Отказана гаранция на GSM

  • 6 557
  • 14
  •   1
Отговори
  • Мнения: 19
       Преди месец бутоните7,8 и 9 на телефона ми отказаха да работят. Телефона има гаранция  2 години , закупен е от Интърнити с договор към Глобул за 2 години.  Като  потребител реших да се възползвам от правата ми занесох телефона в магазина от който съм го закупила за ремонт. В събота ми се обадиха от магазина на Интърнити като ме уведомиха, че гаранцията ми е отказана тъй като телефона бил изпускан ( това не е вярно , ползвам го само аз и го пазя) и не е ремонтиран.
  Какво да правя от тук нататък? Има ли смисъл да пускам жалби? И ако да, до кой да ги адресирам?

# 1
  • Бургас
  • Мнения: 102
       Преди месец бутоните7,8 и 9 на телефона ми отказаха да работят. Телефона има гаранция  2 години , закупен е от Интърнити с договор към Глобул за 2 години.  Като  потребител реших да се възползвам от правата ми занесох телефона в магазина от който съм го закупила за ремонт. В събота ми се обадиха от магазина на Интърнити като ме уведомиха, че гаранцията ми е отказана тъй като телефона бил изпускан ( това не е вярно , ползвам го само аз и го пазя) и не е ремонтиран.
  Какво да правя от тук нататък? Има ли смисъл да пускам жалби? И ако да, до кой да ги адресирам?

Мда, това с изпускането им е редовния номер на всички ooooh! Не знам какво да те посъветвам, защото аз се отказах да се занимавам повече. Дано се включи някой, който си е потърсил правата Peace

# 2
  • Мнения: 22
Носила съм мой телефон за поправка и са ми давали нов, понеже не можеха да отстранят повредата...
Защо не пробваш да го занесеш директно в сервиза...кой знае тези от магазина дали са го носили изобщо...

# 3
  • Мнения: 3 376
Объни се към Комисията за защита на потребителите. Ти си в правото си. Това с изпускането върви при всички уреди.Успех!

# 4
  • Мнения: 19
   Момичета благодаря за отговорите . Порових се  в нета и намерих мейли на КЗП , Интърнити и Глобул и съм решена  да си потърся правата. Имам още 2 въпроса
1. Ако ми отказват гаранцията на телефона мога ли аз да оспоря договора за ползване на GSM услугите от Глобул ( имам още 1 година от договора)
2. Какви документи да изискам от магазина, че ми е отказана гаранцията.

# 5
  • Мнения: 3 376
До колкото съм запозната ще приложиш към жалбата си ф-ра и гаранция. Но те съветвам да отидеш в магазина, да им кажеш, че ти трябва писмен отказ, заради КЗП. Може пък по друг начин да реагират.

# 6
  • Бургас
  • Мнения: 102
Но те съветвам да отидеш в магазина, да им кажеш, че ти трябва писмен отказ, заради КЗП. Може пък по друг начин да реагират.

Това е добър съвет Peace Не са малко случаите, в които като споменеш, че ще си търсиш правата и "запяват друга песен"

# 7
  • Мнения: 17 546
На мен в Германос ми отказаха гаранция и бях бясна, но като поразпитах, се оказа, че телефона не само е изпуснат, ами отгоре на всичкото е изпуснат в локва Confused Нямах никакво основание да оспорвам гаранцията, защото платките вътре бяха корозирали, но синът ми ми спестил локвата Crossing Arms
Ако наистина нямат основание за отказ, да, отиди и им искай отказ в писмен вид, защото ти трябва за представяне в КЗП! Не разчитай обаче, че ще са особено стреснати; Има вариант да се размърдан, но има и вариант да ти дадат такъв отказ и да те оставят да си вървиш по избрания от теб ред Peace

# 8
  • Мнения: 2 197
Преди година си купих телефон от Германос и след има-няма 6 месеца като го включвам в зарядното не иска да зарежда.Телефона беше в гаранция и го занесох там да го поправят.След 1-2 седмици ми се обаждат да отида да си получа телефона,но не бил ремонтиран и му анулирали гаранцията,защото съм била пъхала зарядното си наобратно и съм била избила буксата.После го пратиха със застраховката и там нищо не се получи и така се сбогувах с новия си "стар" телефон.

# 9
  • Мнения: 384
При отказана гаранция  трябва да ти изпратят протокол със снимка на мястото,където е изпускан телефона.Когато си давала телефона за серви трябва да ти дадат някаква разписка,на която е отбелязано дали има забележки телефона в момента на взимане на ремонт,освен това задъжлително в магазина трябва да отразят рекламацията  в "дневник за рекламации" ,ак не си слагала подпис в този дневник не слагай,като дойдат на проверка от КЗП задължително ще проверят и са много строги санкциите з за магазина,ако няма твой подпис.
 Иди в магазина и искай телефон на някой от управата-"регионален или зонален мениджър".Това ще ги попари много и обикновено действа,по принцип в тези вериги самите служители не съдействат на клиентите,но когато заплашиш с " регионалния" им се попарва настроението.
 Ако ти дадат телефон задължително се обади и си настоявай на своето и заплашвай с КЗП.Шефовете много бързо действат. Peace
 Ако нищо от това не даде ефект подай жалба в  КЗП,достатъчен ти е договора на който има  IMEI на телефона.
Успех!!! Peace

# 10
  • Мнения: 13
Предполагам, че телефонът е Нокиа - имаме 5-6 такива служебни, на които 7-8-9 отказаха и бяха ремонтирани гаранционно. Разликата е, че на фирми по-рядко се опитват да минават с номера "телефонът е удрян" - при мен МТел изобщо не опитаха, а ги поправиха.

# 11
  • Мнения: 6
Права е Ladybg  , не може просто да ти кажат телефона е изпуснат, трябва да има становище писмено от сервиза с подпис и печат  в което точно да е обяснено от къде достигат до извода че е изтърван, може  и снимка да има приложена към него. Това вече би било официален документ с който ти отказват гаранцията.

# 12
  • Мнения: 2
Типа на повредата - не работят бутон 7.8 и 9 - няма как да е причинен от падане. Единствено от намокряне с нещо, но пак е много съмнително да се намокри редичка от клавиатурата, а отдолу и над нея да остане сухо и да работи - това си е проблем със самата клавиатура и по всяка вероятност те си го знаят. Вземи си документ за отказаната гаранция с основанията и отивай в КЗП. А тези можеш да ги предупредиш, че КЗП ще изпратят апарата във фирмения сервиз за проверка.

# 13
  • Мнения: 19
  Следва продължението.........
Благодаря за съветите ви. Пуснах си жалбата до КЗП с копия до Интърнити и Глобул на съответните им имейли В жалбата приложих и всички документи който имах и снимки на телефона. Взех по телефона входящия номер на жалбата  от КЗП и уточнихме с дамата , че срока за разглеждането на искането е 1 месец. Днес, три дни преди крайния срок за разглеждането на жалбата ми се обадиха с предложение Интърнити да ремонтира телефота за тяхна сметка.  Simple Smile Приех го като срока за ремонт и оформянето на документите  е 22 октомври.
 

# 14
  • Мнения: 654
МАМА ПУХИ  bouquet  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт