Sport Depot ме впечатлиха:)

  • 7 853
  • 17
  •   1
Отговори
  • Мнения: 91
Здравейте,
искам да споделя, че онзи ден си поръчах едно сакче (за подаръче на милото) от сайта на Sport Depot. Днес дойде по куриер и като отворих пакета, какво да видя - не само, че беше в някакъв мърляв, измачкан плик от яке, но и беше мръсен отдолу! В най-добрия случай е стоял някъде по витрините и според мен е недопустимо да се възползват така от това, че поръчвам онлайн и няма как да го видя, преди да ми го доставят.. Срамота е, защото не са никак евтин магазин и човек очаква, че държат поне малко на имиджа си. За мен Спорт Депо-то умря като магазин - и онлайн, и офлайн. Това е...

Нови данни по темата Simple Smile След като още снощи им написах и-мейл за това, преди малко ми се обадиха и ще ми изпратят нов сак за тяхна сметка. Жената беше много мила, нямаше грам заяждане, останах даже много приятно изненадана и много ме зарадва реакцията им. Браво! Много бърза и много адекватна реакция!  Grinning

Последна редакция: чт, 06 дек 2012, 11:46 от ger4eger4e

# 1
  • Мнения: 288
Най-лесният начин е да го върнеш и да поискат да го заменят.

# 2
  • Мнения: 5 622
Най-лесният начин е да го върнеш и да поискат да го заменят.

Да, ама нервите и разочарованието няма кой да и върне и замени  Wink

# 3
  • Мнения: 91
Най-лесният начин е да го върнеш и да поискат да го заменят.

Да, ама нервите и разочарованието няма кой да и върне и замени  Wink

Да, точно... идеята ми да го поръчам онлайн беше да спестя малко време и да не се разправям, а сега, ако трябва да ходя до бизнес парка, за да правя рекламация, си губи смисъла и вероятно ще загубя още повече време... и нерви.

# 4
  • Мнения: 4 841
Да, точно... идеята ми да го поръчам онлайн беше да спестя малко време и да не се разправям, а сега, ако трябва да ходя до бизнес парка, за да правя рекламация, си губи смисъла и вероятно ще загубя още повече време... и нерви.

Не, не си губи смисъла. Напротив - това е смисълът. Да защитиш правата и достойнството си на клиент, да покажеш, че парите ти имат цена, и никой няма право да се подиграва с теб. Който не си е свършил работата, да си понесе последствията, а ти трябва да получиш това, за което си платила, и необходимото уважение, че от цялото изобилие на пазара си избрала именно тях  Peace

Ако не отидеш, вярно, ще си спестиш времето и усилията, но така се примиряваш с немарливостта, и косвено ставаш причина следващи купувачи да бъдат разочаровани, както си ти сега.

Ще има тарикати, докато има кой да им търпи номерата.

# 5
  • Мнения: 8 883
И защо вместо да пускаш тема тук, не звънна, за да уточните ситуацията и разрешението й?
Разбирам да го беше направила и да ти бяха отказали, да се бяха държали грубо - ок, споделяш тук, за да се оплачеш. Но?

# 6
  • Мнения: 5 539
И аз съм недоволна от тях. Наложи ми се един продукт да го разкарвам напред-назад за моя сметка и естествено ми излезе златен.
Уважението към клиента е нулево в тази фирма!

# 7
  • София
  • Мнения: 3 064
Имаш право в 7 дневен срок да върнеш стоката без никакви обяснения.
И те са длъжни да ти върнат парите.
Това е по закон.

# 8
  • Мнения: 91
Да, току-що актуализирах темата:

Нови данни по темата  След като още снощи им написах и-мейл за това, преди малко ми се обадиха и ще ми изпратят нов сак за тяхна сметка. Жената беше много мила, нямаше грам заяждане, останах даже много приятно изненадана и много ме зарадва реакцията им. Браво! Много бърза и много адекватна реакция! 

Simple Smile

# 9
  • София
  • Мнения: 3 064
Чудесно! Стават грешки, но когато се поправят и отношението е възпитано, могат да се простят.

# 10
  • Мнения: 288
Радвам се, но можеше първо да разговаряш с тях, вместо да пускаш тема тук колко са некоректни.

# 11
  • Мнения: 91
Напротив, така имаме пълната картинка за нещата.

Искам да ви кажа, че в събота обещаният нов сак пристигна по куриер, всичко за тяхна сметка, както бяха обещали.

Наистина съм впечатлена от бързата им реакция, успяха да ме убедят, че държат на клиентите и на имиджа си. Радвам се, че има такива компании Simple Smile

# 12
  • Мнения: 381
Бърза и адекватна реакция?
Направих поръчка в електронният им магазин преди около месец. Никой и до днес не се свърза с мен, не я и получих. Писах и по имейл - не ми отговориха. А трябваше да бъде подарък  Sad

Направиха ми много неприятно впечатление и определено ме изгубиха като клиент.

Sports Direct и толкоз. По-ниски цени и ги доставят в срок.

# 13
  • Мнения: 3 154
Пазарувала съм офлайн два пъти (на място в магазините им)  - гребен тренажор и велосипед. И двете нещица са не особено евтини (то не, че има значение, ама не съм отишла там да ги притеснявам заради връзки за маратонки, примерно), но въпреки това обслужването и отношението на персонала към клиента е доста безхаберно и някак леко високомерно - сякаш подарък ти правят. Тренажорът беше последна бройка - мостра и въпреки това реших да го взема, а  те вместо да се радват, че ги отървавам от него (мострите по-трудно се продават) започнаха едни физиономии да правят, защото поисках да ми намерят и щипката за ухо , с която се мери пулса - не знаели  къде е сложена, а и никак не им се търсеше в интерес на истината - надяваха се да го взема без нея явно, но аз изчаках търпеливо и те подновиха търсенето ... накрая  я донесе един младеж и ми я подаде с някаква подобна реплика: "Ето, намерих ви я важната щипка"  Shocked ... та такова си е нивото при тях  явно.
Те на място трудно се оправят, какво остава за онлайн търговия.

# 14
  • Хасково
  • Мнения: 592
и аз не съм доволна от сайта , получавала съм маратонки в кутия която просто... нямаше никакъв вид..... исках ги за подарък............ и тогава ми предложиха да им ги върна за моя сметка  Sick

Общи условия

Активация на акаунт