91 НЕГ "Проф. Константин Гълъбов" - тема 2

  • 105 047
  • 773
  •   1
Отговори
# 735
  • София
  • Мнения: 18 679
Не че нещо, ама и проверките...какво представляват всъщност? Не е ли едно влизане в час на съответните длъжностни лица и то след като съответният преподавател е бил уведомен за образуваната проверка и че в часа му ще влязат инспектори? Е, кой е този толкова прост човек, който ще се яви неподготвен? Правят ли се внезапни проверки, вземат ли се домашните на децата СЛЕД като са минали през преподавателя, за да се види има ли контрол, как всъщност се проверява реално дали този човек върши всичко онова, изброено по-горе?

Не съм запозната, сериозно питам.

# 736
  • София
  • Мнения: 4 298
Русалка, браво!
Постът е за първа страница, макар че гледам на почит излизат мерките, теглилките и класации, не значещи нищо.
 

# 737
  • Мнения: 667
Не че нещо, ама и проверките...какво представляват всъщност? Не е ли едно влизане в час на съответните длъжностни лица и то след като съответният преподавател е бил уведомен за образуваната проверка и че в часа му ще влязат инспектори? Е, кой е този толкова прост човек, който ще се яви неподготвен? Правят ли се внезапни проверки, вземат ли се домашните на децата СЛЕД като са минали през преподавателя, за да се види има ли контрол, как всъщност се проверява реално дали този човек върши всичко онова, изброено по-горе?

Не съм запозната, сериозно питам.

Правят се една до няколко проверки, дори да има внезапна, едва ли е трудно да се напънеш за този час. Не се правят всеки един час, да седи някой като пъдар, затова няма резултатност. Контролни винаги могат да се представят като направени, все има някакви налични. Но не се проверяват щателно, просто се предоставят, че са направени и има. Общо взето-правено е и няма резултат.

# 738
  • София
  • Мнения: 392
Русалка, браво!
Постът е за първа страница, макар че гледам на почит излизат мерките, теглилките и класации, не значещи нищо.
Особенно след последното писание излиза, че освен мерките и теглилките, другото е пробвано и, макар че звучи смислено и достойно за адмирации, е парктически непроверимо в нашите условия за мое най-голямо съжаление Sad

И като че ли остава само компроматната война, която ненавиждам, при която накрая виновен или не учителят е принуден да си тръгне.

Последна редакция: чт, 05 юли 2018, 16:50 от Uprising

# 739
  • София
  • Мнения: 4 298
Имах предвид пост 732 - за начинът, по който трябва да се преподава и учи.

 

# 740
  • Мнения: 667
За начин-всички го знаем. Въпросът е как да се "застави" госпожа учителката да го следва. И дали има капацитет да го следва.

# 741
  • Мнения: 8 474
За начин-всички го знаем. Въпросът е как да се "застави" госпожа учителката да го следва. И дали има капацитет да го следва.
На този етап никак.
"Заставянето" става с избор с конкурс, подходящо високо възнаграждение и също толкова високи санкции при неизпълнение на служебните задължения.
Кое от тези три неща ви изглежда реалистично на хала, на който се намира цялата ни държава?

# 742
  • София
  • Мнения: 18 679
Е, аз затова казах, че ще стискам палци, ама излече, че е неуважително Satisfied Какво му остава на човек Grinning
Абе, щом съм си записала там детето, значи съм преценила, че рискът е приемлив.

# 743
  • Мнения: 667
Всъщност въпросната реално изпълнява служебните си задължения. До колкото знам, освен, ако вътрешният правилник на НЕГ не гласи друго, с 3 до 4 оценки се оформя ученик за срок. Това е много скромна цифра, в сравнение ако се правят ежеседмично поне по едно контролно, тест или проверка. Освен това, пак доколкото знам нямат задължение за подготовка за лайстунг, това, че някои по това си мерят успехите на класа е отделен въпрос. Тук се говори само за преподаване на ниво и достатъчно овладяване на това застъпено ниво за 8 клас. Ни повече, ни по-малко. Лошото е, че нивото е много под застъпеното за 8 клас, а не само подготвя ли ги за лайстунг. Може и да греша, не съм в ситуацията точно.

# 744
  • Мнения: 667
Е, аз затова казах, че ще стискам палци, ама излече, че е неуважително Satisfied Какво му остава на човек Grinning
Абе, щом съм си записала там детето, значи съм преценила, че рискът е приемлив.

Съвсем естествена реакция. В момента всеки стиска палци да не е в класа на въпросната, да не сте единствената сякаш.

# 745
  • София
  • Мнения: 18 679
Аз лично драми с лайстунга нямам, понеже младежът няма мераци засега, обаче не е учил и един час немски през живота си и ако не му се обяснява добре граматиката, не знам до колко може сам да се справи, не е лесен езикът.

Ама дайте по-весело де! Кога дойдохме, кога кусури взехме да търсим на училището Joy
Разкажете малко повече за социалния живот! Много задружни ми се видяха децата. Много искам това за сина ми. Аз съм го имала и знам колко е важно. Гимназията не е само учене.

# 746
  • Мнения: 667
Във всяка една гимназия има и задружни и не толкова задружни класове. Има групички, къде малки, къде по-големи. Има от всичко, което съпътства всяка гимназия, има по-мързеличивки, има и "зубъри", има тикани от родители, има и неглежиращи, има всякакви взаимоотношения, типични за възрастта на децата. Много зависи от темперамента, от нагласите, от очакванията, и как ще успеят да се сработят (или да не се), как ще ги поведе класният ръководител.
Да има задружност е въпрос на късмет и на нагласа да дадеш и да получиш задружност. И трябва да е взаимно, всички да искат, да дават. И навсякъде е така.

# 747
  • където и да е,само да не съм сама
  • Мнения: 587
Мече, много точно казано и подкрепям напълно.

# 748
  • София
  • Мнения: 18 187
Не знам как са протичали проверките в час и сигналите по-нагоре, ама в 8 клас на голямата ми дъщеря родители махнаха математичка,  от миналата година липсва и литераторка. Като знам каква беше, предполагам, че е след оплакване. Изгониха и един мъж по немски.  По-назад във времето махнаха и задържалия се векове Детелин Кънев по философия... Та не е чак нищо да не става...

Последна редакция: пт, 06 юли 2018, 07:54 от пенсионирана русалка

# 749
  • София
  • Мнения: 18 679
Е, това е добре!

Общи условия

Активация на акаунт