eMAG -ТЕМА 2

  • 68 249
  • 965
  •   1
Отговори
# 900
  • Мнения: 4
Пълна трагедия са всички!!! И Емаг и Самдей! Сега звънях за пореден път на платения телефон на Самдей, държаха ме 20мин, че уж имали много работа и всички оператори били заети и накрая ми вдига някаква жена, която ми казва пак същото което чух на 29.12,че щели да направят запитване към склада и да ми върнат обаждане. Като я попитах за срок ми каза, че не знаела,надявала се да е до края на седмицата!!! Това е пълен абсурд!!! Каза ми че имали пратки с още по-голямо забавяне имали и такива, които наистина са изгубени.....Нямам думи, нямам! Пратката ми е над 1000лв, платена!
Има приложение в Google play , казва се 0700 безплатни номера , използвайте него , платените номера може да се заменят с нормални без висока такса.

# 901
  • София
  • Мнения: 5 743
Здравейте! Вчера получих една пратка,която беше с липсваща гаранция. Нямаше нито с кашона,нито в профила ми. Днес след двучасови чатове ми я прикачиха като преди това ми пишеха да имам търпение и,че до няколко работни дни ще си я получа. Супер несериозно от тяхна страна ,но им казах,че до края на деня ако нямам изпратена гаранцията на продукта ще сезирам,когото трябва и бързо я изпратиха. Изнервиха ме до пълен предел! Забелязвам обаче,че серийния номер в гаранцията няма нищо общо с този на продукта. Освен това днес ми пристигна друга пратка и виждам, че и там е същото положение. Просто пишат някакъв техен системен номер.Това нормално ли е? До сега,закупувайки техника от други магазини ,не съм имала подобен случай. Това са първите ми две поръчки от Емаг и може би последни! Чудя се дори дали да не им върна продуктите😡С това мотаене на гаранцията и с тези странни серийни номера не ми се мисли ако трябва да стигам до сервиз,какво да очаквам.

# 902
  • Мнения: 69 122
Говорила съм с оторизиран сервиз на марката на продукта, казаха ми че им трябва модела на продукта, казаха също че емаг си имат техни номера които слагат. Не мисля че това е проблем.

# 903
  • София
  • Мнения: 5 743
Надявам се,че е така. Благодаря ви за отговора!

# 904
  • Мнения: 69 122
Освен това при рекламация я предявяваш към емаг, те си осигуряват сервиз, така че ще си гледат техните номера...мисля.

Ама ти ако искаш, им пиши за твое успокоение, и попитай пак.

# 905
  • Мнения: 6 340
На мен вчера ми писаха, че ми връщат парите - 15 лв, за върнатата пратка от декември след дозина чата с Емаг и още толкова имейла със Сеймдей. Ама се заинатих. Голям зор и разправии бяха.

# 906
  • Мнения: 2 289
Късно прочетох и много се набутах с Емаг. Не си сервизират продуктите явно, поне не всички. Пътуват на майната си, връщат се без протокол и без поправка. Ще си подавам жалбите където трябва, но много ме е яд, че се подлъгах. Не са едно или две неща, които съм купила от тях.

# 907
  • Мнения: 69 122
Моят монитор бе сервизиран в официален сервиз на марката в Румъния. Първо отиде в Депанеро, оттам го пратиха в оторизиран сервиз. През цялото време комуникирах по имейл. Върнаха го с протокол.
Всичко бе точно, така, както е и описано.

Като давате негативен отзив, е добре да дадете повече подробности.

# 908
  • Мнения: 2 289
Тета, много се радвам, че всичко при теб е протекло нормално и гладко. Това очаквах и аз, препоръчвала съм ги под път и над път. Дала съм достатъчно информация. Изпращам уред, пътува, уж се поправя, връща се от сервиз все така повреден, без протокол. И това няколко пъти. Повече подробности от това на съответните за целта места.

# 909
  • Мнения: 69 122
Кой е сервиза?

# 910
  • Мнения: 2 289
Депанеро. Какво значение има това за теб, ако е удобно да попитам?

# 911
  • Мнения: 69 122
Удобно е - има значение за всеки, който ще чете темата.
На мен протокола ми го пратиха по имейл. Не помня на лист хартия към монитора дали го имаше.
Когато го прочетох, ми се стори че един кабел не е описан. Свързах се с емаг, чрез бота на жив човек, обясних притеснението си, момичето ми каза ако като дойде пратката, го няма вътре, да й пиша - даде имейл.
Оказа се по-късно, че всички кабели бяха върнати.
Мога да потърся имейла на Депанеро, ако искаш да ги питаш за протокола от ремонта.
Аз им бях писала два пъти по време на ремонта, да питам каква част точно ще подменят. Отговарят бързо и коректно.

# 912
  • Мнения: 2 289
Нищо не ми отговарят. Това е част от проблема. Аз писах на Емаг, защото от тях очаквам реакция при неколкократно връщане на повреден продукт. А той си е повреден, какво да питам Депанеро? Губя месеци с повреден продукт, очаквам реакция от търговеца, който ми го е продал. Така ми се струва коректно.

# 913
  • Мнения: 6 340
Нищо не ми отговарят. Това е част от проблема. Аз писах на Емаг, защото от тях очаквам реакция при неколкократно връщане на повреден продукт. А той си е повреден, какво да питам Депанеро? Губя месеци с повреден продукт, очаквам реакция от търговеца, който ми го е продал. Така ми се струва коректно.
При 3 повреди не връщат ли парите по закон или нов уред се дава с оставащата гаранция от първия? Понеже пишете за няколко връщания, редно е с или без изпратен протокола от сервиза по заявките за връщане да се провери и да Ви обезщетят.

Последна редакция: пн, 12 фев 2024, 14:24 от drago_2008

# 914
  • Мнения: 2 289
Ами, и така да е, не отговарят. Ще помоля КЗП да ги попита, може на тях да отговорят. Аз не виждам друг вариант. Но съм много разочарована. Не е коректно ситуацията да стои така с месеци.

Общи условия

Активация на акаунт