Говорих и с кол центъра на банката.
Трети ден не работят банкомати на уникредит булбанк в София, Дружба 2 - този на сградата на ЦБА и този на Кауфланд. По-точно за този на Кауфланд днес, след като видях поредния трети ден на ЦБА, просто не отидох - вчера и онзи ден и на Каифланд не работеше.
На въпроса ми кога ще работят- не били получили сигнал, че не работят. Казаха ми го с тон, все едно проблем няма. Не знаели кога ще работят. Казах им мило "Ето, аз Ви подавам сигнал".
Да коментирам ли въобще. Накрая, след разговор от около три минути, в който имах чуството, че говоря с някой, който пази държавна тайна, на въпроса ми: "Добре, все пак приблизително ме ориентирайте в какви срокове биха се оправили", на третия път, след "не можем да Ви кажем, госпожо", получих 'Ми днес, утре...".
И аз използвам и други банкомати, има.
Само аз ли държа на тия стотинки такса, които пестя с банкомат на уж моята банка? И въпросът не е в стотинките. Нищо не ми пречи да използвам друг банкомат, но все пак е най-голямата банка в София. Не е в труднодостъпна част в страната.
За мен това е гаф на поддръжката. Особено отговора "Не сме получили сигнал". Нали все в един момент ще го получите. Въобще защо трябва да се oтговаря така от поддръжка? "не сме - няма проблем".