Та историята е следната, имам закупен телефон ZTE blade Q на фирма през Януари 14г. с 2 години гаранция. Миналия месец, телефона дефектира, започна сам да се изключва да се включва и постоянно излиза съобщение да го изключа или да му задам режим полет, не може да се работи нормално с него. И следователно го занесох в офис на Мтел от където го изпратиха с проблем към сервиз. След една седмица ми се обаждат, че телефона ми е готов да отида да си го взема...Отивам аз, взимам си телефона, на гаранционата карта пише смяна на софтуера, тест ок.... отивам си във вкъщи да му зареда батерията, защото от магазина ми го дадоха без заряд. Ок ама не е ок, същия проблем си стои!!!! И веднага обратно в офиса, от там служителките описват проблема, и за втори път на сервиза. След още една седмица, тъй като следа статуса по ремонта на телефона онлайн изписва ми, че не е открит проблем на телефона и ще ми го връщат!!!!
Обаждам се на сервиза, някаква операторка ми обяснява, че на телефона му няма нищо, а аз се опитвам да я убедя, че има проблем...Тя ме уверява, че го закачали на нанякакъв софт който диагностицирал дали има проблем, и няма проблем...Е няма такова говедо, просто полудях, че аз си говоря на стената, а тя едно също повтаря ,че няма проблем???
Звънях къде ли не по Мтел, е всеки ме съветва пак да го пращам за 3-ти път в сервиза, е какъв е смисъла?
Моля за съвет, ако някой се е сблъсквал с тези идиоти, моля за помощ!