MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 422 816
  • 2 928
  •   1
Отговори
# 2 895
  • Мнения: 24
Да, видях и сравних дадените тук адреси и данни с тези в чата в МБ. Съвпадат.
Извинявам се за недоверието!


Няма проблем, разбирам опасенията ви и ги приемам. Самият аз бих се усъмнил, докато не направя проверка.

Но едва ли някой друг (освен мен) би си позволил да пуска такава кампания - т.е. който и да е друг няма как да пусне "служебно съобщение" в програмата - с което дадох старта на ДК. В него също присъстват адресите и данните ми, които са тук и в чата на МБ.

# 2 896
  • Варна
  • Мнения: 713
Моите съболезнования за PanJoro. Спомням си времето, преди доста години, когато предложи да направи програма за свободно споделяне на електронни книги. Дано да съумеете/съумеем да я запазим. Сигурно сега ни гледа от горе и е доволен, че спомняме за него и доброто му дело.

# 2 897
  • София
  • Мнения: 1 489
Съболезнования за PanJoro. Преведох през e-pay. Успех!

# 2 898
  • Мнения: 24
Моите съболезнования за PanJoro. Спомням си времето, преди доста години, когато предложи да направи програма за свободно споделяне на електронни книги. Дано да съумеете/съумеем да я запазим. Сигурно сега ни гледа от горе и е доволен, че спомняме за него и доброто му дело.

Съболезнования за PanJoro. Преведох през e-pay. Успех!


Искрено ви благодаря!

Да, сигурно ни гледа някъде отгоре и се усмихва по онзи негов, особен начин... Smirk

Дано съумеем да запазим МБ наистина! От моя страна няма никакъв проблем - за последните 6 месеца аз се занимавам с поддръжката и отговарям на имейлите с проблеми. Нямах регистрация тук и се наложи да си направя, понеже знаех за тази тема и че ще има въпроси и проблеми, на които трябва да отговаря някой на първа линия.

Още веднъж - БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ДОВЕРИЕТО И ПОДКРЕПАТА!

# 2 899
  • София
  • Мнения: 6 184
Съболезнования за PanJoro. Да е светъл пътят му.

# 2 900
  • Мнения: 201
Моите съболезнования за PanJoro. Спомням си времето, преди доста години, когато предложи да направи програма за свободно споделяне на електронни книги. Дано да съумеете/съумеем да я запазим. Сигурно сега ни гледа от горе и е доволен, че спомняме за него и доброто му дело.

Съболезнования за PanJoro. Преведох през e-pay. Успех!


Искрено ви благодаря!

Да, сигурно ни гледа някъде отгоре и се усмихва по онзи негов, особен начин... Smirk

Дано съумеем да запазим МБ наистина! От моя страна няма никакъв проблем - за последните 6 месеца аз се занимавам с поддръжката и отговарям на имейлите с проблеми. Нямах регистрация тук и се наложи да си направя, понеже знаех за тази тема и че ще има въпроси и проблеми, на които трябва да отговаря някой на първа линия.

Още веднъж - БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ДОВЕРИЕТО И ПОДКРЕПАТА!
От чата в програмата се разбра, че има хора, които влизат веднъж седмично. Ако не се пуска съобщението за събиране на средства за хостинга всеки ден, може и да не се събере сумата. Няма ли начин пак да излиза съобщение при всяко отваряне на програмата, защото аз лично имам познати, които изобщо не обръщат внимание на чата? Ако трябва помощ от програмисти дали не потърсим помощ от хората в Читанката?

# 2 901
  • Мнения: 24
От чата в програмата се разбра, че има хора, които влизат веднъж седмично. Ако не се пуска съобщението за събиране на средства за хостинга всеки ден, може и да не се събере сумата. Няма ли начин пак да излиза съобщение при всяко отваряне на програмата, защото аз лично имам познати, които изобщо не обръщат внимание на чата? Ако трябва помощ от програмисти дали не потърсим помощ от хората в Читанката?

Проблемът е, че компютърът, от който се пускаха служебните съобщения от програмата през сървъра на МБ, в момента не работи (и правя всичко възможно да го подкарам, за да пусна съобщение в програмата, а не в чата).

Успях да пусна единствено съобщение за старта на Дарителската кампания, и 2-3 дни след това, компютъра се скапа, а само от него мога да достъпя сървъра на МБ...

Ще го оправя, просто не знам колко време ще ми отнеме...

За Дарителската кампания - остават ни да съберем още около 550 лв., за оставащите 5-6 дни.


Отново ще постна дарителските адреси и данни:


за PayPal.com :
E-mail: IvO.tm.76@gmail.com
Добавяне на съобщение: Дарение за MailBooks

за ePay.bg :
КИН: 3501275239
Основание за плащане: Дарение за MailBooks

за Банков превод :
(моля, напишете ми лично съобщение, за да ви предоставя данни)


БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ДОВЕРИЕТО И ПОДКРЕПАТА!

Последна редакция: вт, 14 ное 2023, 02:35 от MB Support

# 2 902
  • Мнения: 201
Пускайте ги и в чата на програмата всеки ден. Дано го видят повече хора и да се събере сумата. Пишете и на Wizard BG ( май така се пишеше), който всеки ден пуска съобщения в чата за книги. Мисля, че и той има познания и може с нещо да помогне. Съжалявам, че аз нищо не разбирам. Мога ако искате да взема телефон на фирмата, която поправя компютрите в службата на мъжа ми.

Последна редакция: вт, 14 ное 2023, 09:04 от УИНКС БЛУМ

# 2 903
  • Мнения: 24
Пускайте ги и в чата на програмата всеки ден. Дано го видят повече хора и да се събере сумата. Пишете и на Wizard BG ( май така се пишеше), който всеки ден пуска съобщения в чата за книги. Мисля, че и той има познания и може с нещо да помогне. Съжалявам, че аз нищо не разбирам. Мога ако искате да взема телефон на фирмата, която поправя компютрите в службата на мъжа ми.

Не се притеснявайте, аз разбирам от компютри и ще се оправя. Просто тук проблемът е по-специфичен, затова отнема време. Въпросът не е да го преинсталирам, а да го подкарам с текущите настройки и връзки към пощенски- и уеб-сървъри. Ако го преинсталирам, ще тръгне, но цялата тази информация ще изчезне, и става абсолютно безполезно.

Не ми се иска да пускам всеки ден съобщения в чата, защото ще стане досадно. Но тъй като срокът вече доста намаля, ще пусна още поне две съобщения в оставащите 5-6 дни...

# 2 904
  • Мнения: 201
Пускайте ги и в чата на програмата всеки ден. Дано го видят повече хора и да се събере сумата. Пишете и на Wizard BG ( май така се пишеше), който всеки ден пуска съобщения в чата за книги. Мисля, че и той има познания и може с нещо да помогне. Съжалявам, че аз нищо не разбирам. Мога ако искате да взема телефон на фирмата, която поправя компютрите в службата на мъжа ми.

Не се притеснявайте, аз разбирам от компютри и ще се оправя. Просто тук проблемът е по-специфичен, затова отнема време. Въпросът не е да го преинсталирам, а да го подкарам с текущите настройки и връзки към пощенски- и уеб-сървъри. Ако го преинсталирам, ще тръгне, но цялата тази информация ще изчезне, и става абсолютно безполезно.

Не ми се иска да пускам всеки ден съобщения в чата, защото ще стане досадно. Но тъй като срокът вече доста намаля, ще пусна още поне две съобщения в оставащите 5-6 дни...
А, ясно. Не разбрах, че можете да се справите, извинете. А за съобщенията - нека да е досадно 5-6 дни в годината, но да я има програмата. Simple Smile

# 2 905
  • Мнения: 24
MailBooks

КРАЙ НА ДАРИТЕЛСКАТА КАМПАНИЯ


!!! Необходимата за хостинг сума е събрана !!!


Скъпи приятели, считам дарителската кампания за набиране на средства за хостинг за приключена.

МОЛЯ ДА НЕ ПРЕВЕЖДАТЕ ПОВЕЧЕ ПАРИ ПО ДАРИТЕЛСКИТЕ СМЕТКИ !!!


Благодаря на всички, които успяха да се включат в дарителската кампания !!!

Съумяхме да запазим MailBooks жива за още 1 година !!!

   

С най-добри пожелания и благодарности към всички!


MB Support
16.11.2023 г.

# 2 906
  • Мнения: 87
Здравейте, не мога да влезна в програмата, бихте ли ми помогнали? Пише ми , че данните от регистъра на Уиндоус и базата данни на програмата се различават. Какво да направя?

# 2 907
  • Мнения: 24
Здравейте, не мога да влезна в програмата, бихте ли ми помогнали? Пише ми , че данните от регистъра на Уиндоус и базата данни на програмата се различават. Какво да направя?

Напишете ми на лично съобщение кое е потребителското ви име, с което влизате в програмата, за да направя проверка.

# 2 908
  • Мнения: 2 958
И при мен е така.
Потребителско име amber.

# 2 909
  • София
  • Мнения: 6 184
Здравейте, не мога да влезна в програмата, бихте ли ми помогнали? Пише ми , че данните от регистъра на Уиндоус и базата данни на програмата се различават. Какво да направя?

В папката на програмата има файл ClearRegMB. Пуснете го и след това опитайте отново.

Общи условия

Активация на акаунт