Съпруги на военнослужещи - 16

Добро утро,аз първа се присъединявам към поканата за кафе.Лек и слънчев ден на всички

ДОБРО УТРО!

Simple Smile

Идвам  animal037
ех, че красота, Фло. Страхотно местенце си избрала.
Аз като една видна франкофонка бих ви поканила на кафе в Париж, ама нека остане за следващия път. И на открито.
Днес сме във Виена. Плюс това австрийците са "родителите" на прословутите френски кроасани и един куп други вкусотии с много шоколад.

Студено тази сутрин, е кога ще дойде пролетта!  newsm78 И какви задръствания ... голям ентусиазъм да се ходи на работа в понеделник сутрин.  Mr. Green През другите дни като че ли не попадам в такъв трафик.
Аз започвам обратното броене до малката отпуска и почивка в планината.

Лека, слънчева и все по-топла седмица пожелавам на всички.  Hug

Цоп и аз на виенската маса....

Фло, не знам и аз защо реших ,че трябва да гледаш Капките... Grinning  Иначе моя ден от март беше моя РД и тази година беше много слънчев, макар и сутринта да беше смразяващ...Плюс това тогава детето чувствително се подобри и още по-слънчево ми стана, а и успяхме да отидем на ресторант, който много исках да посетим, та и резервацията не отпадна...

И аз мразя тази смяна на времето-не мога да заспя вечер, а сутринта едвам се надигнах...Добре, че другата седмица е пролетната ваканция, ще живея с тази надежда за отпуск...

Май и ние ще минем на нещо спортно-елегатно за младежа,че тоз класически костюм на никъде...А той и без това иска да е нещо цветно....

Наистина голям студ тази сутрин. Една колежка ме взе с колата и показваше -2....Обаче пече и прогнозират +25 до петък....

Добро утро, дами! Стискайте палци и отдавайте положителната си енергия за успешното пътуване и завръщане на моята голяма дъщеря. Вече е на сръбска територия. Тази сутрин имам огромна нужда от кафе, че съм спала само 2-3 часа и то  - снощи от 23 до 02 през нощта и после от 06 до 07 сутринта, защото ходихме до Ловеч с колата, за да закараме детето.
Радинка много неприятно нещо ти се е случило, скорошно оздравяване и ако имаш възможност иди на Павел баня или другаде. Сети-Бети посмях се с твоя сън. Датата за раждането на малката ми дъщеря си я избрах сама, оградих я на календара (бе предпоследният ден преди термина ми) и тя се роди точно тогава (нормално раждане). Имах претенции за зодията, та затова я избрах. Кативита успех с намирането на подходящи дрехи за бала, най-вече удобни. dundi73  твоето момиче кога щеше да пътува до Италия? Flo 51, както винаги интересен разказ си ни представила, този път за сватята - манекен. Simple Smile Sad_Woman  твоето пътуване в чужбина по Великден ли щеше да е?

• Пловдив
albena30, дзверът ще пътува покрай 24 май. Ако спират в Солун за разходка, ще тръгнат на 24.05. Ако ли не, тръгват на 25.05.
По маршрута им има гръцка граница, дано не се затваря, ферибот до Бриндизи - сигурно е най-опасното пристанище на Италия, има много мигранти там. Но те са с автобус, няма да се разхождат по пристанището я. На ферибота ще са по каюти, било задължително за деца, а и пътуването е през нощта. На кораб досега не се е качвала, та дано морето да е спокойно, да не ги хваща морска болест.  Simple Smile
Преди 3 години пътуваха за Анкара точно, когато в Турция имаше много демонстрации и сблъсъци с полицията. Всичко мина нормално, а бяха там цяла седмица. Изкараха си чудесно, видяха много неща, участваха в един фестивал и нищичко не разбраха от демонстрации, полиции и т.н.
На следващата година, когато ходиха в Босна, вечерта преди пътуването вдигна температура. Чудих се дали да я пусна или не. Ръководителката ми каза да тръгва, не е сама, няма страшно. И я пуснах.
Сигурна съм малко луда, ама досега проблеми не е имало.
И сега съм сравнително спокойна. Отиват на много красиво място. Не искам мисли за атентатори да им помрачават настроението.
Никой не може да избяга от това, което му е писано.
Да ги пази Господ живи и здрави. Ние сме безсилни.

Сега се сещам, че преди 27 години по това време /пролетната ваканция/ от училище ходихме във Франция. Говоря за 1989 г., преди падането на каквито и да е било стени. Страшно вълнение си беше.
albena30, всичко ще мине добре. Девойката ще се върне пълна с впечатления. Стискам палци. А ти се успокой, сега има всякакви връзки с децата - телефони, интернет.  Hug

dundi73 благодаря за подкрепата, ще те послушам!

Здравейте и от мен! Докато стигна до купона и то станало следобед  Simple Smile Остана ли  от виенските глезотийки?
Вчера беше първият официален мач на моя син. Беше на вратата и се сменяха с другия вратар. Е, натупаха ги здраво. Само че по думите на тренера синковецът се е справил добре и ако не е бил той, резултатът е щял да бъде още по-разгромяващ. Аз пък на няколко пъти почти се разплаках от гордост, когато публиката аплодираше негови спасявания, и коментираха, че бил добър...Сети, посмях се и аз на твоя сън. Може пък да се окаже пророчески и твоето юначе да стане следващия Роналдо....
Албенка, нормално е да се притесняваш, но се опитай да мислиш позитивно. Всичко ще бъде наред и съм сигурна, че девойката ще бъде супер доволна като се прибере. Да, нашето пътуване до Италия, Австрия и Унгария е точно по Великден. Изобщо не се притеснявам излишно. Настроила съм се да си изкараме готино. Човек не може да избяга от това, което му е писано. Ето за Нова година бяхме в Турция. Буквално броени дни след като се върнахме имаше атентат точно на големия площад с многото забележителности, на който и ние се разхождахме. Господ да ни пази всички нас и децата ни!
Кати, има достатъчно време, все ще го прилъжеш младежа да пробва и да си хареса нещо. Избор има голям, все ще намери това, с което  ще се чувства най-добре. Пък и нали по-важна е емоцията, купона. А ти рожден ден си имала през март, така ли? Пропуснала съм те. На голяяяяяма патерица, но много от сърце-честито! Пожелавам ти да си здрава и всичко, за което мечтаеш, да стане реалност! Hug
Радинка, оздравявай бързо!
СГГ, благодаря за кафенцето!
Димитрова, важното е ти и бебчо да сте ОК. Пък мъничето самичко ще си реши кога ще се срещнете Simple Smile
Пак се разприказвах много. Скачам в тръстиката, че днес ще си ходя по-рано заради тренировката на момчето и имам да довършвам. Приятен следобед на всички и дано слънчицето утре да ни стопли, а не само да свети. Голямо гуш на всички!

• София

Отивам да направя резервация, ако франкофонка ДУНДИ не ме е изпреварила Wink

Лека нощ, военни красавици!

• Пловдив
Прочетох ви, но минавам на бегом, че денонощието и 30 часа да е, пак няма да ми стигне...
Добре сме всички, малчовците (повече баткото) са очаровани от Велико Търново Simple Smile Синковецът цял ден обяснявал на децата в градината какво е видял hahaha
Отивам пак да кроя и разчертавам, че времето ме притиска...

p.s. ако някоя съгражданка се сеща от къде най-изгодно мога да взема около 3 кв. м. МДФ/ХДФ с дебелина 6/8мм, но да е и бял/светъл от едната страна, много ще черпя  Mr. Green

• Пловдив
Хайде на кафе. На "терасата", че иначе хич няма да е по парижки. Малко е гъчканак, ама в Париж сме тази сутрин.  Laughing На Шанз-Елизе. После ще ви водя на разходка из града, ама пеша, така че слягайте спортните обувки. И никакво метро.  Naughty

sweet_maniche, не че разбрах какво точно търсиш, ама ще питам съседите по фирма. Правят мебели.  Peace

Добро утро,присъединявам се към dundi за кафе,но разходката ще я пропусна,след час тръгвам на лекции-днес изнасям презентация,утре още една и вече си давам почивка докато бебчо не реши да излезе.
Лек ден на всички и много  Hug

Идвам на терасата Grinning. Париж не е в плановете ми за разглеждане, но обувам кецовете и тръгвам на разходка с Дунди. Пожелавам ви един изпълнен с усмивки и ползотворен вторник! Успех Димитрова, неуморна си - презентация на прага на термина Hug.

Ах, Париж...така мечтания от мен Париж...

Албенка, надявам се че вече си се поуспокила с пътуването на девойката и стискам палци всичко да е наред и да си изкарат страхотно децата .

САД УОМАН, аз не съм писала в темата когато ми беше РД и затова не си разбрала, но благодаря за пожеланията. И на теб желая да си изкарате повече от прекрасно по Великден.

Мъничето съм го изтървала, че е била в божествения  Търновград...

Димитрова, ти ми напомняш за моята първа бременост- голямо търчане, исках всичко да приключа докато родя. Защитих дипломна работа на 7 -ми и родих на 27-ми. това ми беше почивката 20 дена....Обаче втория път се размазах-7 месеца болнични преди раждане...

Вчера май само една маса запълнихме на виенското кафе...дано днес Париж е по-притегателен...

Идвам и аз! Нали съм хаймана по призвание, ще се присъединя към обиколката на Париж. Ама да знаете, аз съм куфар-където ме занесат, там отивам, без никаква ориентация! Така че моля някой да ми хвърля по едно око, да не се загубя по пътя. Че и френски не знам, и ще стане забавно  Laughing
И аз пропуснах, че Мъничето е било в един от най-най-любимите ми градове-Търново. Скоро не съм била там и ми липсва. Имам невероятни спомени...
Димитрова е нашият герой! Ще се труди неуморно до самия финал. Хайде приключвай с презентацията и си седни най-после малко на дупето, пъргавелке! Заслужи си почивката! Laughing
Албенка, как е девойката, обади ли ти се?
Патенце, умълча се нещо. Как си?
Мъниче, успех на търсенето на това мистериозно нещо, дето го търсиш!