учебни помагала за предучилищна подготовка

  • 3 284
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте, приятели.
Бих искала да се възползвам от вашия опит, за да ми препоръчате помагала, с които сте работили и от които сте доволни, когато сте подготвяли или подготвяте вашите деца за първи клас.
Сериозно се уплетох в огромното предлагане и не съм в състояние да обхвана и да избера най-доброто.
Ще ви бъда изключително благодарна.

# 1
  • Мнения: 2 898
Не мисля, че детето ти има нужда от помагала. Достатъчно е да се учи да изговаря правилно думите, да открива звуковете и тяхната позиция в думата, да разказва смислено и свързано, да извършва елементарни аритметични действия с числата до 10. Разбира се, трябва да се развива фината моторика. Нека да оцветява, рисува и т.н. В противен случай, ако му дадеш да работи в по-сериозни помагала, какво ще прави в 1 клас? Просто ще му е безинтересно.

# 2
  • Мнения: 192
Моята дъщеря беше предучилищна в училище - занимаваха ги по "Аз ще бъда ученик" на издателство Изкуства. Доволна съм,на нея също й беше интересно Peace

# 3
  • Мнения: 382
В книжките на "Фют" "Мисли бързо, решавай бързо, бъди пръв" има страхотни развиващи задачи и са поднесени по интересен начин. Освен това харесвам "Четенето" и "Писането" на "Пан" http://www.pan-bg.eu/?viewID=1&bd_id=327, http://www.pan-bg.eu/?viewID=1&bd_id=145. В тази поредица има и за смятане, за цифрите, но не съм ги ползвала.

# 4
  • в здрача
  • Мнения: 2 208
То и аз си мислех, че може без специални помагала, но например във входния тест в първи клас имаше и задачи от типа - коя професия с кой предмет се свързва и картинки на фризьор, доктор и прочие и съответните предмети. Друг въпрос - картички за НГ, РД, Баба Марта и да се свържат към съответния празник, също означен с картинка. И най-трудното,  което признавам си аз го обърках - да свържат сезона /показан с картинка на дърво/ с дейностите в селското стопанство - също с картинка, ама на машина.
То не че входното ниво е нещо кой знае какво, важно е изходното, ама нали всички искаме да сме най...
Та подобни картинки и упражнения имаше в системата на Моливко, с която работеха в градината и в предучилищната.

Сетих се и още нещо:
В предучилищната правиха упражнения на звукови модели под формата на игра - с пляскане отбелязваха колко срички има в думата. Щерката обожаваше на път за училище да я играем. Аз казвам думата, а тя започва да казва думата на срички и да пляска. Много помага в първи клас като започнат истинските звукови модели и при пренасянето на думички на другия ред.

Последна редакция: ср, 11 юли 2012, 10:43 от Tsv

Общи условия

Активация на акаунт