търсим, за да разбера, че няма. Сега като отида ще погледна специално  Laughing

# 265
  • Мнения: 820
Като сте се заговорили за трафик ето няколко правила за успешно каране в Индия, извинявам се че са на английски

Driving in India

1.Indian road rules broadly operate within the domain of karma where you do your best, and leave the results to your insurance company.

2.Do we drive on the left or right of the road? The answer is "both." Basically you start on the left of the road, unless it is occupied. In that case, go to the right, unless that is also occupied. Then proceed by occupying the next available gap, as in chess.

3.Just trust your instincts, ascertain the direction, and proceed ... Adherence to road rules leads to much misery and occasional fatality.

4.Most drivers don't drive, but just aim their vehicles in the intended direction. Don't you get discouraged or underestimate yourself. Except for a belief in reincarnation, the other drivers are not in any better position.

5.Don't stop at pedestrian crossings just because some fool wants to cross the road. You may do so only if you enjoy being bumped in the back. Pedestrians have been strictly instructed to cross only when traffic is moving slowly or had come to a dead stop because some minister is in town. Still some idiot may try to wade across, but then, let us not talk ill of the dead.

6.Blowing your horn is not a sign of protest as in some countries. We horn to express joy, resentment, frustration, romance and bare lust (two brisk blasts) or just to wake up a dozing cow in the middle of the bazaar.

7.Keep informative books in the glove compartment. You may read them during traffic jams, while awaiting the chief minister's motorcade, or waiting for the rain waters to recede when overground traffic meets underground drainage.

8.Night driving on Indian roads can be an exhilarating experience (for those with the mental makeup of Genghis Khan). In a way, it is like playing Russian roulette, because you do not know who amongst the drivers is loaded.

9.What looks like premature dawn on the horizon turns out to be a truck attempting a speed record. On encountering it, just pull partly into the field adjoining the road until the phenomenon passes. Our roads do not have shoulders, but occasional boulders. Do not blink your lights expecting reciprocation. The only dim thing in the truck is the driver and the peg of illicit attack he has had at the last stop, his total cerebral functions add up to little more than a nought. Truck drivers are the James Bonds of India, and are licensed to kill.

10.Often you may encounter a single powerful beam of light about six feet above the ground. This is not a super motor-bike, but a truck approaching you with a single light on, usually the left one. It could be the right one, but never get too close to investigate. You may prove your point posthumously.

11.Of course, all this occurs at night, on the trunk roads. During the daytime, trucks are more visible, except that the drivers will never show any signal. (And you must watch for the absent signals. They are a greater threat.) Only, you will often observe that the cleaner that sits next to the driver, will project his hand and wave hysterically. This is definitely not to be construed as a signal for a left turn. The waving is just an expression of physical relief on a hot day.

12.Occasionally you might see what looks like an UFO with blinking colored lights and weird sounds emanating from within. This is an illuminated bus, full of happy pilgrims singing bhajas. These pilgrims go at breakneck speed, seeking contact with the Almighty, often meeting with success.

Кафетата наистина са кът, но се появяват все повече, просто индийците нямат навика да пият кафе. Ако чакаш след обяда, например дати донесат кафе, ще има дълго да чакаш Grinning. Дори в повечето ресторанти не предлагат кафе въобще.
Има една верига Coffe Day, може би тази сте намерили.

Рикшите и аз ги харесвам, стига да има кой да ми я спазари. Големи са хитреци, като те видят чужденец и веднага цената скача поне 3 пъти. Случвало се е аз да се скрия, уговарят цената и после ме викат.  Mr. Green

Колкото до труповете в Ганг, това въобще не е посвеместна практика. Правят го само най-бедните и неграмотни индивиди. Естествено, това не се насърчава по никакъв начин, но можеш ли да се пребориш с хорското невежество Sad . Много е странно обаче, че въпреки грандиозното замърсяване няма случаи на епидемии избухнали покрай реката.

# 266
  • София
  • Мнения: 1 043
Сега се сетих, ние ходехме основно в Barista.
Отивам да чета правилата за каране в Индия  Laughing

# 267
  • Мнения: 1 184
Добро утро, шофйорки  Twisted Evil  Joy.
Да ви почерпя сега с по едно двойно трепач кафе , че като гледам още не можете да отлепите от възглавниците, заради правилата на Дидка  Laughing. Диде, супар са, много духовити  Twisted Evil.
Много се изненадах от инфото, че в толкова много държави се шофира в лявото платно  newsm78. Не предполагах. Дори съм била в Малайзия, но не ми е направило впечатление, представяте ли си  Blush.
Сега се отдавам малко на задълженията, но после съм изцяло на ваше разположение  Mr. Green.
Весел ден на всички.
 Hug

# 268
  • Мнения: 3 461
Добро утро Grinning,

Ели, кафето ти идва в идеалния момент. Heart Eyes Вярно, че индийците предпочитат повече чайните.

Диде, ти така ли питаш сутрин, Мали? Coffee, tea or me? Laughing

Сега се сетих, ние ходехме основно в Barista.


Да, така се казваше и беше много сладко направено. Чувала съм и за другата верига, която спомена Диди.

Правилата за шофиране са трепач Joy hahaha

# 269
  • София
  • Мнения: 1 043
Добро утро  Hug

Аз, пък, търсех (при това в Джайпур) виенска сладкарница  Twisted Evil Ама в началото бях хептем неориентирана, к'во да правиш. Отивам да гледам един три-часов индийски филм  Crazy, който бях гледала в Индия, ама само на хинди. Сега го намерих с български субтитри. Нещо съм на вълна песни и танци-манци.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт