Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да проследя пратка в митницата?
Как да се свържа с La Redoute за проблем с поръчка?
Как да разбера дали моята поръчка е отменена или анулирана?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да проследя пратка в митницата?
-
Как да се свържа с La Redoute за проблем с поръчка?
-
Как да разбера дали моята поръчка е отменена или анулирана?
Ако имате съмнения за отменена поръчка, проверете в профила си за поръчки или в раздела 'Моите възстановявания' (Mes remboursements) за информация относно отменени поръчки. Също така, може да се свържете с обслужващия екип на магазина, за да получите яснота относно състоянието на вашата поръчка. Ако поръчката ви е анулирана, обикновено ще получите известие по имейл или в профила си в онлайн магазина. В случай на неяснота, можете да се свържете с обслужващия екип на магазина, като използвате контактната информация, предоставена на уебсайта.
-
Как да разбера повече за предложението за намаление, което получих от Ларедут?
-
Как да пазарувам от Ла Редут с карта на ПИБ и какво да искам зада си следя сметката от компютъра?