Re: Юлски бебета 2013 - тема 28

• София
Мадлен, не се притеснявай от седалката за колело. Хлапетата обичат да се возят, наистина им доставя огромно удоволствие! Аз също имам намерение да излизаме заедно в парка с колела, трябва само да купим ново колело на голямото ни момче, да посвикне малко с него за да кара спокойно и да не тичаме по него и така четиримата дружно да се придвижваме. Отделно почнах да се заглеждам по колелата без педали и си мисля, че тази пролет и на малкото ще му купим, пък дано му доставя удоволствие.

И аз напролет, към лятото, мисля да купуваме някакви коли за яздене, колела за баланс, тротинетки... Дали ще може да кара такова нещо, дали ще иска... не знам.
Днес срещнах съседа от апартамента до нашия. Той ми вика - ама много хубаво пееш, много хубаво! Радва се на детето и вика, дано и тя така да пеела! Аз -  Embarassed  Blush  Shocked умрях от ужас! Сега не смея да запея, целия блок ме слуша...  Confused

• Ако ви трябвам, да знаете, че съм на същото място, където бях и когато не ви трябвах.....
Кирил има и колело и кола.Не им обръща внимание.Друго е да тича и да се крие.Има много голям даже огромен напредък в говора.Не млъква ама изобщо.Как не се изморява не знам.Вече казва и мама  Heart Eyes.Крие се и казва "гика Кииие" (викай Кириле) Mr. Green

И на мен ми се струва, че в момента няма да има интерес, но до април- май може да се променят нещата, кой знае...
Ох, аз минах през невероятни идеи за таз' годишна почивка- екскурзия. Дори през къщи за гости в момента. Тъкмо харесам нещо, има интересни, и вижда от къде ще падне Юлия, как ще трябва по цял ден да вардя да не падне в басейна, който е в двора, пред къщата и до тоалетната няма да мога да отида. Трябва ни къща без басейн и да не е на нива.

И ние сме замислили колело без педали за баланс, ама да видим кога. От количките за бутане - дали са ни на заем лъвчето на ФишърПрайс, което има и такъв режим, ама май не е много впечатлен от него. Аз поне не съм го виждала да седи и да се бута с крака. Баба също не е докладвала за подобна деятелност.

• София
Днес всички ми лазят по нервите, сякаш са се наговорили. Вследствие на това ми изчезна ищяха за работа /то няма нищо толкова спешно/ и пак прекарах следобеда в туристическите сайтове.
Пине, ти нали не очакваш, че ще отидеш на почивка и ще легнеш с книжка в ръка? Миналата година си починах много добре, бяхме без Марина. Но сега ще ходим цялото семейство... Така пътуването палко се усложнява защото става и по-скъпо /заради малкото самолетът е задължителен/, пък и аз не разполагам с времето си както беше когато бях по майчинство... Но пък много се вълнувам, че Маринката ще види моренце.
Глупи, мини да кажеш как сте.

Момичета добре сме. Ками има някакви странни сополи.  Уж са твърди и изведнъж излиза някой течен жълтт и гаден. Трябва да пускаме Марти на училище, но трябва да я ваксинираме преди това. Страх ме е да не е болна.  И съм постоянно на тръни. В  събота бяхме при свекърите и всичко точно. В неделя сутринта свекърва ми звъни да не ходим че я боли гърлото. А предният ден е седяла със съседката която имала грип. Мен в недля също ме болеше гърлото. От време на време имам и хрема. И това още повече ме стресира. Свекърите да се защитят казват че нейното било алергия.. ама аз детто цял живот съм с алергия не могат да ме убедят че алергия започва с болки в гърлото. Все тая. Отделно другата седмица плануваме цяла седмица да сме на Боровец да караме и разболее ли се Ками или Марти пак всичко ще пропадне.
Пине, като си плануваш почивката определено един от вас трябва да е дежурен с детето, освен ако не е дълъг равен затворен двор.  Ние ходим по почивки с децата още откакто Ками беше на 2 месеца. Единият гледа едното, другият другото. Не е почивка,но поне разнообразяваме обстановката.
Котето вече е добре и е спокойно. Явно е било период. Може и то да минава през някакъв детски пубертет
Почивка не мога да планирам, няма пари. Толкова ми писна тази втора година. Искам да съм на работа и да си имам пари.
Все повече се замислям за емигрирането в чужбина, започнах по-активно на уча езика, гледам за работа, но ме хваща леко страх. Сигурна съм че ще се справим и да не стане, пак дома си ни остава тук, но все пак.. всичко ново леко ме стресира.
Не си спомням вече другите теми.
Ками за сега не се тръшка. Нервира се за моменти, но това у защото гледа от Марти. Не смятам да се притеснявам. Всичко е тихо и спокойно, когато и ние с мъжа ми сме спокойни.
Приятна вечер от нас

Да ви кажа, аз и без дете не лягам да чета книга. На такава почивка до сега не съм била. До сега винаги сме обикаляли по екскурзии. В Тунис, примерно, от 7 дена само един ден стояхме в хотела и се разходихме до плажа. Всички други дни бяхме заети. Един ден ходихме сами до близкия град Монастир. Един ден бяхме до столицата Тунис, Сиди бу Саид и Картаген. Два дена бяхме на обиколка на юг с нощувка в пустинята. Яздихме камили, гледахме изгрев над солено езеро в 5ч. сутринта, влизахме в подземни берберски жилища, където са снимани и Междузвездни войни, ходихме на водопад, по- точно на два водопада. Гледахме финикови плантации, ядохме фурми, пихме палмов сок или кактусов беше  Thinking  забравила съм. И на всички други места така сме били. Сега ми е ясно, че няма да има екскурзии. Затова съм се прежалила за Анталия. Иначе никога не бих отишла. Аз търся приключенски, изследователски, активни 'почивки'. Ехх, а в Тайланд яздих слон, спусках се с рафт, карах (повече се возих) кану, влизах в подводни пещери, тайни лагуни, общувах с диви маймуни, разглеждах коралови рифове, с яхта ходих до много малки острови и т.н. А сега.....................  Иначе съм избрала хотел, който е на напълно равен терен. Да, сетих се за това. Първо загледах един на едни баири, терасиран, ама се сетих, че не е подходящо. Освен това има много красива и гигантска градина. Голям е колкото едно село. То си е село, де, ваканцонно село. Има 3 басейна за възрастни и два за деца. Има бебешки басейн с 40см дълбочина. Но няма значение, защото май няма да ходим там  Thinking  Вчера категорично се бях отказала и реших да ходим в Берлин за 5 дена. Да се пошматкаме из града, без музеи. Да отидем в зоологическата градина, в ботаническата градина и толкова. Днес и от това се отказах. Реших да отидем в Истанбул, но да не спим в центъра, а на островите. Който е ходил знае, колко са хубави - борови гори, малки пусти плажчета, няма коли, много тихо е. Обаче после видях цените и  smile3557  Така реших да ходим в някоя планинска къща за гости. Да се почувстваме като селяни, да си поседим 5 дена на двора. Обаче се оказа, че всички къщи са за по 10-15 човека, а ние сме само 3-ма. Освен това всички хубави къщи са с басейни. Но това не са басейните на огромен анталийски хотел, които са някъде из цялата градина, а са под носа ти, щом излезеш от къщата и си в басейна. Детето ще е винаги, всяка секунда около басейна. Докато в Анталия има огромна градина без басейн, освен това има много голям детски кът с пързалки и люлки, които са оградени. А и на плажа е друго. Абе не може да се сравни с къщата за гости, много по- рисково е.
Опасявам се, че накрая няма да отидем никъде  Confused

Пина, към края на 4-та година ще я взимате навсякъде с вас. А ако има твоят приключенчески дух ще се радвате заедно. С 2 деца, едното от които все още бебе и спи, изморява се, не може да му се обясни при нас не става. И на ресторант вече не ходим.
Правя планове следващото прибиране до Бг да съчетаем с оставане някъде из Европа за ден-два. Да видим.

Ние също отдавна не ходим на ресторант. Два пъти сядахме на турския, до нас, но тогава беше малка и седеше в количката. Сега най- много да ядем на фуд корта в Мола, като гълтаме набързо, на големи залци, за да ставаме, да тръгваме и тя да броди по незнайни пътеки, а ние след нея.

Пина, а според мен е пълно с малки семейни вилички. И лесно може да се намерят такива без басейни. Но ги няма в сайтовете и затова не можеш да намериш. Избери си дестинация (село) и се обади в местното туристическо бюро. Веднага ще ти дадат десетина (които си плащат патентния данък или там каквото му е името), а на място можеш да намериш поне още толкова "нелегални".

Онзи ден една аржентинка ме покани на гости. Каза, че може и с децата. Живеели в някаква ферма. Поканата е напълно сериозна, само че някак си не се виждам да тръгна, дори и без децата. Имаме такава покана и за Измир. Досега само ММ се възползва от една подобна за Букурещ. Изобщо не сме авантюристи значи  Crossing Arms

Дейзи, сигурно си права. Обаче няма как да отидем на място да избираме, с детето. С нея трябва да сме подсигурили всичко и така да тръгваме. А само по телефон не бих искала да избирам, искам да видя снимки и така. Пак се сетих навремето как сме ходили - 4-ма души с една кола тръгваме сутринта и обикаляме без концепция. От Варна стигаме до Габрово и нямаме идея къде ще спим. Късния следобед се люлеехме на люлките на Етъра и продължавахме да не знаем къде ще спим. Някой нещо спомена Узана, не знаехме къде е. На една автобусна спирка попитахме за пътя, отидохме и добре, че имаше работещи хотели и свободни места. Настанихме се по тъмно (май беше) и айде отсреща имало механа - Трите мечки. И така сме ходили и по южното черноморие и прочие. А сега за нищо, ама за нищо не ставаме!  Thinking

Пинке, аз на този принцип съм ходила из Гърция и за мен точно това е истинското море!
Иначе, ти от Варна да се вдигнеш на ол-инклузив в Анталия ми се види леко прекалено. В Берлин съм била и не бях никак впечатлена, а и наче Германия страшно ми харесва и искрено съжалявам, че не избрах друг град. Винаги ми се е ходело в Хамбург, заради морето, но и заради "Гулденбург".

Дейзи, категорично бих избрала Аржентина! Знам си, че Латинска Америка е моето място, макар че съм леко разколебана къде точно там. Колебанието продължава. А Измир е красив град, огромен, бял, средиземноморски, ама не можеш да избягаш от турската цигания.

И ние никъде не излизаме вечер, поне сама да ходех, ама и това не. Даже ми се види леко страшичко в тъмното навън, пък бях такава скитня.... Уикенда обаче съм в Правец, като няма да е Рио, поне да е и Риу. И там е красиво, пък ей го де е.

Последна редакция: ср, 14 яну 2015, 22:44 от Bemol

Бемоли, във Варна такива хотели като в Анталия, по- точно луксозните хотели в Анталия, не сме и сънували. Нито градините им, нито басейните им, нито храната им. Както и анимацията им, която никак не ме вълнуваше преди, но сега с дете е друго.
Берлин и аз го виждах като теб, без да съм ходила, обаче от няколко години по друг начин го погледнах и сега съм сигурна, че искам да отида. А ти за Аржентина ако мислиш за Буенос Айрес - разглеждала ли си го в нета? Че и аз му бях много наточена, но като взех да чета, да гледам, да чета, да гледам - той се оказа един доста постен, грозноват и смотан град.  Thinking  А това, което ти наричаш турска цигания, на мен ми е уютно и афтентично. Не само, че не ми пречи, а ми харесва. И аз съм чувала много хубави неща за Измир.

КАк сте се размечтали само Simple Smile Пожелавам на всеки да има възможност да пътува където иска ! Аз вече само си мечтая,то е ясно ,че пари скоро няма да има...Лошото  е ,че Петьо се очертава пътешественик като мама и вече го гледам как тихичко си въздиша по Париж например.Иска сега блуза с Айфеловата кула hahaha То хубаво ,ама те са само за момичета! На мен ми е важно да мога да го заведа на някои места ,на които съм била аз.Сигурна съм ,че ще му хареса.И Париж ,и Венеция ,италианските Алпи,Сицилия....все стандартни места ,нищо екзотично ,но много искам да ги посетим отново заедно.И този път ще е по-хубаво Simple Smile
Днес ще ги водя някъде на сняг.Решихме да е Батак,че пътя ми се вижда по-читав.Имам и братовчедка там,която ще ни приюти за спането на обяд и преобличане  ooooh!