На планина или море - юнско лято ни зове, априлски бебета 2015 тема 2

Ха, и аз имам диастаза.  Rolling Eyes Имах съмнения, ама сега вече съм сигурна. Срааааам, при условие, че баща ми е хирург. И пъпната ми херния така е изскочила ... Бе много несериозно се отнасям към себе си!  ooooh!
Рози, честито и от мен! Много щастливи мигове и попътен вятър!  Hug

• Пловдив
Рози,Честита годишнина!
Ние още не сме ходили на ортопед,но дефакто мин.месец беше първият ни официален преглед,а след 10 дни ще е вторият ,ние ще сме точно на 2 месеца и ще я питам,дано не е късно за първи преглед,че виждам някои пишат за преглед през 1 и 3 месец.
Вчера моя малчо ми взе акъла за 5 мин,излизаме ние навън,беше ял и само като излезе от входа като почна рев ,рев,страшна работа,аз обаче продължих напред и си викам ще спре,ама не ,докато прекося градинките,оревах ме орталъка,всички нас зяпаха,то никой не го беше чувал такъв ревящ и всеки пита какво става,да ама то и аз незнаех.ММ беше дошъл с колата и аз бам в колата,накърмих го и заспа,и останахме 1 ч навън.Забелязвам обаче,че вече 2-3 вечера като го изкъпем ,и нахраня уж е заспал ,слагам го да спи и той като се събуди плаче и не може да заспи,едната вечер даже се наложи пак да го кърмя,че рева и будува цял 1 ч.Нещо го мъчи,явно му се засилват колики.Реших да пробвам нещо ,което ми препоръчаха майки от квартала,малко ме съмнява,ама ще пробвам-става въпрос за праз,дават се постепено от 1,като се сигне до 5 капки 2 пъти дневно,много помагало.Някой друг да има опит с това?

Рози и ние така - днес такова акане му дръпна... в кошчето в колата, като го извадих милия на гърба почти до врата имаше, толкова много беше, а после пак ака. И аз 2-3 дни изпитвам една замаяност, мислех че е от ниско кръвно.
Днес това дете все едно порасна с месец - толкова осезаемо се заглежда в играчките си, все по-често издава ззвуци различни от плач, а като види усмихнато лице, което му говори срещу себе си - не се сдържа и отвръща. Ей сега поплака малко защото милия много изморен, а неможеше да заспи, ама леко повиване с един тензух и малко бял шум и решихме драмата.
Ядем ние точно на 2 часа, през нощта като да изкарва веднъж 3 часа и после има и едно 2 часа и половина. Може и през деня да отпере 3 часа, но само ако сме на разходка и го друсам в количката.

За жалост пъпките са си там... ще пробвам памперса, върнах мустелата, внимавам с дрехите, та да видим.

Днес ми прави впечатление, че всичко което до момента съм му купувала е в около 1 лв по-скъпо.. все по-зле става работата в тая страна май! Sad
Аз от седмица съм замаяна,сутрин като стана да храня малката едвам се задържам да не падна.За пъпките-моята Малечка беше на червени пъпки и петна цялата,особено по лицето и коремчето.Знам,че лайката е алерген,но аз рискувах и я намазах с памуче с лайка и мина точно за час.Пиша от мой опит,не смея да съветвам,тъй като на мен ми казаха да не рискувам.според мен съм я претоплила.Знам също така,че от претопляне зачервяването минава до седмица според педиатъра ми.

Теди също прави най-голямата пауза след баня. Последната седмица през ден пропуска храненето в 12. Като заспи около 21:30 и става чак в 2.
Днес и закачих едни меченца на количката и ги заглежда - интересни са й. И тъкмо днес напече по обяд и я съблякох по рокля , излязохме и след 5 мин започна да духа и пак я облякох. С това променливо време направо не знам как да я обличам.
Giada , темата е страхотна.
Alvinda , направо не мога да повярвам , че лекар може да го каже това - ужас!
ММ тази вечер излезе с приятели и съответно ми е криво. Много отдавна не е излизал и то все защото аз не съм съгласна. Сега му казах да излезе , но пък ме е яд. Мисля , че имам нужда от почивка и да ида някъде поне за един уикенд и скоро смятам да го направим. Искам за малко да забравя за всичко и да се насладим само двамата с ММ на бебка.

Може би това,че пропуска в 12 ядене е знак,че ще спира нощното ядене,поне при нас беше така-спря я 12,5-6 дена яде в 2 и после изобщо спря да яде толкова късно,последно в 21ч

Рози честита годишнина! Пожелавам ви годишнините ви да се приближат до трицифрено число!

Мисля че претоплянето е вече потвърдено имахме и зеленикаво ако. Уж не го обличам, само по боди и чорапки... Снощи повивах с тензух, ама явно му идва топло на човека.
Ние все повече и повече бодуваме, гледаме играчките и им се радваме.
Маце мерси за съвета - мацнах му телцето със судокрем.

Запис да ви следя.

Рози, честита годишнина ! Дълги години щастие, любов и семейно разбирателство! Значи и при вас е весело, но мисля, че с тези емоционални изблици, оценяваме повече хубавите моменти.

Ро3и , честита годишнина малко на патерици. Пожелавам ви дълги години семейно щастие , много любов и прекрасни мигове с Вики :*
Ludetina може и така да е , защото тази вечер яде в 20:30 , към 21:30  заспа и чак сега в 1:10 стана да яде.
Аз се опитвам да й сменя часа за баня , че ми е прекалено рано да се прибираме в 19 , когато всички други излизат. Трудно е , но първите дни увеличих с половин час , след това с един , а тази вечер издържахме до 21:00.

И аз в къпя вече в 21ч.,в 21.30 яде и директно я паркирам в леглото.Мрънка малко отначало като и сменях часа на къпане,защото аз го направих рязко от 20 на 21ч.

Ние направихме рекорд -7 часа сън. Дано задържи така и занапред. Имам чувството, че ако не я мъчи коремчето, е кротушка.
Ходили сме извън града с бебка, но наблизо - 30 км. Много ни си иска да идем на почивка - на планина или на море. За планината обаче искаме да си намерим компания, че на нашия батко да не му е скучно, пък и на нас. Но приятелите ни вече са си организирали почивките, все на море. Аз харесах едни вилички в планината, с басейни, предлагат изхранване, така че да не се налага да готвя. За морето знам, че докторите не препоръчват, въпреки че като се замисля и там се раждат бебета. Ние няма да я изперкаме на плажа на слънце. И в двата случая обаче пътуването ще е дългичко и не знам как ще се справим с беба. Засега само се чудя. Такива неща ми се въртят в главата, че нашия татко пише дипломна работа и няма много време, но все ще избутаме още малко. Иначе ни помага. Не излиза сам с приятели, вечер я поема да я приспива, а аз лягам рано-рано, приготвя вечерята.

Аз искам да отидем поне за ден до морето,много ми липсва.Simple Smile А началото на септември да отидем на планина.Сега остава да навия мъжа си,понеже според него бебето било малко.Ще стане на моята,то е ясно. JoyМалката заспива минута след като я кача в колата,а и повечето бебета май са така-не вярвам с пътуването да имате проблеми.
Я сподели какви вилички си си харесала,че аз ровя,но не мога да преценя кое ще е подходящо и за малката маймунка.Simple Smile

• София
Ооох, кеф!!!!
Момичета
Вчера Накърмих малката към 18.30 и в 19.30 бяхме в кръчмето.
Хора, всички, които ми препоръчваха този ресторант, се оказаха прави! Густоза в Слатина е новото ми любимо място! Облизахме си пръстите.
Не усетих кога мина час и половина. Точно поискахме сметката и мама ми звъни, че малката е ок (в рамките на нормалното за време на колики), ама не ще шишето с Ам. Аз й казах да приготви, ако се забавим след 21ч и много реве да й даде. Използвала го за биберон, ама смукането не става. Та се прибрахме към 21.40 някъде и заварваме малката в ръцете на баба, отцепена от умора:)
Без къпане, мм я преобу и така лакомо сука и си заспа после, след малко гушкане.
Ама ми се отрази мнооого добре излиАнето. Едва накрая започнах да мисля малката. С мм си гукахме като млади гаджета;)

Само дето аз официално отказвам да шофирам докато не вляза в час. Направо съм опасна, а и дете съм тръгнала да возя:( супер неадекватно шофиране, не мога да се позная...:/

За къпането - така като ви слушам, май само ние къпем бебето късно. Докато се приберем, вечеряме, помоткаме, то минало едно хранене и банята ни е към 22-22.30. Често и в 21.30, ама предпочитам така, че после напраяо си заспива.
И снощи направи само две папкания - в 3.30 и после в 7.30.

Лудетина, харесахме вили Реденка. Можеш да ги намериш в интернет и да погледнеш.

....

Последна редакция: ср, 19 авг 2015, 13:26 от Monicaaa

• София
И ние късно къпем - към 21.30-22.30, зависи кога е ял и кога долу горе ще му се пада следващото хранене. Тая нощ за първи път направи пауза от 5 часа, та и ние поспахме Simple Smile