Фитнес център Пулс

  • 259 625
  • 862
  •   1
Отговори
# 90
  • SF
  • Мнения: 21 505
Esmee, напразно си хабите думите. Няма да ме убедите в качествата и преимуществата на този фитнес, нито пък аз имам намерение да ви убедя в тяхната липса. Всеки сам преценява кое за него е приемливо и кое не. Включих се в темата за да намеря хора със сходна история на моята и да разбера как те са се справили със ситуацията, защото подобно нещо ми се случва за пръв път в живота. Така, че искам да ви уверя, че разбирам възхищението ви от фитнес Пулс и за това няма да ви отговарям повече, за да не излезне, че се опитвам да ви настроя против него.

Да напусна темата или друго ми казвате? Значи, който не е недоволен от фитнес център Пулс, да не пише в темата? Тук е само за недоволни и такива, които вярат на всяка дума на недоволните?
 Не убеждавам никого в никакви преимущества.  Нямам сметка от това. Имам сметка, ако не се посещава от много хора. Аз съм само клиент там. Предпочитам да е свободно. Не посещавайте този фитнес, ако не ви харесва много!
"Възхищението ми от Пулс" - много смешно и абсолютно никъде не съм споделяла "възхищение".
Четете ли това, което пиша, четете ли го с разбиране или продължавате да ме мислите за рекламен агент???
Четете ли, че никъде не хваля фитнеса??? Нито една красива дума не съм написала за него, за момичетата, за момчетата, за кърпите и за съблекалните. Къде видяхте възхищение!!! newsm78

Просто коментирам и се учудвам как може неща, които за мене са практични и нормални (като плащане с карта за, купуване на едногодишен пакет на каквито и да е стоки и услуги, защото това драстично намалаява цената), тук да се приемат като голяма минавка и нещо много сложно и задължаващо.

Какъв бил този фитнес с договор!! Ами такъв - като другите фитнеси с договор. Като другите нефитнеси с с договор. Като телефонен оператор с договор. Като годишен абонамент за списание с договор. Плащате и го получавате цяла година. Ако ви мързи да плащате месец за месец - плащате на ръка. За списанието говоря, не за фитнеса. Възхищавам се от удобството да имам годишен абонамент за списание, а не да ходя годишно на фитнес. Нищо, че е спам по темата.

В темата пиша  за М-тел, Теленор, Топлофикация, телевизия и интернет в дома - ето ви и името - Виваком - все услуги с договори. И теглят от картите. Телефон Самсунг Галакси - пО-такава цена - договор за 24 месеца. Може за 12. Може и кеш да се купи за други пари. И интернетът на телефона не е включен. Щото нямате договор за включването.

Питам си в темата, ама нали съм заподозряна за платена писачка на Пулс, не ми отговаряте - никой ли наистина няма договор и не плаща нищо с кредитна карта???
Затова е толкова зле тук и бизнесът в България не върви. Клиентите са наплашени и мнителни. Не ползват дългосрочно услуги. Ходят, пробват на безплатното, черпят се с чаша вино и петифурки от таблите и бягат, щото далаверата свършва. От следващия ден им искат вече пари. Луксозен фитнес център се плаща луксозно. Не за Пулс - за Ориндж в мола ви говоря. Пулс е кофти. За Тhe Gym и Ориндж ви говоря. Някой да не реши, че след такива дълги постове все още хваля и прехвалвам Пулс. Бъркате се от заглавието на темата, в която пишем всички.
Недоразбрали?
Сигурно има.
Затова ни е такова положението и ни се смеят из Европа. Скръндзави сме и намираме проблеми там, където ги няма. Предлагат ни опция за годишна услуга, ние се притесняваме, че ако не ходим 2 месеца, горим с парите. Ами вкъщи имам ТВ доставчик и всеки месец теглят от картата ми пари. Цяло лято не съм си у нас. Е, не ми връщат парите и не ми удължават договора с едно лято, защото не съм ги ползвала поради независещи от мене причини. Кофти хора!!!!

Моята приятелка в Холандия ходи на фитнес. Питам я колко им плаща на месец. "А! Плащам им!!! Дърпат си сами от картата ХХ евро." И аз така. Но защото  аз искам да живея като вас в Холандия. Да си получавам хляба и млякото ежедневно вкъщи. Кото ме мързи да пазарувам, поне хляб, мляко и яйца да съм си уредила. И понеже съм редовен клиент на определени продукти, ги плащам по-евтино. Въпреки доставката, пак ми излиза по-евтино да си "купувам хляб, мляко и яйца с договор". Но ям, не ям днес, те са ми ги продали.
А вие се пазете и ме подозирайте, че работата ми е да ви вкарам в Пулс. Не, не ми е.

Последна редакция: нд, 12 юли 2015, 10:15 от Esmee

# 91
  • Мнения: 276
 И аз съм от доволните, и мен ме обвиниха по-назад в темата, че съм рекламен агент, споко. Laughing

# 92
  • SF
  • Мнения: 21 505
Аз съм си споко.
Тук, като навсякъде, трябва само да плюем, да се оплакваме и да недоволстваме. На положителни мнения и отзиви, непременно се реагира мнително и се търси някаква подмолност в действията. Не сме свикнали да харесваме, а да ни е кофти по презумпция.

# 93
  • Мнения: 1
Здравейте,
Искам да ви разкажа и за моята история с Пулс. Един ден след работа пазарувах във Фантастико и едно момиче ми предложи безплатна карта. Съгласих се, взех я и отидох в уговорения ден и час. При влизането ме посреща момиче с папка, все едно влизам в банка. Обстановката беше като в някой бар, а в ляво от нея бяха позиционирани две бюра, с още две момичета. Преди да тръгна към съблекалните тя настоя да ме разходи, за да разгледам комплекса. Хаха, аз когато съм тренирала в  Р-5 и съм обикаляла комплекса, тази кифла сигурно е била още на училище. Накрая ме покани да си платя административната такса от 4 лв. Естествено отказах, тъгнах си и отидох във фитнеса, който обикновено посещавам.
Само едно се чудя, как си мислят, че Пулс-Люлин ще просъществува?
1. Предлагат карти във Фантастико, целевата група им е хора като мен, които след работа са отишли на пазар,а не се чудят къде да си пилеят парите;
2. Да не забравяме, че все пак сме в Люлин, не в Драгалевци и такъв тип фитнес по-скоро би притеснил трениращите;
3. В тази част на Люлин в много малък радиус има фитнес Нео, Топ фит, скоро и Атлетик.
С тази смешна политика, на която залагат няма как да преборят конкуренцията, поне в Люлин.

# 94
  • София
  • Мнения: 7 168

2. Да не забравяме, че все пак сме в Люлин, не в Драгалевци и такъв тип фитнес по-скоро би притеснил трениращите;


Ами аз съм в Драгалевци и този фитнес пак ме притесни  Mr. Green  Разбирам ти мисълта, де  Peace

# 95
  • Мнения: 1
Здравейте,
Имам казус с прекратяване на договор на Пулс Фитнес на мой приятел, който замина в чужбина, но нямам екземпляр на договора. Възможно ли е, някой който има копие на договора да ми го изпрати като снимка или сканиран за да се запозная с него и да видя какви са юридическите възможности същия да бъде прекратен. Благодаря предварително! E-mail - i_3193@abv.bg

# 96
  • Мнения: 1
Здравейте,
Имам казус с прекратяване на договор на Пулс Фитнес на мой приятел, който замина в чужбина, но нямам екземпляр на договора. Възможно ли е, някой който има копие на договора да ми го изпрати като снимка или сканиран за да се запозная с него и да видя какви са юридическите възможности същия да бъде прекратен. Благодаря предварително! E-mail - i_3193@abv.bg


Аз мога да ви изпратя, но е от миналата година и не знам дали е същия. Вие юрист ли сте?

# 97
  • Мнения: 1
И този договор е от миналата година, така че ще ми свърши работа предполагам. Не съм юрист, счетоводител съм, но имам опит с договори, съдебни спорове и юридически казуси. Надявам се справя и да съм полезна на други в тази ситуация.

# 98
  • Мнения: 3 609
И аз скоро пазарувах във Фантастико на Пушкин и имаше промоция за някакви седмицчни безплатни карти. Взех една и се започна едно звънене, кога ще отида. За мен е много сложно да дам точен ден и час, но записах някакъв за вчера, при което вчера пак получавам обаждане да потвърдя. Казах, че най-вероятно няма да успея и се записах за групово Пилатес за днес. Малко ме дразни отношението- при позвъняване никога не питат удобно ли е, започва се веднага един напорист разговор, в който се чувсвам притисната да ида на фитнес, сякаш живота ми зависи от това.
Като цяло не ми допада политиката им, писала съм и преди. С мъжа ми бяхме на среща...среща бе хора, в един кабинет, все едно провеждам служебен разговор, в който ни обясниха вариантите за карти. Аз не съм фен на фитнеса, на мен ми допадат СПА центъра и груповите занимания, само че няма как да посещавам тях, картата е обвързана и с ползване на фитнес.
Цялостно също не ми харесва обстановката, твърде... помпозно ми е.

# 99
  • Мнения: 5 100
Следя с интерес темата, защото като цяло залите ме вълнуват.

Едно не мога да разбера - кое е толкова странното и възмутително в това фитнесът да си има правила? За разлика от Топлофикация, чиито условия няма как да не се приемат, тук имате право на избор - зали бол. Както се коментираше по-нагоре, в Люлин сега в малък периметър ще има и Пулс, и Атлетик, има един в Лабиринт, има и квартални. Едните с договори, другите с абонаменти, третите с еднократни посещения. А договорите по начало е хубаво да се четат преди да се подпишат.

Аз също не харесвам условията на Пулса, затова и не тренирам там. Ходя в Атлетик.

# 100
  • Мнения: 1 198
Очевидно не става въпрос само за договорите им, а за агресивната политика, която използват за привличане на клиенти. Доколкото чета болшинството се оплакват от това и е разбираемо Rolling Eyes

# 101
  • Мнения: 846
Очевидно не става въпрос само за договорите им, а за агресивната политика, която използват за привличане на клиенти. Доколкото чета болшинството се оплакват от това и е разбираемо Rolling Eyes

Абсолютно. Проблемът е в това, че дадеш ли си веднъж телефона, не можеш да се отървеш от тях, да не говорим, че коментираме начина на комуникация на един екип, който тотално срива фитнеса си, който иначе може би, би се харесал на повече хора, ако не бяха лъжите и агресията им.

# 102
  • Belgium
  • Мнения: 7 731
Направо вече ми става досадно с това: "Ама вие с договори не сте ли свикнали"  Tired

Ами да свикнали сме, но не в това е проблемът. Освен агресивно и малоумно поведение, аз бях изключително недоволна (налага се да го повторя явно) от така наречения фитнес инстурктор, който ми беше зачислен. Не ми се разказва историята отново, но когато съм меко казано разочарована от основната им услуга, т.е. фитнесът, няма за какво повече да се занимавам с тази верига, нито ще спра да говоря против тях.

# 103
  • SF
  • Мнения: 21 505
Когато сме разочаровани, и имаме избор, не виждам какво има да умуваме. Подминавам точно 200 метра с колата и съм пред друг фитнес, който ми допада повече - като обстановка, цена, отношение...
Фитнесът не е с договор, а с абонамент, ако тази дума ви харесва повече. За да ползвате абонамент - примерно карта за спорт (фитнес, индивидуален, групови занимания....) 29 лева на месец, се подписва договор.
Който не иска да се обвързва с договор - минава на карта без договор - седмична, месечна. Цената обаче е 29 лева по 3 или  повече. Не знам.
Освен това практиката показва, че хората предпочитат абонамента. Практиката в световен мащаб, не се гледа само софийската. Хората, които имат абонамент, се чувстват ангажирани да го ползват. Стимулиращо действа. Който пътува често, може да си замразява абонамента. Имате право до 2 месеца в година да си го замразите. Ако картата ви е годишна, става за година и два месеца. Това са условията и в Атлетик. Може би и в другите фитнеси, които имат разработена абонаментна политика.
С абонамент не е само стимулиращо и ангажиращо да се ходи на спорт, а излиза и доста по-евтино.

Оплакваме се от това, че ни вкарват в офис и ни представят различни варианти, които най-много биха ни допаднали, оплакваме се и ако никой не ни обръща персонално внимание, а ни подкарва на общо основание, атакувайки ни с карти за фитнес. Въобще обичаме да си се оплакваме и да мрънкаме, че нещо не се правело както ние го разбираме.

За трети път казвам, че някой още на 2-3-та страница се възмути "какъв е тоя фитнес с договор" и се пусна страшната бомба, че се подписва договор за ходене на фитнес. Не - просто се договарят целогодишни цени. 100 процента има и такива, които си купуват скъпата месечна карта с цел да видят дали ще ходят на фитнес, не се обвързват с никакви договори, не изслушват в никакви офиси никакви оферти, отиват веднъж, 100+ лева на вятъра и хайде готово! До следващия експеримент. Офертите са за тези със заплатите, които не искат да си пилеят парите, а в същото време БИХА ходили на спорт.

# 104
  • Мнения: 846
Ти май не си чела темата нито от втората страница, нито от петата. Тук споделяме мнение за фитнес, който ни е направил лошо впечатление с АГРЕСИВНАТА си политика, която при мен не спира, дори след като не съм стъпвала там от една година. Имат номера ми и не искат и да го изтрият.

Аз съм си избрала моя фитнес и си плащам по 30лв без абонамент, а слава богу и не предлагат абонамент.

А и да светна разликата между АБОНАМЕНТ и ДОГОВОР. При абонамента плащаш еднократно за карта без да се подписваш, дават ти една карта за 3 месеца и ти записват името. При договор даваш личните си данни като адрес, телефон, егн и номер на дебитната ти карта, защото те я обвързват с тях и се и подписваш. С договор си подсъдим, с абонамент, не си Simple Smile Иначе много ми харесва твоето обяснение цитирам:"За да ползвате абонамент, се подписва договор и фитнеса не е с договор, а с абонамент ....."

Общи условия

Активация на акаунт