Одобрени по схема 'Предприемчивите българи'

  • 38 329
  • 458
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 1
И аз съм одобрена! Много се радвам, че една моя мечта ще се осъществи! Сега започвам да чета назад темите, за да видя какво сте писали и през какво сте минавали Simple Smile
Със сигурност ще има много въпроси...
Огромни благодарности на всички, които споделят тук своя опит  bouquet

# 436
  • Мнения: 192
   Някой знае ли има ли възможност и по- скоро, какъв е реда, да се обжалва решението, ако някое предложение не е одобрено?

# 437
  • Мнения: 19
Mila71,
Аз също имах заложени за ток и вода, които нямаше как да усвоя (поради същите причини, които посочваш) и прехвърлих в други пера и раздели. Много време отне, става с анекс към договора, освен това обосновката на промените трябва да е добре оформена и ясна, за да получиш одобрение. Освен това, за разходите за ток и подобни се иска разработена методика - колко уреда, с какво потребление, за какъв период, доколко са за целите на проекта, с две думи - излишни главоболия, така че по-добре да ги прехвърлиш за друго. Щом е заведение, убедена съм, че има за какво Simple Smile. За промяната в името не мога да кажа нищо, попитай служителите в Агенцията.

# 438
  • София
  • Мнения: 958
Благодаря за съвета. Ще го обмислим защото токът си е разход и през лятото заради хладилните витрини. Методиката после ли я пишеш? А да питам за стоките: купувам торти, и др. ще трябва ли да отчитам всяко парче- аз не виждам как ще стане,едно се продава, но може да останат, аз не мога да ги продавам ако са сухи......как ще се отчита този хаос?

# 439
  • Мнения: 19
в моя проект не съм залагала бързоразвалящи се изделия и суровини - краят на проекта е старт на бизнеса, така най- общо казано съм го описала в предложението си. Методологията е описана в ръководството за бенефициенти.  След сключване на договора, вариант ли е за теб да отложиш началото на дейностите след получаване на аванс? Тогава би могла да изчакаш с подаването на искане за авансово плащане и респективно да отложиш старта си, за да можеш да напаснеш сезоните Simple Smile

# 440
  • София
  • Мнения: 958
a nie zalojihme Sad i to mnogo
 Misleh, che samo fakturite sa vajni.....nashia e 6 meseca, aktivna rabota sme si planirali, zashtoto nie si rabotim ot godina.

# 441
  • Мнения: 1
Четох темата назад и разбрах, че някои от писмата на одобрените се получавали на имейл адреса. Аз във Формуляра аз съм посочила имейл адрес на фирмата и " Електронна поща на лицето за контакти" - моя имейл адрес. Но проблема тук е, че след толкова време чакане имейл адреса на фирмата не мога да го отворя по някаква причина (може от чакане и неизползване да е закрит вече) и ако там ми пратят съобщение ще има проблем, защото няма да мога да го видя....Sad
Затова, моля да ми споделите, на коя електронна поща ви изпращаха съобщенията - на тази, която е на лицето за контакти или на тази, която сте посочили в графа "Електронна поща" от Формуляра за кандидатстване?

# 442
  • София
  • Мнения: 958
..

Последна редакция: ср, 22 яну 2014, 09:49 от mila71

# 443
  • окр Пазарджик
  • Мнения: 36
ни звук, ни вопъл, ни стон...

# 444
  • София
  • Мнения: 14
При мен дойде на имейл и по пощата(с известно закъснение от 4-5 дни).
За сведение на следящите темата - получих одобрение и на последното плащане. Отказали са ми около 180 лв, което не е фатално. За съжаление вече месец парите ги няма.....
Но вчера ми звъняха от консултантската фирма да ми предложат счетоводна и маркетингова консултация. Та моят проект свърши на 9.09.2013!?!?!!??!?. Те тепърва са се сетили за консултиране.... Всичко е перфектно в нашата страна. За току що одобрените бих препоръчал да се въоръжите с монооооого търпение

# 445
  • Мнения: 0
                            Здравейте,
                  И аз съм от одобрените за сключване на договор по Процедура за безвъзмездна финансова помощ „Насърчаване стартирането на проекти за развиване на самостоятелна стопанска дейност” – Компонент ІІ, Сесия 5 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г.
          Интересува за 65% авансово плащане някой взел ли е банкова гаранция, в коя банка и при какви условия?
          Предварително благодаря на всички отговорили.

# 446
  • Мнения: 9
Mila71,
Аз също имах заложени за ток и вода, които нямаше как да усвоя (поради същите причини, които посочваш) и прехвърлих в други пера и раздели. Много време отне, става с анекс към договора, освен това обосновката на промените трябва да е добре оформена и ясна, за да получиш одобрение. Освен това, за разходите за ток и подобни се иска разработена методика - колко уреда, с какво потребление, за какъв период, доколко са за целите на проекта, с две думи - излишни главоболия, така че по-добре да ги прехвърлиш за друго. Щом е заведение, убедена съм, че има за какво Simple Smile. За промяната в името не мога да кажа нищо, попитай служителите в Агенцията.
На мен също ми предстои сключване на анекс и едното от перата, от което прехвърлям средства са разходите за ток и вода, които не мога да изразходвам. Можеш ли да споделиш с нас какво според АЗ е добре обоснована промяна в бюджета. Разбира се всеки проект е различен.

# 447
  • Мнения: 0
Здравейте на всички
някой може ли да помогне, чета напътствията, но въпроси хиляди
но нека да караме едно по едно, в Приложение 3.22 от исканията за плащания

Референтен номер и
наименование на операцията: .................................................. тук какво се пише

Приоритетно направление: .......................................... тук също

Приоритетна ос:1.Насърчаване на икономическа активност и развитие на пазар на труда, насърчаващ включването - това е ясно

Благодаря


# 448
  • Мнения: 0
Здравейте колеги,
Някой може ли да даде обяснение за тия обществени поръчки, за доставка, услуга или СРД, закупуването на оборудване какво е, доставка ли? как точно се извършва процедурата, навсякъде където четох пише Осигуряване на публичност, обществените поръчки само за това ли се отнасят!?!?! newsm78

Благодаря предварително,
P.S. А някой получи ли си писмото, вече почти цял месец от 10.01.2013 до сега никаква новина нямам, освен тая че са ми отрязали 2.30 лв. от бюджета хахаха .... Mr. Green

# 449
  • Мнения: 19
GeVI,
при мен наемът е по-висок от заложения в бюджета и в обосновката ми е залегнала невъзможността в разгара на летния сезон да намеря помещение в центъра, почти година след написване на проектното предложение, с посочената площ на същата цена. Проектът е предвиждал наемане на помещение през зимата, при слабо търсене, респективно по-ниски цени. И оттам вече разбутвам първоначалния бюджет, за да покрия поне частично разходите за наем. Казвам добра обосновка, защото не приеха аргументите ми от първия път Simple Smile и след повторно пояснение изгубих много време в чакане на решение.

Общи условия

Активация на акаунт