Мнения за ЧОУ "Образователни технологии"

  • 68 023
  • 215
  •   1
Отговори
# 210
  • София
  • Мнения: 1 752
"И се регистрирахте да ни споделите това?". Нарочно е в кавички, защото май трябва наистина вече да ни изгенерират някакво форумско емоджи, гиф или подобно за такива случаи - толкова банално еднакви и все по-кухи стават. Даже вече е малко обидно, че уж зрели хора, родители, очевидно с претенции за децата си в областта на образованието, се регистрират, за да изплюят с целия заряд на егоистичната комплексарщина каквото им се е събрало от неудачна за тях ситуация в отношенията с някое училище. Пффффф.

Потребители питат за отзиви, съпоставка и оп "на ви няколко лозунга като от тоталитарните времена и обиди" без нищо съдържателно.

# 211
  • Мнения: 4
Миленита, предполагам, че работите в „Образователни технологии“ и затова иронизирате всеки негативен отзив.

Истината е, че стилът на управление на г-жа Амзина е тоталитарен! Бях свидетел как самата тя скъса подписка на децата с искания, а твърди, че уважава мнението им.

Т.нар. метод на макетирането не е ефективен и единствено обърква учениците с кой цвят какво трябва да се подчертава. Отношенията в колектива са основани на конкуренцията, а не на сътрудничеството.

Ръководството търпя цяла година ученик със сериозни поведенчески проблеми, за да не изгуби пари.

Надявам се, че тази информация удовлетворява високите Ви критерии за съдържателност!

# 212
  • София
  • Мнения: 17 283
Подписка на нашите деца се прие от ръководството преди една ли, две ли беше години. Тази година не приеха исканията на деца и родители да отпадне дрес кода - което аз лично одобрих, въпреки че ми бръкна в джоба.
Аз впрочем също не харесвам Амзина, само приказки умее тя да приказва, рекламно лице е за нови родители и дотам й е силата.
Макетирането е толкова полезно за децата, че дъщеря ми го ползва и за неща извън училище, безкрайно й помага. Допускам, че е въпрос на дете и учител дали ще се възприеме.
При нас тази година също имаше дете с поведенчески проблеми - работиха с него миналата година, тази го приеха с условие, че ще има промяна. Нямаше промяна и го изключиха, но го оставиха да довърши годината, за да не поставят семейството в положение да търсят училище в средата на годината (като едно друго известно училище).
Много кусури има училището, дори не възнамерявах да пиша, честно казано, но изброените примери просто не са валидни за нас и исках да го кажа, за да не остава само едната страна.

# 213
  • София
  • Мнения: 1 752
Ето, Mr. Me, сега вече се получи доста съдържателно и вярвам ще е полезно за всеки, който търси информация за училището и знае как да отсява лични мнения и ги съпоставя със своя мироглед. С което всъщност е полезен този форум и е помогнал на мнозина да се ориентират. Щяхте да го знаете, ако не бяхте влязъл с бутонките единствено зареден с тежък личен багаж и желание да си излеете гнева.

Аз само посочих колко несъстоятелно е нечие единствено и първо мнение  да е злостен хейт. Конкретиката, както се видя, е нещо съвсем различно. Мисля всеки с малко житейски опит знае колко вреди голото хулене. А когато иде реч за и без това изстрадалото ни образование, ами ... мен ми е болна тема и затова не мога да си замълча.

# 214
  • София
  • Мнения: 254
Моля за актуални мнения за училището за етап 5-7 клас, ако има потребители с лични впечатления - атмосфера, среда, учители, отношение към децата, подготовка за изпитите след 7 клас.

# 215
  • Мнения: 13
Някой би ли могъл да сподели актуална информация относно гимназиалния етап на обучение? Ще съм благодарна, ако споделите лични впечатления от направленията Софтуерни и хардуерни науки и Предприемачество, както и за цялостния процес на обучение, брой деца в класовете, дисциплина, ниво на обучението и взискателност. Колебая се дали да запиша моя син в това училище или в държавно с подобни профили, като нивото на сина ми е средно, не търся мега елитното училище, по-скоро такова с добра дисциплина и по-интересни профили и предмети.

Общи условия

Активация на акаунт