Помощ! С Гаранционен теклефон!!! И абсурда на телеком!!

  • 2 086
  • 14
  •   1
Отговори
  • What are you laughing at?
  • Мнения: 337
Здравейте, имам нужда от помощ и съвет, как да процедирам с абсурда да си търся правата в Мобилтел.
Та историята е следната, имам закупен телефон ZTE blade Q на фирма през Януари 14г. с 2 години гаранция. Миналия месец, телефона дефектира, започна сам да се изключва да се включва и постоянно излиза съобщение да го изключа или да му задам режим полет, не може да се работи нормално с него. И следователно го занесох в офис на Мтел от където го изпратиха с проблем към сервиз. След една седмица ми се обаждат, че телефона ми е готов да отида да си го взема...Отивам аз,  взимам си телефона, на гаранционата карта пише смяна на софтуера, тест ок.... отивам си във вкъщи да му зареда батерията, защото от магазина ми го дадоха без заряд. Ок ама не е ок, същия проблем си стои!!!! И веднага обратно в офиса, от там служителките описват проблема, и за втори път на сервиза. След още една седмица, тъй като следа статуса по ремонта на телефона онлайн изписва ми, че не е открит проблем на телефона и ще ми го връщат!!!!
Обаждам се на сервиза, някаква операторка ми обяснява, че на телефона му няма нищо, а аз се опитвам да я убедя, че има проблем...Тя ме уверява, че го закачали на нанякакъв софт който диагностицирал дали има проблем, и няма проблем...Е няма такова говедо, просто полудях, че аз си говоря на стената, а тя едно също повтаря ,че няма проблем???
Звънях къде ли не по Мтел, е всеки ме съветва пак да го пращам за 3-ти път в сервиза, е какъв е смисъла?
Моля за съвет, ако някой се е сблъсквал с тези идиоти, моля за помощ!

# 1
  • Мнения: 4 841
Каква е вероятността на телефона нищо да му няма, а вие да боравите с него неправилно?

# 2
  • Мнения: 114
Здравейте,

от гледна точка на гаранцията телефона може да ходи още 100 пъти на ремонт.....никъде в закона няма указан брой посещения в сервиз......стига всичко да се случва в 30 дневния срок.....бих ви посъветвала да тествате телефона пред служител на М-тел при получаването му обратно от сервиз...по този начин се елиминират двата варианта
1. Ви да правите нещо неправилно
2 Да се види, че наистина ви го връщат с проблем
носете си зарядното у-во/въпреки, че няма как да нямат в магазина ама това е друга тема Whistling/

# 3
  • What are you laughing at?
  • Мнения: 337
Ами,  Wink ако прочете внимателно поста, ще си отговорите сама на въпроса, до 5тия  месец нямах проблем с него....

# 4
  • Варна
  • Мнения: 616
 Всъщност, след 3то ходене в сервиз, имате право да поискате да ви го сменят. Ако нямат същият модел са длъжни да го заменят с равностоен на този  Peace

# 5
  • Мнения: 114
Не съм искала да ви засегна просто това са вариантите за търговеца....в повечето случаи се опитват да убедят клиентите че грешат някъде в употребата на уреда.......така се махат всякакви съмнения.......изисквайте да се вписва в гаранцията всеки един ремонт на телефона плюс печат на сервиза....другият вариант е Комисия защита на потребителите

# 6
  • What are you laughing at?
  • Мнения: 337
Здравейте,

от гледна точка на гаранцията телефона може да ходи още 100 пъти на ремонт.....никъде в закона няма указан брой посещения в сервиз......стига всичко да се случва в 30 дневния срок.....бих ви посъветвала да тествате телефона пред служител на М-тел при получаването му обратно от сервиз...по този начин се елиминират двата варианта
1. Ви да правите нещо неправилно
2 Да се види, че наистина ви го връщат с проблем
носете си зарядното у-во/въпреки, че няма как да нямат в магазина ама това е друга тема Whistling/



Да сега ще си нося зарядното, и  пред тях ще го тествам телефона, пък да видим...

# 7
  • Italia
  • Мнения: 1 059
Миналия месец, телефона дефектира, започна сам да се изключва да се включва и постоянно излиза съобщение да го изключа или да му задам режим полет, не може да се работи нормално с него.

Нещо калъфче, кеисче има ли телефона?
а) няма и в чантата ми се натискат произволни копчета
б) има, но отворите за копчетата не са добре изрязани и притискат On/Off бутона

Копчето за изключване как работи? Добре, реагира на допир или трябва да натиснеш по-силно, по-продължително?
Няма какво да направиш на телефон в гаранция. Носиш го в сервиза и им казваш да проверят бутона, вместо да го закачат на стендове  Simple Smile

# 8
  • Мнения: 114
Всъщност, след 3то ходене в сервиз, имате право да поискате да ви го сменят. Ако нямат същият модел са длъжни да го заменят с равностоен на този  Peace

Не съм сигурна за трите ходения тъй като няма указан брой посещения в сервиз...мисля, че имаше нещо такова но  при условие, че и трите пъти са за една и съща повреда....което само по себе си означава, че в сервиза вписват различни ремонти...мотае ми се нещо до 6 месец от закупуването че може просто да не ти харесва уреда и да си го върнеш/ но не съм убедена/

# 9
  • What are you laughing at?
  • Мнения: 337
Всъщност, след 3то ходене в сервиз, имате право да поискате да ви го сменят. Ако нямат същият модел са длъжни да го заменят с равностоен на този  Peace

Въпроса е, че сервиза не вижда проблем, а от тях зависи дали ще ми го заменят с нов. А това май е отпаднало до 3 пъти ако го носиш в сервиза, да ти го заменят.

# 10
  • What are you laughing at?
  • Мнения: 337
Не съм искала да ви засегна просто това са вариантите за търговеца....в повечето случаи се опитват да убедят клиентите че грешат някъде в употребата на уреда.......така се махат всякакви съмнения.......изисквайте да се вписва в гаранцията всеки един ремонт на телефона плюс печат на сервиза....другият вариант е Комисия защита на потребителите
Това беще предназначено за BirdsFlu

Ами, ако прочете внимателно поста, ще си отговорите сама на въпроса, до 5тия  месец нямах проблем с него....


Извинявай, трябваше да го сложа в цитат  bouquet

# 11
  • София, България
  • Мнения: 3 625
На мен също ми стана интересно как така започва сам да се изключва... докато е в чанта, джоб? Или докато си работиш по него и изведнъж се появява прозореца за изключване и самолетен режим?

Знаеш ли с такива фирми трябва да се процедира по-тежко. Отиваш, вдигаш страшен скандал, правиш малък театър и може и да се активизират да го оправят. Защото те са си малко мърди и ако не им даваш зор и 16 пъти да го закачат на програмата и проблем да показва програмата, пак ще ти кажат, че всичко е наред. Ужасни са...  Close

# 12
  • What are you laughing at?
  • Мнения: 337
На мен също ми стана интересно как така започва сам да се изключва... докато е в чанта, джоб? Или докато си работиш по него и изведнъж се появява прозореца за изключване и самолетен режим?

Знаеш ли с такива фирми трябва да се процедира по-тежко. Отиваш, вдигаш страшен скандал, правиш малък театър и може и да се активизират да го оправят. Защото те са си малко мърди и ако не им даваш зор и 16 пъти да го закачат на програмата и проблем да показва програмата, пак ще ти кажат, че всичко е наред. Ужасни са...  Close

Да така е, но къде да направя скандала #2gunfire, то от служителките в магазина нищо не зависи...
Purple_Peanut  и ти си имала май същия проблем като моя?

# 13
  • София, България
  • Мнения: 3 625
Със стари телефони имах много проблеми и пращах баща ми да се разправя, че много го бива да се прави на шут. Но просто навсякъде е така. Трябва да си настоятелна. Тези от касата в магазина не могат да ти помогнат особено. Има някакъв сервизен телефон на мтел. Пробва ли да звъниш на него? Иначе сервиза се намира на ул. Кукуш 1. Можеш и там да отидеш директно да се разправяш с тези от сервиза, евентуално... Де да знам, това са някакви варианти, които може да пробваш, защото много често продавачите в магазините хал хабер си нямат от телефони. Wink

# 14
  • What are you laughing at?
  • Мнения: 337
Със стари телефони имах много проблеми и пращах баща ми да се разправя, че много го бива да се прави на шут. Но просто навсякъде е така. Трябва да си настоятелна. Тези от касата в магазина не могат да ти помогнат особено. Има някакъв сервизен телефон на мтел. Пробва ли да звъниш на него? Иначе сервиза се намира на ул. Кукуш 1. Можеш и там да отидеш директно да се разправяш с тези от сервиза, евентуално... Де да знам, това са някакви варианти, които може да пробваш, защото много често продавачите в магазините хал хабер си нямат от телефони. Wink

Да, благодаря!  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт