154 Американски Летни Глезотии

  • 44 665
  • 537
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 8 163
Маймун, радвам се, че нещата се подреждат и благодаря, че се обади! Ще им видите сметката на гъбите. Дано да е по-скоро! А Стейси как се отнася към Пейдж?

Бейби, нищо не съм чула за деактивация на USB ports. Сноудън ме дразни. Като види, че интересът към него отслабва - прас, вади друга "сензация". Цялата работа е за слава според мен.

Соу, и при мен подскача. На телефона е още по-зле. Научих се да не се впечатлявам. Иначе ще изгоря много нерви.

# 16
  • Мнения: 374
Благодаря за темата.
Това с флашките ме изуми, то който иска ще намери начин да изнесе информация, с телефона монитора ще снима и пак ще изнесе, ако иска.

Ние за два дни, два пъти тичаме до педиатрите на Мишо. Уж беше някакъв обикновен вирус и от понеделник като започна една уртикария, едни големи петна по цялото тяло, целите ръце отекли, доста се стреснахме. Като отиде на лицето вече бях на тръни, знам ли дали няма да отиде към език, устни, гърло. А те ме успокояват, че било от вируса (аз мислех някаква алергия, че е). Като дам бенадрил и пребледнява и заспива. Сега уж е по-добре. Че в събота сме подготвили и парти за РД, чудим се сега дали ще се оправи, да го отлагаме ли...

Чета ви с интерес за БГ. Подобен случай като с акта на Ванх, четох скоро в друг форум. Човекът видял голям къс лед и сняг на пътя, избегнал го, но се обадил на 112, за да дойде някой да го изчисти, за да не пострада някой друг. Дошли КАТ и започнали да му пишат акт, за несъобразена скорост. Всъщност сега разбрах защо е тази практика. То после как да си съвестен гражданин. Всичко е наобратно в тази държава.

# 17
  • Мнения: 79
Да кажа и аз за застраховките.
Майка ми беше тук скоро и и се наложи да я ползва. Спазихме всички изисквания на застрахователя (ЗАД Виктория) - обадихме им се преди да отидем, казаха точно къде да отидем, изпратихме им после документите, всичко точно. Първоначално казаха, че ще покрият цялата сума (както и би трябвало), но сега смениха становището и ще покрият само около $3 000 от $10 000 сметка... Застраховката и е с лимит $30 000. Майка ми отиде в спешното с болка/стягане в гърдите, съответно и правиха всевъзможни тестове да изключат проблем със сърцето. Сега застрахователите твърдят, че ще покрият таксите за процедури и изследвания, но не и таксите, които са за лекарите и за спешното отделение (те казаха да отиде точно в спешното преди да отидем там). Брат ми сега се консултира с адвокат в Бг... Та, важно е да има такава застраховка, но и не е гаранция, че ще покрият всичко, ако се наложи.

# 18
  • WA, USA
  • Мнения: 512
Записвам се да не ви изпусна.

и редактирам за застраховки. Алианц са били добри с покриване на бърза помощ.

Армеец - първият път с болничен престой - покриха може би половината от парите защото така и не разбраха че сметките не са само от болницата, а и от лекари и лаборатории които контрактуват с болницата. Пених се, писах, говорих, накрая се отказах и така и останаха около 1-2 000 долара да висят, звъняха ми известно време, разбраха че човекът не живее в САЩ и се отказаха.

Сега вторият път беше само urgent care visit и покриха всичко, но им звъняхме хиляда пъти и много се изнервих и накрая оплаках от офиса им тук.

Никога не сме плащали предварително обаче, всички сметки идваха след обслужването или на наш адрес, или направо при застрахователя.

Последна редакция: чт, 17 юли 2014, 19:56 от sipirumi

# 19
  • USA
  • Мнения: 559
Много неприятно със застраховката! Дано да успеете да го оспорвате. Нашите като идват взимаме Алианц, но не се е налагало да я ползваме.

# 20
  • Мнения: 86
Мили майки,

моля ви, вижте темата ми за Рак на гърдата по-горе в подтемата за родители в чужбина и ако някой може, нека ми отговори! Касае се за моя приятелка, която също живее в САЩ и заедно с нея търсим начин да си достави олио от канабис, което помага за лекуване на тази страшна болест...

# 21
  • Мнения: 8 163
Мили майки,

моля ви, вижте темата ми за Рак на гърдата по-горе в подтемата за родители в чужбина и ако някой може, нека ми отговори! Касае се за моя приятелка, която също живее в САЩ и заедно с нея търсим начин да си достави олио от канабис, което помага за лекуване на тази страшна болест...

Ако вносът и разпространението на масло от канабис е нелегално в щата, в който приятелката ти живее, всеки опит за помощ при закупуването и доставката на канабис би бил нарушение на закона. Не вярвам която и да е от пишещите в тази тема да се съгласи да стане съучастник в престъпление.

Щом приятелката ти живее тук, тя би трябвало сама да може да проучи как стоят нещата и да намери решение.

# 22
  • Мнения: 1 591
Агент, мерси за темата.

Маймун, кураж, всичко ще мине!

п.с.Наш Спас толкова порастна и хич не е бебе вече, толкова ми липсва будуването, гушкането и носенето нощем и тн, толкова бързо минава!

Боря се с тикви.  Искам да се пробвам да кача анимацийки на таблета (глупав самсунг), за бекъп план при пътуването сега като се местим, ама гледам като тЕле в зЕле.

Хубав уикенд на всички!

п.п.с.Ноу шугър ноу флауър ми се отразява страхотно!  Няколко паунда съм надолу за 4-5 седмици, без никакъв глад!

# 23
  • У дома
  • Мнения: 1 741
Да се оправят всички бебоци!!! Ние оцеляхме на отвратителна храна и условия на ол инклузив, че вие ли няма да се оправите.

Три часа плетоха косата на Мая на безброй малки плитчици и днес не иска да стъпи на морето, отиваме на разходка и стягаме багажа да се спасяваме. Малко множко ще ми дойде карането от Китен - Варна, Варна - София, но броим дните.

Ако не друго, поне се запознах с 18 год. си доведен син, който е едно прекрасно и културно момче и тази седмица бе приет право в Софийския. Мая се качи на главата на новия си батко, а аз се изживявам като многодетна майка Simple Smile

# 24
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 851
Да се оплача, пък може някой да ми помогне с идея.
Та каква е случката, купена пералня от Хоумдепот. Купена и 5 години екстенвън гаранция, пак от там. Пералнята се развали, звъннах на оторозираните им сервизи. Дойде един, каза маркуча е пукнат, поръча маркуч, дойде след седмица и се оказа, че не маркучът е пукнат (имам си два маркуча сега), а казана. Между другото казана се оказа пластмаса, никакви такива като в Европа. И започна сагата. Имах апоинтмънт за предния петък, взех си ден, стоя никой ни идва, ни звъни. Обаждам се първи път....ще дойдем след час. Минава час, никой, звъня след още 1 час, пак същото....и така до края на деня и казаха, ами не можем да дойдем. Всеки път причината е различна. Виках по тел, обаждах се на кого ли не....никой не му пука за нищо. Та направихме нов апоинтмънт за тази събота. Днес звъннаха и го отмениха за 29. Което значи аз отново трябва да си взема ден и те отново няма да дойдат.
Оставете другото но вече повече от месец съм без пералня, пера на ръка, а големите неща в So wath? (за което съм и безкрайно благодарна). Малко е да се каже , че съм бясна, и то от безсилието на ситуацията в която съм поставена.
Поисках от Хоумдепот да ми сменят уреда, казаха, не може ли да го сменят, защото не съм го харесвала, при условие, че аз си харесвам пералнята, но искам работеща пералня, не паметник.
По спомени Фея имаше подобен проблем, и знам че писа на някого.
Та отворена съм за предложения....

# 25
  • Мнения: 2 563
Титина, ескалираш до шефа на този, който е на телефона и тормозиш шефа докато те запомни. Можеш да им се обадиш няколко пъти преди новия апойнтмент и да им напомниш, че ще ги чакаш.

ИКЕА ми спретнаха такъв номер с доставката на диван и още неща. Два дни ги чакахме до късно. Те дойдоха в 12:30 през нощта и се опитаха да ни оставят неща, които не сме купували, но затова пък нашата маса липсваше. И още си липсва. Очевидно не им е проблем, че ми държат масата две седмици без да са я доставили.

# 26
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 851
Шефа на този, който е на тел....не съществува. Няма начин да стигнеш до него. Опитах се да получа обяснение, и един господин с китайски акцент ми каз, че не ми разбира акцента и няма супервайзор. Опитах се да говоря и с Хоумдепот, казаха, че нищо не могат да направят ( нищо, че те продават застраховката). Остава ми ВП-то на Хоумдепот и ФТК.

# 27
  • Мнения: 571
Агент, мерси за темата  Hug

Титина, много неприятна ситуация, надявам се да се разреши скоро  Rolling Eyes

Маймун, ще им видите сметката на гъбите Hug

Фей  Heart Eyes


# 28
  • Мнения: 3 988
Титина, опитай да контактуваш с фирмата производител. Някои от тях биха ти пратили нов уред и биха се разправяли те с дистрибутора. За Мийле знам, че го правят, не беше пералня уреда, но не мисля, че има значение.
Дано скоро имаш пералня. Аз бих се самоубила ритуално, ако ми се случи на мен.

# 29
  • Мнения: 8 163
Брей, Едира, ти се материализира!  Hug Така се радвам да те видя!

Титина, аз пратих факс до Home Depot HQ с копие до менаджера на локалния магазин.

Ето:

The Home Depot
2455 Paces Ferry Road NW
Atlanta, GA 30339

Phone Number: (770) 433-8211
Fax Number: (770) 384-2356

Executives:
CEO: Francis S. Blake
CFO: Carol B. Tom
COO: Matthew A. Carey

Обадиха ми се около 2-3 седмици по-късно, с купчина извинения и $100 гифт кард.

Общи условия

Активация на акаунт