Второ- телевизора стои там месец и два дни, като през цялото време ни мотаят,че все още от центр. сервиз в София не са им доставили нужния лентов кабел. Междувременно звъня в Защита на потребителя и оттам г-жата ми казва, че съм избрала трудния път- трябвало да го върна на търговеца- Технополис Русе. В моя случай те не можели да ме защитят.
Трето- вземаме телевизора, пускаме го и на петата минута дефекта се появява отново. Бясна звъня В Технополис Русе и питам мога ли да го занеса там, защото повече не искам да видя идиотите от сервиза в Разград. Отговор от Технополис: "Ама защо при нас бе госпожо, ние сме само търговци, и ние ще го дадем ама на идиоти от Русе. Както искате".
Онемях.
А госпожата от Защита на потребителя казва пак: отивате в Русе само с фактурата и гар. карта- Те трябва да се погрижат за всичко, дори за транспорта
Е това да го видя няма да го повярвам . Та кажете ми с две думи- къде да занеса този телевизор все пак? Моля ви ако имате подобен опит помагайте, защото се чувствам в омагьосан кръг от всичката тази българска простотия