Лоши ресторантьорски практики

  • 75 908
  • 941
  •   2
Отговори
# 900
  • Ænima/Albuquerque
  • Мнения: 3 821
Да знаех по-рано.  Crossing Arms

# 901
  • Мнения: X
Снощи си скъсах нервите. Бяхме си закупили ваучери за колективно пазаруване за механа "Бохеми" (кръчма до плажа), Варна.
Отидохме в 20.15, като сервитьорката ни каза, че ваучерите се използвали до 20 часа, но щяла, да направи компромис и ни взе поръчката (салата, основно и десерт).
След като хапнахме салатите, сервитьорката беше друга и каза, че сме дошли след 20ч и никакви основни и т.н, ваучерите не важали.
Говорихме с управителката, която беше абсолютно злобна и некомпетентна, не ни обърна никакво внимание, трябваше няколко пъти, да ходя и да се разправям с нея, да обяснявам.
На края ми каза "Аз съм управителката и казвам, че не може, да ползвате ваучерите", а аз обяснявам, как сервитьорката ми е разрешила, тя ми казва "Не ме интересува" и се врътва.
Извикахме сервитьорката, която потвърди, че някоя си друга управителка и казала, че може да ги ползваме. Въпросната управителка каза "Оправяйте се, не ми се занимава".
В крайна сметка и заявих, колко съм разочарована от заведението им, да ми върне ваучерите и толкова.
Тънката сметка беше, да си платя салатата на основни цени, а не каквито са намалени във ваучера.
Нито се извини, нито нищо. Напротив, крещя ми, аз не издържах и се развиках също, колкото и да съм възпитана.
Най - накрая се съгласиха, да запишем, че сме ползвали само салатите от ваучера, като не ни карат, да ги плащаме сега.

Тръгнахме си много ядосани, повече няма, да стъпя там, а преди ходех редовно. Онази вечер бях там и ме обслужи много мила сервитьорка, но сега ме загубиха, като клиент.
Решихме, да седнем на следващото кръчме "Борисовата воденица", чакахме 30 мин. за меню, но запазихме спокойствие. В крайна сметка го получихме, като чакахме 30 мин. още, да ни вземат поръчката, но това не се случи и станахме.
Намерихме друго заведение, от което останах доволна..
Развалиха ми вечерта.


Има развитие по темата.
Подадох оплакване в сайта за колективно пазаруване "рио.бг", след което получих обаждане и ми обещаха, че ще проверят случая.
Обясних им ситуацията, казах че не желая, да ходя пак в това заведение и т.н.

Днес получих 2 ваучера  за друго заведение, като компенсация.
Много съм доволна, че се отзоваха и взеха под внимание мнението ми, както и че ме компенсираха, за причинените неудобства.

# 902
  • Stuck in a moment
  • Мнения: 1 313
Добре е, че от сайта са те компенсирали  Peace Обаче от въпросното заведение, така или иначе са се изложили, и въобще защо пускат ваучери....

# 903
  • София
  • Мнения: 766
Браво на сайта, че са реагирали добре. Лошо за заведението - но в крайна сметка да си подбират, съдейки по историята ти, по-добре управителите.

# 904
  • Gotham City
  • Мнения: 6 788
А въобще някъде в сайта писало ли е, че се ползват до 20:00 ваучерите? Или сте го разбрали на място?


Да разкажа и аз за един скорошен случай.
Седяхме в заведение в Пловдив, от което сме много доволни по принцип. Там ми се е случвало, от обедно меню да поръчам пилешко филе със сметанов сос и филето да е толкова жилаво, че все едно сурово си го ядеш, разбира се, не го изядох и момичето чак се учуди, че не съм казала и че не съм го върнала, но като знам, че има вариант от нейния джоб да се плати, някак не ми се искаше. Едно такова усмихнато и учтиво момиче.
Та имахме следния проблем, моя приятелка ми беше на гости и я водим на обяд с мъжа ми, той си поръча таратор, който на 100% беше с развалено кисело мляко, защото и аз го пробвах, хем смърдеше на развалено, хем беше ненормално кисел, както и да е, той си замълча, не направи скандал, просто каза, че не му е харесал. Следващия куриоз, поръчваме си с мойта приятелка някакво пилешко с картофи и сметанов сос . Имаше две такива подобни в менюто, единствената разлика беше, че едното беше с пресни, а другот с бланширани картофи и имаха разлика в цената над лев и нещо. С бланшираните картофи беше 6,25, а това с пресните 7,90. Поръчахме си с бланширани.  Идва сметката и добре, че моята приятелка се загледа, нашите порции маркирани на цена 7,60, отваряме пак менюто, да не би да не сме догледали правилно, еми не, в менюто си пише 6,25. Мъжа ми вече се издразни,повика сервитьорката и я пита, коя от двете цени е вярна?! И тя гледа така  Rolling Eyes и каза, че щяла да провери (?!) чакахме още около 15 минути, да била проверила, връща се, познайте кое беше вярната цена, разбира се по-високата. Във всички други менюта било променено само и единствено в нашето не била....

Последна редакция: нд, 24 авг 2014, 13:33 от Awesome user name

# 905
  • Мнения: X
А въобще някъде в сайта писало ли е, че се ползват до 20:00 ваучерите? Или сте го разбрали на място?


Не пишеше, после го добавиха, след като подадох оплакване в Рио.бг. За това бях толкова недоволна, не че иначе щях, да бъда, като се има в предвид това, че се държаха нагло, лъжеха и прочие..

Компенсираха ме от сайта и си взехме ваучери за пица в заведение "Fame", останах доволна.

# 906
  • Gotham City
  • Мнения: 6 788
Наистина не разбирам в заведенията (не само ресторанти), на какво разчитат при подобно отношение? Хубаво, днес ще седна, ама при това отношение не се знае дали и ще поръчам, а като постъпите с мен така, със сигурност и с още (примерно) 100 човека днес, утре кой ще дойде?

И само искам да кажа, въпреки, че темата е за лошите практики, че съм очарована от този ресторант
https://www.facebook.com/pages/Finno-ristorante/117910211571749 на 7-ми март, направих резервация за 8-ми, навсякъде беше пълно и като по чудо попаднахме там, с мъжа ми тогава имаме годишнина, от нас се искаше само през деня да оставим капаро около 30 лева, оставихме разбира се.
Вечерта, ядохме салати, пихме вина, вечеряхме и накрая трябваше да доплатим само още 4 лева, оставихме 15 до колкото помня, защото и обслужването беше великолепно!


За лоша практика, някой в началото на темата споменаваха  некачествения алкохол по дискотеки и барове, в една дискотека в Пловдив, отивам с приятелка и нейни приятели, те бяха поръчали бутилка уиски, изпих две чаши и щях да умра, и друг път съм препивала, като по-малко, но толкова зле никога не съм се чувствала, пила съм и почти по цяла бутилка уиски и ми е било весело, но такова чудо, да изпия две чаши и да моля мъжа ми да звъни на 112, защото наистина нещо не е наред...но той така и не го направи, защото аз не бях в състояние да му обясня, той просто реши, че съм се напила и ми се разсърди Embarassed повече там само кенчета , количка, редбулче нещо такова, алкохол НЕ!


В Хепи и на мен салатата Цезар ми е ужасна! Униформите им са като в стриптийз бар, с това не целя да обидя момичетата, но може би управата трябва да се замисли дали е редно.
А ето, който не е гледал танцуващите сервитьорки
http://vbox7.com/play:6f945b1a

# 907
  • Мнения: X
Цитат на: Awesome user name link=topic=770365.msg28879340#msg28879340

А ето, който не е гледал танцуващите сервитьорки
http://vbox7.com/play:6f945b1a

[/quote

 rotfImbo rotfImbo rotfImbo

# 908
  • Мнения: 54
Е това с танцуващите сервитьорки вече направо ме срази. Плащаме си за глупости - за интериор, за престижно име, за снобщина, за танцуващи сервитьорки, но не и за храна. Писнало ми е да ям боклуци навсякъде и нескопосано приготвена храна навсякъде. Карат сервитьорките да се мазнят - хареса ли Ви храната? Хареса ли Ви десерта? Как желаете да платите? Желаете ли десерт? Още едно вино? Да предложа допълнителен сос? Направо не знам вече. По добре е да се научи персонала кое какво е, да различава гъба от картоф и сметана от кетчуп вместо да ги карат да се разтичат от мазнотия. Може и аз да не съм права, но заповядайте във Варна да хапнете някъде по крайбрежната алея. Ако някъде ви нахранят без да имате проблеми с коремчето аз поемам сметката. ЕДНА ГОЛЯМА КЛОАКА Е НАВСЯКЪДЕ. ОТВРАТЕНА СЪМ.

# 909
  • На изток от Рая
  • Мнения: 1 363
Лоша практика е тарикатлъците , които правят по празниците ( не успях да прочета цялата тема , извинявам се ако са го споменали ) да ти е сервирана само салатата и 50 мл ракия ( от 100 ) после иди ги търси покрай навалицата , сервирането става бавно и половината неща за които си платил изчезват от менюто , да не говоря , че цените са двойни а количеството наполовина.Та скоро бяхме на механа и си останахме гладни , нищо че куверта ни беше платен 4 от 10 от нещата бяха сервирани , другите за другата година  Grinning Много лоша и дразнеща практика.....  Пърленките , които бяха в менюто се сервираха след основното , да ги замезваме с мезето явно незнам  newsm78

# 910
  • Мнения: 11 571
Какво имахте и какво ви сервираха, че ми стана интересно. Embarassed

# 911
  • На изток от Рая
  • Мнения: 1 363
Имахме овчарска салата принципно в менюто пише , че е 400 грама , нашите бяха по 200 , имахме рулца по чешки 2 бр , ракията ни беше 100 мл в куверта , но за да не се напием ни донесоха по 50  Grinning основното беше пил.пържола с 2 шишчета ( нашето беше едно  Grinning ) и задушени зеленчуци ( мисля , че бяха сипани директно от консервите от Кауфланд където са , в суров вид ) това ни беше сервирано , нещата които не получихме са: бутилките вино ( по половинка на човек ) , пърленките ги донесоха след основното да се заситим явно  Simple Smile безалкохолните които бяха по 2 на човек , бяха намалени по 1 на човек , водите ни ги нямаше изобщо ( не сме били поръчвали ) мезетата и десертите.Та нещата , които имахме бяха наполовина , да не преядем нещо. Много грозни ми бяха и като ги викахме да сервират викаха да да ей сега и така 2 часа.

# 912
  • Мнения: 11 571
Ужас, наистина доста са ви ощетили. Да не питам и за цената на куверта, че...представям си.

# 913
  • На изток от Рая
  • Мнения: 1 363
Ужас, наистина доста са ви ощетили. Да не питам и за цената на куверта, че...представям си.

Не беше един от евтините куверти , а това което ние консумирахме грубо сметнато излиза около 15тина лв на човек , но сме си взели поука и там не стъпваме   newsm25

# 914
  • Мнения: 25 786
Типично по нашенски на принципа ден година храни... #2gunfire

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт