MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 422 833
  • 2 928
  •   1
Отговори
# 2 910
  • Мнения: 2 958
Здравейте, не мога да влезна в програмата, бихте ли ми помогнали? Пише ми , че данните от регистъра на Уиндоус и базата данни на програмата се различават. Какво да направя?

В папката на програмата има файл ClearRegMB. Пуснете го и след това опитайте отново.

При мен стана! Благодаря много Flowers Cherry Blossom

# 2 911
  • Мнения: 24
И при мен е така.
Потребителско име amber.

Това се получава, когато не сте влизали в програмата над 150 дни. Тогава акаунтът ви автоматично се изтрива.

Виждам, че сте си създали нов акаунт (следователно сте стартирали ClearRegMB.exe).

Hands Thumbsup Hands Thumbsup Hands Thumbsup

# 2 912
  • Мнения: 87
Много благодаря и при мен стана!:purple_heart:Purple HeartPurple Heart

# 2 913
  • Мнения: 41
Здравейте,
от една седмица не мога да вляза в програмата. Излиза това съобщение

Проверих интернет връзката и няма проблем.
Според вас каква е причината?

# 2 914
  • Мнения: 24
За да тествате интернет-връзката си към сървъра на MailBooks (MB), в папката, в която е инсталиран MB, има файл с име: PingTester.exe - стартирайте го, за да видите какво време на достъп (в милисекунди) ви показва. Връзката се счита за добра и стабилна, ако времето е под 40-50 милисекунди. Пуснете програмката няколко пъти в интервал от няколко минути, за да се уверите в резултата и го споделете тук.

# 2 915
  • Мнения: 41
За да тествате интернет-връзката си към сървъра на MailBooks (MB), в папката, в която е инсталиран MB, има файл с име: PingTester.exe - стартирайте го, за да видите какво време на достъп (в милисекунди) ви показва. Връзката се счита за добра и стабилна, ако времето е под 40-50 милисекунди. Пуснете програмката няколко пъти в интервал от няколко минути, за да се уверите в резултата и го споделете тук.

Здравейте,
благодаря ви много. Показва 0 милисекунди

# 2 916
  • Мнения: 24
Здравейте,
благодаря ви много. Показва 0 милисекунди

Здравейте!

Явно има някакъв проблем.
Опитайте се да преинсталирате програмата.

# 2 917
  • Мнения: 41
Здравейте,
за съжаление наистина имам някакъв проблем. Изобщо не ммога да отворя програмата от линка за да я инсталирам.
Програмата работеше без забележки докато преди две седмици имаше авария с тока, и от тогава не мога да я отворя.
Съобщението, което ми дава е това:
This site can’t be reachedwww.mailbooks.net took too long to respond.
Try:

Checking the connection
Checking the proxy and the firewall
Running Windows Network Diagnostics
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT


проверих интернет връзката, проверих и антивирусната , програмата е в изключенията.
Вече не знам какво да направя като не мога и да я преинсталирам.
Благодаря ви за помощта, но не се получава. Кажете какво следва да направя.
Предварително благодаря!

# 2 918
  • Мнения: 24
Здравейте,
за съжаление наистина имам някакъв проблем. Изобщо не ммога да отворя програмата от линка за да я инсталирам.
Програмата работеше без забележки докато преди две седмици имаше авария с тока, и от тогава не мога да я отворя.
Съобщението, което ми дава е това:
This site can’t be reachedwww.mailbooks.net took too long to respond.
Try:

Checking the connection
Checking the proxy and the firewall
Running Windows Network Diagnostics
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT


проверих интернет връзката, проверих и антивирусната , програмата е в изключенията.
Вече не знам какво да направя като не мога и да я преинсталирам.
Благодаря ви за помощта, но не се получава. Кажете какво следва да направя.
Предварително благодаря!

Здравейте!

Може би вече сте пробвала следните неща, но все пак:

1. Рестартирайте модема/рутера/компютъра/лаптопа си.

2. Желателно е за проба да изключите и защитната си стена (ако е включена). Ако положението остане същото - включете я отново - явно проблемът е някъде другаде.

3. Сайтът се зарежда нормално. Опитайте се да го достъпите от друг браузър.

4. В папката, в която сте инсталирали MB (най-често това е диск D:MAILBOOKS), има файл с име Journals.xml. Изтрийте го и се опитайте да влезете в програмата отново.

Пишете пак какво се случва...

# 2 919
  • Мнения: 41
Здравейте!

Може би вече сте пробвала следните неща, но все пак:

1. Рестартирайте модема/рутера/компютъра/лаптопа си.

2. Желателно е за проба да изключите и защитната си стена (ако е включена). Ако положението остане същото - включете я отново - явно проблемът е някъде другаде.

3. Сайтът се зарежда нормално. Опитайте се да го достъпите от друг браузър.

4. В папката, в която сте инсталирали MB (най-често това е диск D:MAILBOOKS), има файл с име Journals.xml. Изтрийте го и се опитайте да влезете в програмата отново.

Пишете пак какво се случва...
[/quote]
Здравейте,
направих описаните от вас неща по няколко пъти, но нищо не се променя. През нито един браузер не мога да достъпя програмата за да я инсталирам отново. Пробвах през три баузера и при трите ми дава, че нямам проблем с интернет връзката, а, че не може  да стартира програмата.
Ако я деинсталирам, няма как да я инсталирам отново.
Благодаря ви много за съдействието, какво да правя?

Последна редакция: пн, 04 дек 2023, 17:29 от hopeful

# 2 920
  • Мнения: 24
Здравейте,
направих описаните от вас неща по няколко пъти, но нищо не се променя. През нито един браузер не мога да достъпя програмата за да я инсталирам отново. Пробвах през три баузера и при трите ми дава, че нямам проблем с интернет връзката, а, че не може  да стартира програмата.
Ако я деинсталирам, няма как да я инсталирам отново.
Благодаря ви много за съдействието, какво да правя?


Здравейте отново!

Ще ви пиша ЛС как ще процедираме...

# 2 921
  • Мнения: 704
Здравейте и Честита Нова Година!

Отдавна не бях влизала в mailbooks и днес се опитах да вляза, но при всяко стартиране на програмата ми изскача този прозорец.


когато кликна на бутона продължи ме препраща на попълненото с данните ми за регистрация поле



и когато натисна бутона Запис ми излиза следното съобщение и съответно програмата изобщо не иска да стартира.



Как може да бъде отстранен проблема?

# 2 922
  • Мнения: 24
Здравейте и Честита Нова Година!

Отдавна не бях влизала в mailbooks и днес се опитах да вляза...

Как може да бъде отстранен проблема?


Здравейте и Честита Нова Година на всички!

Бъдете здрави и четящи! Simple Smile

@mi666i - Най-вероятно акаунтът ви е бил изтрит, поради продължителна неактивност!

MailBooks (MB) следи за активността на потребителите и ако определен акаунт не се ползва 150 дни (5 месеца), програмата автоматично го изтрива от базата данни.

Затова трябва да направите следното:

В папката, в която е инсталиран MB, има файл с име: ClearRegMB.exe - стартирайте го, след което стартирайте MB и въведете СТАРИТЕ си или НОВИ регистрационни данни. Ще ви бъде създаден НОВ акаунт, който може да ползвате веднага.

# 2 923
  • Мнения: 704
Благодаря за бързия отговор. Получи се. Simple Smile

# 2 924
  • Мнения: 1
Здравейте,
Откъде да изтегля програмата. Mailbooks.net не работи ?

Общи условия

Активация на акаунт