коментарите на майките за английския в детската също ги пропускам, защото обикновено това се чува. те нищо не учат, нищо не помнят, като го питам : как е на английски котка" и нищо не казва. тоя подход "ябълка на английски е ЕЙпъл" направо ми настръхва козината. ако е така, по-добре нищо да не се прави, само ще им окепазят мисленето на децата. уф не знам.. като си спомня как трябваше родителите да ги учим повече от децата едно време... (работила съм с деца доста 5-6 години, и в градиснки курсове и в полудневна английска градина)
номера е в ситуация да се говори, дори и само думи да са. да се чува езика.
хубавото е груповия английски, където и да е, е че детето вижда, че това СЪЩО Е начин за общуване, а не просто игра, която няма практическо приложение.
така или иначе възрастта за учене на думи и , особено граматика, е по-натам.
до 6 г се изгражда нуждата от много езици и мисленето на няколко езика. не е върпоса в бройката думи изобщо. за ислене говорим и подсъзнателни процеси, които не всички майки успяват да оценят.
май се поядосах пак. Дзвинявайте ако съм по-остра