Съпруги ,чиито мъже пътуват - 5

  • 23 413
  • 247
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 410
 Не искам да поставям всичко на везните. Съзнавам, че са далеч от семейството си и дома си както и офицерския състав, но едните са на работно време и не носят никаква отговорност както пише и Роди.
 Иначе съм чувала от мъжа ми, че има свестни момчета, които се трудят често пъти и повече от някой хора от офицерския състав. Надявам се да се променят за всички нещата. Не смятам че получават адекватно възнаграждение и едните и другите!

# 61
  • Мнения: 239
Здравей,Гале HugМъжа ми утре ще пътува за Бургас,но няма кой да гледа децата и няма да мога да дойда с него.Ти ако идваш да пишеш Flutter.А заплащането и в БМФ ще стане адекватно.Хубавите работи стават бавно.
Цитат
Иначе съм чувала от мъжа ми, че има свестни момчета, които се трудят често пъти и повече от някой хора от офицерския състав.
Дааа,има момчета които са 100 пъти по в час от някой 60 годишен алкохолизиран капитан например.

# 62
  • Мнения: 410
 Здравей, Роди! При мен се очертава да идвам в началото на април.
 Защо не идвате с децата. Оставете ги на занималня през деня и бъдете заедно!
 На каква длъжност е мъжа ти коя година е завършил морското? Ако  искаш ми отговори на ЛС.

# 63
  • Brokenpromiseland
  • Мнения: 1 432
БМФ все още не е приватизирано.Последно което чух бе, че 2 или 3 фирми са подали документи....но точно кои от тях отговарят на критериите незнам.
Откровено казано аз не знам дали такава приватизация е добре.Това е много печеливша компания...и по-добър вариант за мен би бил да си остане държавна собственост.
Проблема за мен е че държавата, не може да покрие изискванията на ЕС по отношение на търговското корабоплаване, и не иска да инвестира в нови кораби.
Всяка една мащеха гледа само своите деца (грубо казано).Видя се досега приватизираните компании на къде вървят.
Биват ограбвани и унищожавани..А в БМФ има много какво да се краде.
Роди, права си , че всеки може да стане офицер ако му се учи....ние също към това се стремим (въпреки ще няма изисканото първоначално образование).Но освен знания трябва и време...критериите не се постигат за 1 година....за всяка степен искат определен трудов стаж по по-нисшата специалност.
Проблема не е, че офицерите са по-заплатени.Всеки според образованието си.А е ясно и, че отговорността която имат е огромна.
Политиката за която се говори обаче за мен не е справедлива.
По отношение на заплатите успяха на 98% от екипажа да извоюват равностойност в евро...само на моряците и камериерите не можело...въпреки, че разликата е някакви си 3 евро..Някак е унизително при условие, че знаеш какви увеличения имат офицерите.Едва ли БМФ не може да си го позволи.
Ето сега за месеците пак...е в крайна сметка всички са хора.Това, че си на по-ниска позиция означава ли че може да те третират като животно.Само мъжете ни знаят какво означава да стоиш по 6-7-8 месеца сам като куче в морето.Без да имаш възможност да си до семейството.
Ясно е и как след определено време на тези мъже им става все по трудно емоционално да издържат....аз не виждам защо трябва да се прави разлика тогава...психическите травми се получават независимо от заеманата длъжност.
Гале, в БМФ всички работят на 8 часов работен ден, а овъртайма се заплаща допълнително.
Хората които са на смени също са на 8 часов работен ден...
И в крайна сметка докато едни чистят сантини,чукат ръжда,мият и боядисват...други си стоят на топло на мостика ...а отговорността в ОБЩ план е на всички...
Аз съм свидетел на това как съпруга ми, когато беше моряк освен, че стоеше на трапа като пазач,броеше и товара...ходеше и се разправяше със стефадорите...нещо което е задължение на старпома или някой от преките му подчинени....
В крайна сметка във всяко стадо си има мърша...на всяка една заемана позиция...от капитан до камериер


# 64
  • Мнения: 410
 За мършата съм съгласна с две ръце. Само дето не мисля, че на мостика е толкова " топло" от 04 до 8, когато всички спят, а ти единствен "караш" кораба и отговаряш за спокойствието на всички.
Айде сега и ние да се изподелим на офицерски и изпълнителски състав! Не искам това! Рабирам и подкрепям недоволството ти срещу"дискриминацията". А също бих протестирала!

# 65
  • Brokenpromiseland
  • Мнения: 1 432
Гале,изпълнителският състав също  дава вахти...само, че по пристанищата.
Знам какво е да си вахта 0-4 или 4-8  Hug.......нека не забравяме, обаче че преди и след вахтата им се полага лична почивка....това, че нашите мъже понякога не я използват...си е вече техен проблем.. Mr. Green
Моят мъж например след вахта редовно му се случваше да прави маневри, и после да мие кораба...никой не го е питал уморен ли е или не...и така му се събираха по 36 часа безсъние....И най-лошото беше когато кораба идваше в БГ, защото той след вахта идваше да ни види и после пак на вахта или някаква друга работа....Не искам да се караме...  bouquet просто искам да обясня, че по нисше стоящият екипаж не работи само по 8 часа, а след това да си вее ***.
До колкото знам обаче, нощните вахти се карат от двама...един рулеви и един офицер...поправи ме ако бъркам.КОгато тези две лица се разбират смятам , че 4-те часа минават бързо  Party

Последна редакция: пн, 24 мар 2008, 12:02 от мама_на_фъстъче

# 66
  • Мнения: 239
Цитат
В крайна сметка във всяко стадо си има мърша...
E,за това няма спор Wink
Моя мъж е бил моряк преди 10 години на Морска гара на кометите(ако все още някой ги помни).Завърши 97г.задочно,една година преди випуска си.Знае какво е и сега мога да кажа,че много по-добре се разбира с изпълнителния състав,отколкото с "много разбиращи възрастни офицери",които могат само да разправят моряшките си истории и кой от "шефовете" познават,а за работа се услушват.От есента си взе степента за капитан.На 35 години да постигнеш това според мен си е призвание.Имаме много семейни приятели моряци и нито един капитан от рейсовете му,само от випуска.Всички стажанти минали през него още го търсят по работа и купони LaughingВ момента е на класов ремонт и не мога да ви опиша как се връща вечер в къщи.Смърди на масло и е гроги.Приема дънните танкове и за да се разпише,че всичко е ок трябва да се навира да ги проверява,защото няма вяра на никого.
В деня в който потъна Хера,не знам дали си спомняте,но бяха спасени и едни рибари край Шабла май беше-5 човека.Мъжа ми е бил на вахта и случайно ги чул по УКВ-то.Е познайте кой наградиха-капитана.За мъжа ми само писаха във весника.И за слава работят понякога.
Нощните вахти се карат по преценка на капитана с или без руреви.По-често без...нали после ще трябва да му се пише нощен труд ,а и през деня по кодекса трябва да почива.Не мога да разбера тези капитани които не пишат допълнителни бонуси.Ами нали за да получиш трябва да дадеш...сякаш от джоба им ги вадиш.

# 67
  • Мнения: 410
 Бих могла да напиша много по темата, но не ми се ще да ги сравняваме повече и смятам да си запазя по нататъшното сравнение за себе си. В крайна сметка всички сме сами  и се справяме някак си. Можем само да си помагаме с разбиране!
 Роди, явно мъжете ни не са се засекли в морското, защото моя беше редовно обучение и под пагон. Може да са се засичали по корабите.

# 68
  • Brokenpromiseland
  • Мнения: 1 432
Нощните вахти се карат по преценка на капитана с или без руреви.По-често без...нали после ще трябва да му се пише нощен труд ,а и през деня по кодекса трябва да почива.Не мога да разбера тези капитани които не пишат допълнителни бонуси.Ами нали за да получиш трябва да дадеш...сякаш от джоба им ги вадиш.

Роди,бъркаш-питай съпруга си.И девер и съпруга ми са рулеви. Когато кораба е на път рулевите задължително са на вахти.3 рулеви по 8 часа вахта (разделена на 2).В крайна сметка те карат кораба.Офицерският състав дава нарежданията. Peace

# 69
Роди, не всички капитани са пиендета и 60 год. Освен това има и такива, които много добре си гледат работата
и държат на екипажа си. Недей слага всички под един общ знаменател. Освен това много от тях също дават вахта, макар
че не е регламентира за тях. Те почти никога не слизат на брега /на разходки/ защото имат да отговарят за много неща
когато са на пристанище. Да не говорим, че и по време на път отговарят за хиляди неща, които изпълнителния състав дори не знае. Да не забравим, че те непрекъснато ходят на курсове и се явяват на какви ли не изпити. Те просто когато са на брега вместо да си почиват ходят на курсове и изпити. Ти, Роди, попитай мъжа си, щом си е защитил степента капитан, той най-добре знае тези неща.
Затова момичета, хайде да не коментираме, кой е имал повече работа и кой как си я гледа. Само едно мога да кажа, че когато тях ги няма на нас тук на всички /независимо какви са мъжете ни на кораба/ ни е трудно, ужасно трудно. Но и при тях не е лесно, въобще тяхната професия е много трудна и те заслужават да ги обичаме и уважаваме.  bouquet

Последна редакция: пн, 24 мар 2008, 18:17 от Black See

# 70
  • Brokenpromiseland
  • Мнения: 1 432
Black sea ,Роди именно такъв пример даде...За капитани които си гледат съвестно работата.
В опровержение на твоите думи пък, аз нито един път не съм чула капитан да не слезе на пристанище.Супруга ми е бил все с такива които първи напускат кораба...Което ме навежда до мисълта, че не може да се обобщава.
Всяка длъжност на кораба е важна...и не бива да се прави такова разделение...

# 71
  • Мнения: 239
Я да се съберем на кафенце и да обсъдим малко женски клюки.мама_на_фъстъче ,дай да съберем мъжете на един кораб smile3548.Ако трябват на мъжа ти някакви тестове,насреща съм.Аз бях изпитващия в къщи преди изпит.Лек рейс на мъжете ви и скоро да се върнат,а на моя утре по-малко работа.Днес се върна с настинка.

# 72
  • Brokenpromiseland
  • Мнения: 1 432
Rodito, аз съм анвита за кафенце...ако е в морската още по добре...пък ако е слънчево времето най-ще се радвам.  Crazy
Само да поотминат тези дъждовни облаци.Аз така и така всеки ден след 11.30 съм там....и си бродя по алеите..
Ох , за мъжете..ами моят ще се връща евентуално края на май.
Те милите съвсем изперкаха...от 2 месеца чакат на рейд в Бразилия..не ги пускат да слязат на суша..и осверепели вече.Цигари няма,алкохол няма,паста за зъби и шампоан няма...а аз нямам думи...за нехайството на някой хора...както и да е.
По лошото е, че имаше проблем с един зъб...уж му го извадиха...а вече 3 месец вади парчета от останалият начупен корен....капитана си прави оглушки явно и не съдейства да отиде на нов преглед....а аз просто полудявам при мисълта какво може да стане. Crossing Arms
За изпити и тестове незнам на къде ще му стигнат силите.Те скоро го направиха рулеви, а за 3 пом к-н трябва да има 2 години стаж като рулеви.
Желание не липсва, ама яко учене го чака....защото с английският е много,много зле-да не кажа хич. hahaha А когато става дума за корабен английски и на мен не ми се мисли....
Благодаря за съпричастността.Може и да се възползвам.....нали трябва да го мотивирам някак...Преди секс по един научен урок...иначе ще се дърпам  Mr. Green
И така две години...докато изпълним изискванията  Laughing

# 73
  • Мнения: 239
мама_на_фъстъче ,когато се оправи времето ще се организираме Hug.Ние също бродим в морската,но откакто малкия тръгна на градина само събота и неделя.На мъжа ти му съчувствам.На мен в момента ми расте мъдрец и ми е много лошо.А за мотивацията много добре си го измислила smile3521усещам,че скоро ще има резултат.Днес го дават много лошо времето,със силен вятър.Ще си стоим в къщи.Лек ден!

# 74
  • Мнения: 410
 Роди, днес щеше да даващ инфо за заплатите! Чакам аз, чакам! И да ми кажете от кога влиза това за контрактите и в коя наредба го пише!

Общи условия

Активация на акаунт