КГБ = Клуб на Готините Баби - 170.

Добро утроооо!
Жабче 😍 -за новата темичка!
Танчеее-мила приягелко!Добре си дошла!💖
Честити да са на патерица рожденниците ни!
Тази сутрин се успах приятно😊
Навън облачно и хладно.За сега.
Ще ходя да купувам скумрия,че да я метна довечера на скарата.С ка
ртофена салата,че и Чопска такава😊.Мастика за ММи студена Загорка за мен.
Я каква вкустия-нали?😊
Снощи окосих тревата,а днес ще дооформя с тримера пътеката и около китките.Да използвам хладното време.После ще си събера с листосъберача или ,както му казнам аз-смукача😃 тревата.
Работа до пладне.
Във вторник заведохме щерките до Китен.
Топнах си д-то няколко пъти.
Еми морето си е море.
Приятна да ви е срещата софийски момичета с Кари!

Шпунци -честито ви християнче-бонбонче!
Имаш и моите палци!😍
Лек и спокоен ден момичета!

Привет,момичета!Завърнах сеееееееее!Признавам,че не съм чела подробно и само от време на време през телефончето!
                Благодаря на тези,които не ме забравиха и за прекрасните им пожелания!  newsm51
                Да са живи и здрави,много щастливи всички,на които съм пропуснала рождени и имени дни!  bouquet
                Шпунци,честито християнче! Бързо расте втората черешка и е много сладичка.Видях снимки във фейса.
                Варненки,срещата се отмени! За съжаление! На 8-ми потеглихме към Варна и всичко по пътя беше ОК,но като пристигнахме........ужас....Варна не е това ,което си спомням от нея!Катедралният храм ми се стори малка църквичка обиколена от високи и грозновати посройки! Просторният площад от спомените ми беше задръстен с коли по 4 колони в двете посоки.Всички улици със знак "забранено спиране" и всички от двете страни задръстени от спрели коли-направо не се минава.Паркинги -няма,дори платени.Разпитахме за някакъв шанс за спиране,изпокарахме се,не успяхме да се доберем до хотела /зад Катедралния храм беше/ и .....на края едвам убедих ММ да не направи обратен завой и....към София.Винаги съм си мислела ,че София е ужасно натоварен и задръстен град,ама Варна би всички рекорди! Зарязахме колата в един неизвестен за мен комплекс,на паркинг пред някакъв блок и взехме такси за да видим лелята .За щастие като им звъннаха бяха там и другият им син с жена му ...та се видяхме.След това обратно с таксито към колата.
                Танче,с Любка се наговорихме за всичките години дето не сме се виждали!Даже сега се сещам,че и обещах линк към темата та да се включи при нас!Дано не забравя докато пиша и разчитам ти да я осветлиш по въпроса. Hug
                Желанието ми да видя варненки се оказа по-силно от нервите ми и тръгнахме да търсим хотел в Св.Константин и Елена или Зл.пясъци!Е,тук вече бях напълно разбита-същите задръствания,липса на мястко дори за спиране,жега,прах и........отново си спомних какви бяха тези курорти преди.Вече беше към 20 часа,а ние насред хаоса без ясна перспектива как ще завърши приключението.ММ взе решение и....се отправихме към Тюленово.Там бяха децата след Гърция!И понеже пътя не ни е познат минахме през Каварна,оглеждах се за Фури,ама нямах късмет и след час се озовахме на набелязаната точка,която ми се стори на края на света.И тук отново ...фал...кметът се жени и места няма .Е,за една вечер намерихме и тръгнахме да търсим децата.Направихме им един невероятен сюрприз.Направо не повярваха на очите си.Тюленово беше едно райско кътче след целия хаос ,прахоляк и жега в луксозните ни курорти.Прекрасно място,ама вече ми беше минало желанието да се топна и в нашето море.Та на другия ден се метнахме на колата и....обратно.Спряхме на едно-две места при близки за по 2-3 дни .Взехме им акъла и на тях,че се появихме без предупреждение и даже не искахме да останем ,но.....поне видяхме роднините и.....у дома.
            Скъпи ми момичета от Варна явно ще се видим някъде на някоя национална среща.Не се сърдете,че така описах града ви,но .....за мое съжаление Варна ми се видя направо страшна.Мечтаех си да се разходя с вас из нея,но нямаше място дори къде да си оставим колата.Новите промени в града ми създадоха усещането за пренаселеност,презастрояване и дори не усетих мирис и полъх на море.
            Та така с моите разходки.Сега се мъча да приема поканата си за ремонт,ама нещо не ми се получава! newsm78
            Шпунци  fingerscrossed fingerscrossed fingerscrossed

• София
Дидиа, много мъчно ми стана за центъра на Варна.
Не съм ходила отдавна там и имам хубави спомени.
Но, явно има много изменения.
То и центъра на София придоби гаден вид на малко градче. Нали ние си избрахме кметицата, не са я назначили Великите сили.
За среща не можах да се класирам, дано има и друга по-нататък.

Гъбчеееее, тук съъъъъм, добре съм те заварила, мила! Heart Eyes Hug Two Hearts
Четох темата през времето в което отсъствах, радвах ви се, цъках с език, когато пишехте каква работа сте свършили в къщи, на двора, на сеЙо, та чак срам ме хващаше понякога!
Аз съм от другата страна, ама уважавам работливите хора, ДС е от тях, един на една къща стига!  newsm78

Дидия, аз родната ми Варна не я виждам такава, ама нали е казано, че "на вкус и цвет......"  Laughing
Катедралния храм си е все същия от 1886 г., няма как да стане по-висок или по-нисък.
Ако беше се обадила, щях да намеря време да се видим, макар и за малко!
Но да се надяваме на бъдещи срещи!  Hug

Днес "не мръднах от къщи", голямо готвене му дръпнах! Първо правих тиквички- уж пържени, ама печени в тава! Казвала съм ви рецептата, после правих пиле в плик с картофи, Малък Стефчо направи таратор...........
Ще има ядене и за утре, че от сутринта съм на разходка с дамите от Клуба. Ще ходим с корабчето от Аспарухово  до Морска гара, после разходка из Морската градина, обяд на брега на морето и после обратно с корабчето до квартала ни.
Дано не е много горещ деня, че колкото го обичам лятото,  горещините не ги долюбвам.  Mr. Green

Лека вечер, девойки!  Hug

Привет девойки мили, сигурно сте се уморили от вчерашната среща и няма нито един репортаж. А ние чакаме...
   Дидиа-и аз като Танита-през моя поглед за Варна-същата си е
-само натоварването е голямо-ако се беше обадила предварително-щяхме да помогнем да не оставате с лошо впечатление-аз работя на метри от катедралата-и паркинг има платен-не е зает-но минало свършено-така щяло да стане.
  Приятен ден за всички и отмора на прохлада!!!

Щастлив нов ден!
Да не подслаждаме сутрешното кафе с мисъл за преживяни трудности. По – добре е да сложим бучка захар с радостна надежда за новия ден.

"Изкуството да бъдеш щастлив идва от силата да извличаш щастие от обикновените неща."
Хенри Уорд Бийчър
== Да подариш цвете,да прегърнеш,да се усмихнеш, да подадвш ръка,да седнеш на чаша кафе с приятел са все дребни неща, но те правят щастлив.[/b]

Да докладвам за срещата : както е характерно напосладък - бяхме в намален състав -Кари ,Маринка, Мая и аз. И както е характерно Heart Eyes изкарахме си чудесно - приятна компания , много приятно и свежо заведение. Прибрах се в 20ч.....

Дидимити  Hug Hug Hug

• Кубрат/ Пишурка

Добро утро на всички от едно куку!
Тази сутрин имах изненада - днес било петък Joy Joy Joy
Вчера цял ден съм изкарала с мисълта, че е петък. Дори си купих още един хляб и повече цигари, че да не излизам! Тази сутрин си спим спокойно - нали е събота и ЛА няма да идва....После, докато бях в банята чувам, че се хлопа на вратата - Анжелка отворила...Излизам от банята по гащи и какво да видя: ЛА на брат ми в хола! Питам го защо е дошъл днес, нали е събота, а той ми отговаря, че е петък и е на работа  Joy Божеееее, започнах да изкуквам ли newsm78
Та такива работи при мен!

Добро утро и от мен!Пия си кафенцето с вас! Hug
                    Танитка,Дидимити ,не ме разбирайте грешно!Аз обичам Варна и имам прекрасни спомени ,а и роднини имаме там.Исках да ви видя и през цялото време мрънках на ММ,че не успях да ви се обадя,но  на практика не успяхме да стигнем до единствения платен паркинг.Попитахме един таксиметров шофьор къде има такъв и той ни каза за един близо до катедралния храм,но нямаше начин да направим обратен завой в задръстването пред храма.Пробвахме се,но във всички улици водещи до паркинга паркирани коли от двете страни и едвам минавахме,а като се зададе някой срещу теб разминаване става по възможно най-трудния начин.ММ се изнерви и едвам го удържах да не си тръгне обратно.Все се надявах,че някъде ще успеем да спрем и да звънна,но се забавихме при роднините,нямаше място за колата пред или около хотела ,който си бях наблелязала и за това решихме да останем някъде из Св.Константин и Елена или Зл.пясъци.Места в хотелите колкото искаш,ама добирането до тях мисия невъзможна.Пеша няма проблем,ама с кола направо ад.Промъкваш се между паркирали коли  и автобуси /имах чувство,че колите са повече от хората/ и когато се добереш до заветната цел оказва се,че няма къде да спреш.След почти едночасово обикаляне се отказахме от идеята да спрем някъде нормално и продължихме към Тюленово.Идеята даде ММ и направо бяхме щастливи когато излязохме от задръстването.
                    Явно за да ви видя трябва да дойда когато сезона е свършил.
                    Танче,знам,че катедралния храм си е същия,ама в моите спомени пред него  и около него има простор и сега като видях паркираните таксита и 8-те колони коли направо не го познах. Embarassed Питах поне 10 човека къде е и дори се скарахме с ММ ,защото аз си представях нещо друго,а пред мен ........ нещо напълно непознато. Laughing
                    Та така с моите приключения във Варна.Вие си я познавате и може да ви е лесно,но на мен с моите спомени за града ми беше направо шокиращо.Пропадна ми резервацията за хотела ,защото трябваше колата да зарежа някъде в покрайнините,а да пътувам с такси.За външен човек,като мен,не е удобно хотела да няма паркинг за клиентите си.Следващият път ще избирам по-внимателно и ще питам подробно за условията.
                    Аз също пропуснах срещата с Кари,за което много съжалявам,но видях в последния момент и не успях да се класирам.Ще гледам за друга.
                    Лек и усмихнат ден!

Къде сте, милимоички?????  ruporuu

Скрит текст:
Ехо от днешната разходка на дамите от Дружество "Зора", Лейди клуб и Тракийско дружество при ПК "Хан Аспарух" из Морската градина и Варненския залив.
[/b]

Попяхме си с уличния музикант, на мостчето в Морската градина.

Централната алея в Морската градина, зад нас в далечината е Пантеона, но не се вижда от дърветата.

В ресторанта на брега на морето. Наборката Илинка черпи със суха паста за вчерашния си    имен ден в ръка с закачливия подарък от нас, нали е била готвачка! Simple Smile

На корабчето "Белла" с песен, преди да "отлепи от кея".

Изживяхме един приятен, весел и интересен летен ден, сега почивка, че утре пак сме на празник-концерт в парка ни по случай 113 години от Илинденско-Преображенското въстание.

Лека вечер от мен, а утре вечер-  пак рапорт!  Heart Eyes Hug

• София
Танита, тук съм. Но няма нищо интересно. О работа в къщи и обратно.
При тебе е забава, времето минава по-бързо и весело сред хората.
Сега чета за стрелбата в Мюнхен. Ядосана съм на европейските управляващи - какво си докараха от много разбиране и съчувствие.
Ми то май тук стана по-приятно място за живеене. Поне арабеските не искат да живеят тук, чакат си коридора  до Европата.
Търкалят се около Халите и от време на време се сбият с някой от друго племе.

И при мен все същото.

Вече да те е страх да пуснеш ТВ. Все лошо и още по-лошо. Не ми се вярва да ни подмине.

Добро утрооо!☕🍮
Спинкате още в събота,а?😊
Днес аз подраних.Ще ходим до Сз малко на пазар.Да напълним фризера,а и малко разходка.От там ще прескочим доЧирпан да нагледаме свекърите и да занесем праскови и разни д руги био произведения от градината☺
Горещо ще е днес.
Стойте на хладничко!
Лек и спокоин ден на всички!😍

• Кубрат/ Пишурка
 То вече добър ден - добър да е!
Аз си изпратих момичето на басеин, оправих и брат си и седнах да ви нагледам.
Не, че има кой знае какво да пиша....
Ще поошетам в кухнята, ще пусна и пералнята, манджа имам....Ами това е!
Вече май е късно за кафе, но да предложа две в едно:

Ей, днес много почивате! Joy Joy Joy Joy
Я да ви пусна едно стихче на разградската поетеса Донка Василева:

Не ми подхождат пируети,
поклони, стръмни метани…
Неустоимо – на нозете –
посрещам сгърбените дни.
Със себе си се дуелирам.
И не залагам на фалцет.
Пияна за Любов – умирам.
Наивница – и на шейсет.
„В сянката на лятото“

Днес било СВЕТОВЕН ДЕН НА БАБАТА!!!  ЧЕСТИТ ДА ВИ Е!