Американски колеж - девета тема

  • 79 138
  • 738
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: X
Дъщеря ми е страшно разстроена тази вечер - нищо не разбира по физика, не може да си напише домашното даже. За пръв път виждам такова чудо. Май ще се наложи да търсим учител. Sad

# 706
  • София
  • Мнения: 1 754
И консултациите по физика ли не могат да помогнат?

# 707
  • Мнения: X
Тя нищо не й разбира на тази учителка, каза, че няма смисъл да ходи на консултациите й. А миналата година имаше текущ успех 118% по този предмет, завърши с почти 100% по него, а тази година е при друга учителка и не виждам как ще се справи.

# 708
  • София
  • Мнения: 1 754
Няма ли вариант да отиде на консултации при другия преподавател по физика (нали са поне двама за випуска)? Съученик да помогне? Моят син беше така последната година с математиката - на основната едва връзваше четири и не понасяше Сапарюк, а паралелно при Деси Йорданова имаше 109% , но нея я уважаваше много.

# 709
  • София
  • Мнения: 2 361
Относно консултациите - не е задължително да се ходи, при преподавателят, който им води часовете. По физика дъщеря ми ходеше при Чакърова, която според нея обяснявала много добре. А за математика пробвайте при Ани, не си спомням фамилията й, но учениците й казваха Аничка. Мила и спокойна дама и добронамерена.

# 710
  • Мнения: 8 137
Miss I ни е любима... толкова му взе страха в осми клас... а накрая с такава гордост му връчвале грамотите за най-висок успех, двамата със сина ми имат взаимна симпатия, тя всячески го стимулира да пише, на нея дава за мнение първи драфтове... и пак понякога и се шашка Wink
За В. коментара и в 8 и в 11 клас не съвпадаше с на други две деца, с чиито майки сме коментирали. В 11клас не успях да се видя с нея на родителска среща, но при случайна среща в коридора се заговорихме, сподели впечатления...
За математиката и физиката - много си се консултират децата по класове и приятелски групи, не да си препишат домашното, а наистина си обясняват Simple Smile
Луси, по физика при кой е чак толкова неразбираемо?!? Да иде на консултация при друг...
Миленита, те в 11 и 12 клас имат по два коренно различни раздела от математиката при двама преподаватели... при който се падне стереометрията, той е гадния...

# 711
  • София
  • Мнения: 16 211
Ани Иванова, води High Level Math, моето американче беше при нея миналата  учебна година.

# 712
  • София
  • Мнения: 1 754
Не, peneva, съвсем не Simple Smile Деси Йорданова беше точно по стереометрия и нашият си изкара шест при нея. И изобщо, ако е имало учител, за който да говори с толкова положителна емоция и възторг (освен мис И, разбира се), то това е тя. Така че всичко опира до учител. За пореден път.

# 713
  • Мнения: 8 137
Точно тя пък беше силно лаконична, та никога не бях сигурна дали се сеща за кой ученик съм на род.среща Simple Smile (10клас) иначе той вземаше всички бонуси на тестове и т.н. та бях наясно, че проблем с материала той няма Simple Smile

# 714
  • Мнения: X
Чакърова е адвайзър на дъщеря ми, ще й кажа да отиде на консултация при нея. Че чак си порева тази вечер, че няма да може да си направи утре теста.

# 715
  • Мнения: 2 993
Тинки,
Не бих се и опитвала да правя паралел между двете учителки. Не случайно е завършващото изречение в поста ми, но една от опциите ( според мен), която би ви помогнала в случая са консултации. Дори от гледна точка на това, че учителя вижда пряко твоята екстра заинтересованост.
Искрено искам да помогна, но точно в този случай, няма как да се сетя за нещо по- смислено

Lucy,
Чакърова ще помогне със сигурност!
Даже й кажи да отиде по-рано и да я потърси сутринта, не вярвам да й  откаже, въпреки че не е редно извън часовете за консултация.

Не знам как е сега в АК, но някога консултациите си бяха част от ежедневието. Даже винаги съм мислела, че заради консултациите е и толкова голяма обедната почивка. Понякога детето ми е казвало, че не е успявало и да обядва и като питам защо, само свиваше рамене и казваше "консултации". Даже имаше опашки за консултации, че за някой учители и записвания. А пък , ако отидеш при друг учител, ще го чуеш по друг начин обяснено-последното си е мое разсъждение, защото не помня някога дъщеря ми да е споменавала да е ходила при друг учител за консултация.

Последна редакция: пт, 10 ное 2017, 04:55 от rosss

# 716
  • София
  • Мнения: 9 560
Спогаждането с госпожата по математика май няма да е никак лесно. Вчера детето се е опитало да говири с нея. Тя е отказала да провери какво е нанесла в engage. Казала е, че е изчисляването на средната оценка е много сложно, защото различните оценки били с различна тежест. Моята се е опитала да обясни, че няма проблем с разбирането как е формирана средната оценка, а с тази от последното контролно, защото на листа има 90 т, в портала са нанесени 60 т. Но не, госпожата твърди, че няма проблем и всичко е вярно.
За капак вчера е нанесла 60% за classwork - това при 100% предадени на време домашни, изрядно водена тетрадка за работа в клас (според мен, а аз съм критична, защото много държа на това) . Хлапето твърди, че госпожата не изкарва на дъската да решават, защото трудно се вместват във времето, не задава въпроси, на които да отговарят. Вчера беше разтроена, защото не разбира ЗАЩО. Единственото, което каза е "Страх ме е от тази госпожа, няма да ходя да я питам". Явно не е единствената притеснена, защото в групата на класа много деца са писали и се оказва, че на всички е нанесла въпросния процент.
Проблема, според мен,  не е само в конкретния случай, а очевидно е в цялостното отношение на въпросния преподавател към учениците, в студеното и силно дистанцирано поведение, както и нежаланието за каквато и да е комуникация с учениците.

Днес детето ще опита да се срещне с адваизора, за да поговорят. Там поне очаква изслушване и разбиране.

Наистина не знам какво да мисля. Сравнявам с учителите в ПЧМГ, с отношението, което имаха към децата и осъзнавам какви прекрасни преподавателите е имало детето. След 3 години и един много кризисен период в 6-ти клас, аз не съм чула изявление от типа - Страх ме е, Не мога да говоря с този преподавател, Не се отнася добре с нас. Добрия учител не е този, който само влиза в час и си изпява урока и после не го интересува какво се случва. Добри я учител е този, който ще излуша, ще се опита да помогне и да насърчи децата.

Добре че са учителите по АЕ, БЕЛ, ИТ и изключително ерудираната преподавателка по Философия, защото мнението ми за колежа щеше да е ........., хм, не мога да се изкажа по-меко, за това няма и да го пиша.

# 717
  • София
  • Мнения: 16 211
Защо не отидете заедно с детето при Атанасова и не разкажете всичко това лично? Аз така или иначе вече "постлах" с моя разговор за В., вие само цитирайте горните факти.

# 718
  • Мнения: 5 425
Скрит текст:
Спогаждането с госпожата по математика май няма да е никак лесно. Вчера детето се е опитало да говири с нея. Тя е отказала да провери какво е нанесла в engage. Казала е, че е изчисляването на средната оценка е много сложно, защото различните оценки били с различна тежест. Моята се е опитала да обясни, че няма проблем с разбирането как е формирана средната оценка, а с тази от последното контролно, защото на листа има 90 т, в портала са нанесени 60 т. Но не, госпожата твърди, че няма проблем и всичко е вярно.
За капак вчера е нанесла 60% за classwork - това при 100% предадени на време домашни, изрядно водена тетрадка за работа в клас (според мен, а аз съм критична, защото много държа на това) . Хлапето твърди, че госпожата не изкарва на дъската да решават, защото трудно се вместват във времето, не задава въпроси, на които да отговарят. Вчера беше разтроена, защото не разбира ЗАЩО. Единственото, което каза е "Страх ме е от тази госпожа, няма да ходя да я питам". Явно не е единствената притеснена, защото в групата на класа много деца са писали и се оказва, че на всички е нанесла въпросния процент.
Проблема, според мен,  не е само в конкретния случай, а очевидно е в цялостното отношение на въпросния преподавател към учениците, в студеното и силно дистанцирано поведение, както и нежаланието за каквато и да е комуникация с учениците.

Днес детето ще опита да се срещне с адваизора, за да поговорят. Там поне очаква изслушване и разбиране.

Наистина не знам какво да мисля. Сравнявам с учителите в ПЧМГ, с отношението, което имаха към децата и осъзнавам какви прекрасни преподавателите е имало детето. След 3 години и един много кризисен период в 6-ти клас, аз не съм чула изявление от типа - Страх ме е, Не мога да говоря с този преподавател, Не се отнася добре с нас. Добрия учител не е този, който само влиза в час и си изпява урока и после не го интересува какво се случва. Добри я учител е този, който ще излуша, ще се опита да помогне и да насърчи децата.

Добре че са учителите по АЕ, БЕЛ, ИТ и изключително ерудираната преподавателка по Философия, защото мнението ми за колежа щеше да е ........., хм, не мога да се изкажа по-меко, за това няма и да го пиша.

Росита, с идея да съм полезен, а не да защитавам конкретна учителка:
- Дали не бъркате точки с проценти? Примерно 90% от 70 точки максимум (при 100%) за даденото задание са 63 точки.
- Страхът е често срещано явление в началото на големи промени и идва от неизвестността (както навремето в 6-ти клас?). Начина за борба с него е търсенето на информация и адаптирането, а не бягството.
- Докато в началното и донякъде в основното образование от учителя се очаква да се държи с децата "по майчински", то в средното (според мен) е по-добре да се държи с юношите и девойките като с равни. И да, голям рев пада, когато те изгонят от топлата майчина утроба, когато те оставят на непознати хора в детската градина за пръв път и т.н. Но пък (да се надяваме) е за добро?

# 719
  • Мнения: 8 137
Препоръчвам - първо изясняване на точки-проценти, среща на детето с адвайзърито, среща на родител с адвайзърито с информация, разпечатка на това което се вижда и поглед с адвайзърито в системата какво при тях се вижда... включително коментар за обтегната среда с конкретния учител... Ако трябва и с декана на випуска среща... и чак тогава среща с Атанасова.
И моя е ревал в 8ми клас, но от мисс И... за едно 50, което се оказа точки (беше от 60т), но в началото на срока и при напасване тогава на предишната система... И за една седмица 5/10 за участие в час (чиста двойка!), ми случва се, като всички други седмици бяха с по 8/10, 9/10 и най-често 10/10 накрая на срока беше с 95% за участие в час.
Само успокой детето, че не е драма едната седмица участието, проблем се явява при тези, които нанасят една срочна оценка за участие и никога не знае детето къде е... Домашните са в друга оценка, не я смесвайте с "Participation".
Rosita_ta, само я поуспокой, че то с такава настройка и притеснения, просто няма как да учи, милата!

Общи условия

Активация на акаунт