Моля за съвет скъпи мами

  • 3 186
  • 46
  •   1
Отговори
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
сега  сме в 6 клас отново имаме една такава учителка  по предмет и моята дъщеря е стресирана и я страх от нея вместо да ги поощтрява тя направо си се базика с тях  ако мога така да го нарека.Този предмет и беше от най-любимите а сега дори няма никакво желание да го учи.Редовно е изрядна,прави проекти едни от най-хубавите в класа и накрая на един отличник да пише 2 това е направо позор.Излъгала я е че ще и даде възможност да си оправи оценката но и до днес не и обръща никакво внимание като детето всеки ден се готви и отива с надежда на училище че ще се прибере в къщи радостна,но уви след училище е много разочарована и само плаче.А тези деца дето тя си ги харесва без да ги изпитва им си пише 6.Кажете мами какво да правя  според вас това е един психически тормоз както за детето така и за мен  всеки ден !Дайте ми съвет как да подходя с деетто или с учителката

# 1
  • Мнения: 284
Леле, това дето го пишеш е много гадно. Първото, което ми хрумна е, че жената очаква пари - не мога иначе да си обясня защо на едни ще пише шестици, а на твоето дете - 2. Може да не съм права, но ако не очаква пари, тогава сигурно очаква внимание - от опита ми досега съм установила, че има едни учители дето много обичат да си говорят с родителите и едни родители дето всеки ден едва ли не висят в училище да си говорят с учителите. Мен за това не ме бива и не знам какво си говорят. Направо ми се вижда досадно спрямо учителя, но явно не съм права.

Затова моя съвет е - отиди и говори с учителката. Мисля, че спрямо такъв човек и доза лицемерие няма да е излишно - от сорта, че си много доволна как преподава, какви хубави неща говори детето ти за нея ... Знам, че звучи ужасно, но от разговора ще разбереш за пари ли става дума или за внимание. По-нататък не знам какво да те съветвам. Началната учителка на сина ми беше от типа, който очаква внимание, но аз пък реших да не й го давам. Мисля, че моето решение не беше добро за детето ми, въпреки че му обяснявах, че срещата му с нея е един от уроците в живота и по-нататък ще знае какво да очаква от такъв тип хора. Все още си мисля, че можех да му спестя нейните заядливи подмятания, защото те бяха от типа дето по-добре човек да не отговаря. Както и да е  - ще ми е интересно как се развива ситуацията при вас и ще следя темата.

# 2
  • Мнения: 2 133
Еми не си ли провела разговор с учителката на четири очи.И как така само с твоето дете се държи така? Rolling Eyes

# 3
  • Мнения: 3 205
Неприятно е, но за съжаление навсякъде има такива.
Говори първо с класната, не я прескачай преди да говориш с учителката. Може тя да намери решение на проблема.
Важно е и по какво преподава въпросната "дама" - обикновено колкото е по-незначителен един предмет, толкова по-големи важности си придават учителите и няма оправия.

Успокой детето, кажи му, че ще се заемеш, че то не е виновно, че ако трябва на уроци ще го пратиш... ти най-добре знаеш как да стане.

И използвай, моля те, препинателни знаци, особено когато пишеш дълъг пост като този.

# 4
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
 Това явно е продължение на предишната ти тема за 2-ката по история/сори,сега погледнах, че беше по Човек и природа/. Там има доста съвети. Моят ще го повторя - в края на срока детето отива на комисия пред други учители в училището и доказва ,колко несправедлива е госпожата. Ако директорката откаже, имаш право да подадеш молба в министерството и тогава пускат външно оценяване за целия клас. Това е изхода,друг начин - няма.
 Колкото до пристрастията на учителката - нищо не можеш да направиш, освен да учиш детето си да се подмазва.Ние имахме такъв проблем, но за себе си реших, че няма нужда да променям моето. Е, времето мина ,учителката си замина , сега имаме друга подобна, и знам ,че  единствения изход е комисия.
Еми не си ли провела разговор с учителката на четири очи.И как така само с твоето дете се държи така? Rolling Eyes
От опит знам, че при такъв разговор г-жата отрича да има проблем.Детето си измисля,а тя понеже е много добра ще му даде втори шанс/не се знае кога,обаче/. Винаги е имало и ще има пристрастни учителки.Важното за мен е да науча детето си да отстоява позицията си ,и да докаже знанията ,които има/макар и на по-късен етап/.

Последна редакция: ср, 12 ное 2008, 10:46 от Ali_sun

# 5
  • София
  • Мнения: 11 743
А защо детето ти има 2?Било е изпитано и не е било подготвено ли?Или поради някаква друга причина?
Аз бих постъпила по следния начин:Първо бих разговаряла на дълго и широко с детето да разбера и най-малките подробности около ситуацията /предполагам си го направила вече/.
Следваща стъпка е разговор с класната с молба за съдействие от нейна страна.Утчонявате дали е по-удачно класната да разговаря с въпросната преподавателка или ти самата.
Разговор със самата преподавателка,ако се налага такъв.
Още в началото изтъкваш деликатно пред класната,ако се налага и пред преподавателката,че ако е необходимо няма да се поколебаеш да стигнеш до директора на училището,а дори и до инспектората.

# 6
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
Моята дъщеря имаше при нея преди това две 6.Незнам какво стана винаги е била подготвена и предишния ден ми разказа урока както и на баща си и ние и казахме че си го знае.На другия ден като отива на училище я вдига на дъската да го разказва,но тя е страх от нея защото тя ги е стресирала и съответно детето си забравило урока и тя и се навикала и казала директно че има 2.Детето се разревало а тя тогава и обещала че ще и даде шанс да си я оправи но вече 2 седмица няма такова нещо.непрекъснато вдига ръка в час,активна е но резултат никакъв и това положение вече направо ме изнервя.Вчера например пак изпитвала.Моето дете отново взимало участие както и проект носеше и накрая пак нищо ,а вдигнала 2-3 деца които имат само ниски оценки,но тях ги пощадила.Нищо не им писала и казала ,че щяло да бъде некоректно от нейна страна на едни да пише оценки,а на други не.Това начи тя тези деца ги е пощадила от 2 ,а на моята дъщеря без да се замисли и я писала.И аз се питам а дали е коректно от неина страна на един отличник да се пише 2?Вчера пак се прибра с главобол от училище и днес не и се ходи.Тази жена уби в нея желанието към този предмет ,който тя толкова обича!

# 7
  • Мнения: 25 698
Аз пък мисля, че ти си виновна за ситуацията. То бива, бива амбиции, ама чак пък толкова...
Голяма работа станала, че дъщеря ти имала 2! Вместо да ровиш и хвърляш вината на учителката, по-добре успокой детето и му внуши, че учи за знания, а не за оценки! Нали ви е разказало урока и сте сигурни, че го е знаело? За мен това би било предостатъчно. Няма значение оценката, особено ако не е по предмет, който да е балообразуващ, както в случая.
Ако внушиш на детето си, че оценките не са толкова важни, то няма да се стресира на дъската и няма да получава двойки. Натискайки го за шестици, само го затормозяваш излишно.
А и учители, които няма да харесва или които ще го стресират винаги ще има. Научи го да не се бои от тях, защото утре това ще се повтаря и в работата й - стресиращи шефове и колеги - дал господ. Нали не искаш детето ти да изживее живота си като невротичка? Дайте го по-спокойно, къде-къде по-големи проблеми има в този живот.  Laughing

# 8
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
Аз не мисля, че е точно така Как Сийка!Аз нямам амбиции за 6 но трябва реално да се гледат на нещата.Не може едни деца дето въобще не отварят учебници да им пише 6 а на други дето се скъсват от учене и винаги са изрядни да ги подценява по този начин.Аз не хвърлям вина върху учителката както казваш ,а искам само да подчертая,че тя има полза от някои родители и затова на тези деца им пише с лекота 6 тоест получава се делене между децата и те това го виждат.А в нашия случай се усеща.Моят въпрос е какво аз да направя с това положение според вас ?

# 9
  • Мнения: 25 698
А ти откъде си сигурна, че въпросните деца не отварят учебник? Само защото дъщеря ти твърди така ли? А ако запомнят урока още в час? Това проблем ли е?
Проблемът ти не са другите деца, те си имат родители. Проблемът ти е защо детето ти се стресира и не може да покаже знанията си. Ровейки в историята и опитвайки се да хвърлиш вината върху учителката (не я оправдавам, просто няма значение в случая), ти не помагаш на детето си.
Това, което можеш и си длъжна да направиш в случая е, да убедиш детето си, че оценките не са най-важното нещо на света и да гледа по-спокойно на нещата. Двойката не е краят на света. Не е толкова важно колко имат другите и как си изкарват оценките - важното е как учи твоето дете.
Когато моят син сподели още в началното училище, че повечето му съученици преписват на контролните и писмените изпитвания, му заявих, че за мен е много по-ценна тройката, която ще изкара със собствени сили, отколкото шестицата, изкарана с преписване.
Съжалявам, ако съветите ми не ти допадат. Не си длъжна да ги следваш.  Peace

# 10
  • Мнения: 24 467
Хубаво би било да се изслуша и насрещната позиция. С тази, на майката, общо взето се запознахме.
Ако моето дете си знае и то и аз считаме, че бива подценявано по даден предмет бихме поровили за комисия и изпит пред нея. Имах приятелка, която така постъпи по История- голям праз, че учителката имала отношение тогава, след като знания са налице.
А това, че детето се било притеснило на устен изпит избива към размисли за проблеми у самото дете или вероятно наличен конфликт между него и учителката, който следва да се реши и за който не двойката или шестицата са от значение.
Имала съм учители, от които и аз съм се чувствала неконфортно. Една по руски в средното училище ме амбицира да чета руските енциклопедии у нас. Притеснението ми мина, след като сама се убедих, че наистина знам и че ако се наложи мога да докажа това пред комисия. Не се наложи, но ако беше- нямаше да се откажа.

# 11
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
нямало е никакъв конфликт между учителката и детето защото тя е много спокойна и кротка  и най вече много чувствителна и то затова сме на това  положение,но ние май се отклонихме от темата

# 12
  • Мнения: 24 467
Конфликт не означава скандал. Често конфликтите са скрити противоречия. За да се притесни едно 12-13 годишно дете в конкретен час при конкретен учител при наличие на познания и научен урок има причина. И това си е точно по темата.  Ако има такъв конфликт, той следва да бъде решен, двойката е само последица от него. Ако не се реши и продължи да съществува тази последица няма да е единствена, а другите такива не е задължително да имат цифрово оценъчно изражение, могата да са по- сериозни, да рефлектират върху бъдещото самочувствие и себеоценка на детето.
Аз бих провела сериозен разговор с детето, с класната, с други родители и не на последно място със самата учителка, за да установя същността на този конфликт, какво го е породило и чак тогава бих съсреодоточила усилията си върху решаването му.
Да не забравяме, че той може да е у самото дете /не говоря за вина, а за проблем/, у учителката, в отношенията между тях- зависи.

# 13
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
миналата година пак и направи такъв проблем ,при официално вписани три 6 тя и остави 5 за годината и за срока.Аз веднага се обадих на класната и я попитах как може такова нещо и тогава ни стана ясно че въпросната госпожа си е написала оценката от нея си без да е уведомена ученичката нито да е официално вписана в бележника и аз питам детето откъде е тази оценка и тя тогава научи от класната ,че има такава.Аз тогава не взех никакви мерки и ето сега отново пак започна да се повтаря психическия тормоз

и аз се питам дали имат право да вписват измислени оценки без знанието на ъченика и родителя?Това е наказуемо

за това сте напълно права да говоря с учителката за да изясня това положение,но съм сигурна ,че тя ще се защити защотот имахме такъв случай преди и въпросната госпожа се пазеше и не си признаваше вината и накрая извикахме и директора на училището и тогава след като видя накъде отиват нещата защото аз и казах ,че и в регионалния инспекторат ще се обадя и тя омекна и от тогава започна другояче да се държи с детето и то се успокои и нещата тръгнаха и сега отново ми се сервира пак такава госпожа и май пак ще си имаме същия проблем

Последна редакция: пт, 14 ное 2008, 11:03 от Vache

# 14
  • Мнения: 24 467
Въпросът не е да се нападате и да се търси виновен, а да се изясни, доколкото е възможно, причината за това очевидно отношение към детето. Нека се чуе гледната й точка и чак тогава, ако не сте съгласни с нея, можете да потърсите решение /оценка чрез комисия/, жалби, смяна на класа в друг, на който тя не преподава- всичко възможно и необходимо.
Тогава, когато сте били имали подобен случай, тя как обясни ситуацията, какви причини изтъкна?

# 15
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
каза че тя е допуснала грешка спрямо детето но това след като  стана скандал ,иначе ако си траях нямаше да се оправят никога нещата и ние щяхме да си страдаме само в къщи.И това сега отново ме притеснява ,че пак трябва отново да се занимавам с това и се питам защо е нужно да се стига дотам

# 16
  • Мнения: 43
НА мен ми е интересно как така ще пише 6 на тези, които не заслужават!Нещо в училището е на ред.Това са нереални оценки без покритие.Може би и вашият напън дразни госпожата....
Поговорете с нея ,ако детето е стресирано,но рискувате да го нарочи.Проучете нещата предварително с класната или с друг родител, каква би била реакцията и след вашата намеса.За успокоение навсякъде ги има ,но 6 не се пишат току така /поне при нас/.

Последна редакция: ср, 12 ное 2008, 12:53 от barnabash

# 17
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
Добре ,де ,аз оставам с впечатлението,че основния проблем са оценките.Вашите оценки,оценките на другите деца , и така - всичко се върти.
 Още в предишната тема те посъветвахме ,да подкрепиш детето си,та ако ще и само 2-ки да му пише! Какво значение имат оценките  newsm78.А ако имат толкова голямо значение - има изход- изпит пред комисия.
каза че тя е допуснала грешка спрямо детето но това след като  стана скандал ,иначе ако си траях нямаше да се оправят никога нещата и ние щяхме да си страдаме само в къщи.И това сега отново ме притеснява ,че пак трябва отново да се занимавам с това и се питам защо е нужно да се стига дотам
Ами не е нужно да стигаш до там! Аз лично никога няма да стигна до твоето положение.Имаме аналогичен проблем, и извинение има/и то пред класа/. Аз  твърдо съм решила - изпит пред комисия.Знам колко знае детето ми ,и ако той реши - ще го подкрепя.
 
НА мен ми е интересно как така ще пише 6 на тези, които не заслужават!
Отговорът ми е един - от Овца всичко можеш да очакваш!/имаме си такава!/.

# 18
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
знам ,че рискувам да го нарочи но тя е от тези дето много искат и всичко искат.ние за това доста се стараем при нея ,но явно това не го оценя.А ако спрем наистина толкова да се стараем и да не е активна в час дали това ще помогне?Не казвам ,че няма да си учи уроците тя ще си знае както до сега но без изява и тя ще помисли че нищо не знае и така ще я вдига по-често.Този начин мислим да приложим да видим какво ще стане.А вие как мислите дали е добра идея

ние не и искаме 6,да и пише реалната оценка ако ще да е и 3 ,но аз искам само да и даде възможност за изява за да си я оправи това е нашето притенение ,а тя не и обръща никакво внимание като и е обещала ,че ще я изпита след 1-2 часа и накрая 2 седмици и детето остава излъгано.На това ли ги учат в училище да лъжат и после се обърсват,че този проблем идвал от къщи!!!!!!

Последна редакция: пт, 14 ное 2008, 11:05 от Vache

# 19
  • София
  • Мнения: 11 743
Вероятно преподавателката в собствените си очи е права.Обещала и е,че ще я изпита,но не и е казал,че това ще бъде непремено следващите 2-3 часа.
Дали пък не е нарочила детето още от миналата учебна година,когато пак сте имали проблем с нея,доколкото прочетох  newsm78?При положение,че тя знае,че дъщеря ти учи и знае,тази двойка ми се струва демонстративно написана.
Да напълно възможно е детето да си е глътнало езика,но явно между двете витае някакво напрежение.

# 20
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
вероятно е така Ali i Meli.Но аз нищо не направих тогава а сега какво да направя според теб?Кажи ми

затова си е глътнала езика и постоянно ми се оплаква  и аз я виждам ,че е доста стресирана когато тръгва сутрин на училище когато имат час при нея

тя не и дава възможност да се отпусне и изрази

Последна редакция: пт, 14 ное 2008, 11:18 от Vache

# 21
  • София
  • Мнения: 11 743
По-горе бях описала евентуалните мои действия.Вероятно си говорила с дъщеря ти най-подробно.Следва да се опиташ да разбереш каква е ситуацията "от другата страна на барикадата".Ти прецени дали да говориш първо с класната или направо с въпросната госпожа.
Може би е по-добре да говориш в началото с класната,защото ми мирише на по-дълбок проблем.
Това разбира се си е мое мнение.
Другия вариант е да оставиш нещата така и да видиш какво ще последва,но не знам до колко е удачен този вариант,понеже веднъж вече сте се имали сблъсък с нея.

# 22
  • Мнения: 377
Ако учителката реши, винаги ще намери начин да докаже на дъщеря ти, че не знае. Така че може би е добре да говориш с класната. А на дъщеря си да обясниш, че тази двойка не е кой знае какъв проблем и че ти продължаваш да я обичаш. Все някога ще я изпитат отново. Тогава ще може да се докаже.
А по въпроса за нереалните 6-ци на някои от другите деца - винаги е имало и ще има толерирани ученици. Погледни го от добрата страна - детето ще е подготвено за несправедливостите в този свят. Научи я да ги подминава с вдигната глава.

# 23
  • Мнения: 1
Аз мисля , че трябва първо да поговориш с детето, а след това и със негови съученици за да видиш как стоят нещата.Не искам да те засегна,но повечето от децата сами са си виновни за положението в което изпадат,защото на родителите казват едно,знаейки че ние ще ги подкрепим напълно и им имаме доверие че "мойто дете не може да направи това-аз го познавам".И точно от там идват проблемите.Надявам се да не съм права и наистина има такива учители,но както е казал народа-Няма дим без огън. Изчакай още малко и поговори и с учителката,за да видиш накаде отиват работите

# 24
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
Благодаря ви момичета за подкрепата и разбирането аз съм сигурна,че детето не би ме излъгало защото го познавам.Днес си дойде от училище и ми разказа как по същия начин е вдигнала друго дете и това дете също се притенило от госпожата им  както при нас си глътнало езика ,но там вече тя направила компромис и не и писала 2 както при нас.Това справедливо ли е?

Искам да кажа на Бойчето,че е напълно права с инфото защото и аз мисля така като нея!Благодаря ти

Последна редакция: пт, 14 ное 2008, 11:20 от Vache

# 25
  • София
  • Мнения: 11 743
Благодаря ви момичета за подкрепата и разбирането аз съм сигурна,че детето не би ме излъгало защото го познавам.Днес си дойде от училище и ми разказа как по същия начин е вдигнала друго дете и това дете също се притенило от госпожата им  както при нас си глътнало езика ,но там вече тя направила компромис и не и писала 2 както при нас.Това справедливо ли е?

Не е справеливо,но може да е осъзнала постъпката с твоето дете и да не иска да я повтаря.
Наистина,всеки един преподавател,ако пожелае може да докаже на всеки един ученик,че не знае.
Ще я изпита,но когато тя реши.

# 26
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
явно така ще стане.ще я изпита но когато тя го реши това,аз мисля  ,че на външното оценяване пак ще се докаже както миналата година.Тя направи теста без грешка и мисля че и тази година ще е така ,тя нека си знае това ще и е в полза,а що се отнася до госпожата аз няма да оставя тези работи така ще я следя какво прави и ще вземам мерки

# 27
  • Мнения: 320
Детето ти и пред учителката по човекът и природата се стресира и пред тази-какви са тия учители? #CrazyНе знам какво да ти кажа....Дъщеря ми също е в 6 клас,но не ми се е случвало да има по-ниска оценка от 5,което ме води до мисълта,че няма проблеми с учителите.Само малко странно ми се струва във всяко мнение да намекваш на това как можело да се пише две на отличник....... newsm78В класа на дъщеря ми има едно момиче,което миналата година беше изрядна и отлично ученичка,а тази година-само двойки!И какво?Учителките да не й пишат двойките,защото някога е била отличничка? Thinking

# 28
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
тя не само че е била но пак си е отличничка и не може на едни да се пишат оценките,а на други да се правят компромиси.Като е започнала да ги пише да ги кара подред но тя буквално си лансира някои деца това е моето мнение след като съм запозната много добре със случая

# 29
  • София
  • Мнения: 1 204
Позволете да се намеся, защото имам опит и като родител и като учител.
Дъщеря ми учеше в училището, в което аз преподавам и до днес. Споделяше и разказваше много неща. Повярвайте, ако не познавах някои колеги, които описваше, нямаше да ги позная...Понякога една и съща случка може да се представи от различни гледни точки и двете страни да са прави за себе си.
Най-добрият изход от изложената ситуация според мен е да се поговори с учителката, която е недооценила и стресирала детето. Но да се поговори
СПОКОЙНО, ДОБРОНАМЕРЕНО.Без излишни нерви, обвинения и напрежение. Да и се обясни как се е почувствало детето, как се стресира, да бъде помолена да го изпита в писмена форма, ако то се притеснява да отговаря на дъската.
Понякога има и гадове сред учителите, но повечето все пак са хора и на един спокоен разговор би имал по-добър ефект от заплахи и противопоставяне.

# 30
  • София
  • Мнения: 62 595
Момиче от провинцията,

Ти от Марс ли падаш? Къде си чула и видяла винаги всичко да е справедливо? Винаги има субективизъм и се лансират едни деца, а не други. Ако въпросната учителка лансираше твоето, дълбоко се съмнявам дали щеше да недоволстваш, че е ощетила някое дуго дете. Нали така? Щом си недоволна и тези случки са вече традиция, досега е трябвало сто пъти да отидеш при класната и да говориш с нея, а ако се наложи и с учителката по история. Какво чакаш? Разрешение от форума ли?

Дори въпросът не е само в учителката, а и в това дъщеря ти да разбере, че има родители на място и от друга страна да се научи да запазва самообладание и да показва какво знае при всякакви обстоятелства. Такъв е животът - утре като завърши училище ще попадне на някой такъв началник и какво ще прави, ще реве по цял ден, че не й дават възможност ли?
Всеки от нас е имал поне по един такъв учител, но се е справил по някакъв начин.

# 31
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
да аз вече говорих с класната и тя каза,че го очаква това от нея като я познава като човек и въобще не я харесва и ме посъветва когато реши въпросната госпожа да я изпита тогава това ще стане  да не се занимавам с нея

тук нещата са по-сложни защото тя не стресира само моето дете,а всички  и от други мами имам същите оплаквания спрямо техните деца,но аз не мога да се застъпя от толкова майки само аз трябва всички да сме единодушни за да стане

значи наистина проблема не е в детето,а е от учителката щом така се получава

Последна редакция: пт, 14 ное 2008, 11:22 от Vache

# 32
  • София
  • Мнения: 62 595
Яснооо, на класната не й се занимава, защото не иска да влиза в конфликт с колежката. ТОгава се организирайте родителите ,вижте дали може да подадете жалба до директора. С две думи - не се оставяйте щом поведението на учителката е такова постоянно към много деца.

# 33
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
да така и ще направим ,ние тези деца ги пращаме на училище на да ги плашат ,а да учат и като не е спокойно то няма как да си събере мислите и да се изяви.

Една майка дори ми сподели,че нейните деца толкова много обичали преди този материал и спестявали парички от закуската дето им давали да си копуват енциклопедии защото им било много интересно,но като ги взе тази госпожа  те повече не искали да четат и дори намразили този предмет.И при нас е така.

Последна редакция: пт, 14 ное 2008, 11:25 от Vache

# 34
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
Както споделих по-нагоре, и ние имаме сходен проблем.Първо - уж беше с моето дете. От вчера - с целия клас! Непрекъснато си противоречи, няма еднокви изисквания за всички, не е справедлива, и т.н.
 Е, да ,ама при нас целият клас е "скочил" срещу нея. Вчера през целия час е имало полемики, кой прав,кой-крив.Казани са много обиди/от нейна страна/, накрая,когато решила да им вземе междучасието ,децата станали /против били,разбира се , и аз ги подкрепям/, на излизане им казала"смотани гаменчета" Shocked
 Затова съветът ми беше,че няма смисъл да се говори с такава"г-жа".
 Днес децата ще говорят скласната. Синковеца е споделил и с психоложката на училището, в краен случай - ще се намесим ние! За мен е радостен факта,че децата са били задружни. Идеално би било ,ако се справят сами с проблема.
 Сори,че използвам темата ти ,ама все пак нашият проблем е аналогичен, и може да ти хрумне идея.
 При нас също се знае,че учителката не е свястна,ама явно с тоя глад за учители по езици я държат.Дават и само 5-ти класове, та докато са "ошашкани " децата от промяната на обучението ,да си траят. Ама тоя път не е познала!
 Е, ние ще се борим за изпит пред комисия на 100%!

# 35
  • Мнения: 320
Аз не казвам,че детето ти не е отличник. GrinningРазказвам за момиче,приятелка на дъщеря ми.Просто в класа на Леда и отличник да си,щом изкараш двойка,автоматично те изключват от тази категория. Naughty

# 36
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
при нас няма такива неща като изкараш 2 и непременно отпадаш.Всеки греши и всичко е поправимо в случая  госпожата да не би да не греши или защотот са деца и давай да ги мачкаме и да правим с тях каквото си искаме.Всеки си има достойнство и някакво самочувствие,а и накрая на годината ще се види защото съм сигурна че тия с подарените 6 ще отпаднат,а тия дето са били пренебрегвани те ще успеят защото те са трудят

# 37
  • Пловдив
  • Мнения: 97
Според мен , първо говори с учителката , после с директора и ако не вземат мерки
завърти им един скандал по- нагоре в инспекцията. То не може така.
Моят син беше в 5 клас мисля, за пръв път учеха английски, учитеят ги изпитвал на азбуката.
Той единствен я казал цялата, от всички от класа и на вторият учебен час , даскала му написа
двойка. Вдигнах една олелия... и сега е добре положението. #Cussing out

# 38
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
и аз така ще направя в крайна сметка,те вече се замозабравят.Но някои мами не са сагласни с това разбрах го от форума,но мен това не ме интересува .всеки гледа себе си и как му е удобно

# 39
  • София
  • Мнения: 958
Според мен прекаленото ни фиксиране в оценките на децата ни ги стресира най-много. Повече от всички учители. Децата са невероятни в това да улавят кое е най-ценното за нас, дори да се опитваме да го скрием от себе си.

Повече спокойствие относно оценките..........това е най-доброто.

Имаш 5, чудесно....интересно ли ти е, какво научи.....ще ми разкажеш ли кое те развълнува.......писали са ти 2.........е, лоша работа.Нищо ли не знаеше...а не учи ли....защо не ме помоли да ти помогна, можеше да измислим нещо заедно.........ще очаквам скоро да прочетеш материала и да го обсъдим заедно. искам да видя какво е толкоз сложно и неприятно в този учебник..................нещо подобно........ Simple Smile
Синът ми е трети клас и вече го хванали да преписва......госпожата му анулирала едната задача, но я срещнах онзи ден по повод дисциплината му и се разбрахме да му анулира всичко.....така е редно. Тя се учуди доста на моето предложение......... Simple Smile Говорих със сина ми и му казах, че така се прави. Ако иска да преписва. Вчера имали тест по човек и общество и сам си предал учебника на госпожата.....Явно си е научил "урока".........

Казвам това, защото спокойствието ни пред децата за техните успехи и неуспехи е най-доброто, което можем да им дадем.

# 40
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
здравей mila71
Много се радвам че сте съпричастни към нашия проблем,но аз се надявам скоро да се оправят нещата понеже се задава контролна.Материала наистина е доста сложен .А относно ученето винаги сме подготвени,но проблема в това е ,че сме стресирани от госпожата и затова не можем да се отпуснем и да си покажем знанията и оттам е въпросната 2.Пишете аз ще очаквам ,а ако искате се запознайте с цялата тема и отговорите на всички мами които дадоха

# 41
  • Мнения: 25 698
Авторката, на колко години си?

# 42
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
защо питате за моите години,мисля ,че те нямат значение

# 43
  • Мнения: 25 698
Имат. Чудя се кой пише - майката, дъщерята или и двете?

# 44
  • Мнения: 320
И аз това се питам...... ThinkingНякои елементарни правописни грешки ме карат да мисля като Как`Сийка....... Whistling

# 45
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
това,че не ви харесва си е ваш проблем просто не четете темата и не отговаряйте

# 46
  • Мнения: 25 698
И аз това се питам...... ThinkingНякои елементарни правописни грешки ме карат да мисля като Как`Сийка....... Whistling

Остави грешките, гледай мисленето...  Whistling

Както и да е, приятно учене пожелавам на "майката", добре да се готви за контролното и по-малко да се стресира от учителката.  Mr. Green
Ако стресът продължава, може да се обърне към училищния психолог - ще има полза, определено!  Peace

Общи условия

Активация на акаунт