Пазаруване от Aliexpress.com 65

  • 33 110
  • 779
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 375
Някаква идея как да си открия къде е пратката UA792996637HU ?
От 21.10 седи,че в раздавача предполагам само бг пост ,но те ми вдигат ръце е клона.
Сайта на бг пощи. Има имейл и телефон за връзка с клиента. Проверете кой е последен статус понеже 90%нотнклиентите бъркат статуса за Унгария с този за България.

# 16
  • Бургас
  • Мнения: 1 684
28-ми петък - вероятно утре
https://parcelsapp.com/en/tracking/UA792996637HU

Сайта на бг пощи. Има имейл и телефон за връзка с клиента. Проверете кой е последен статус понеже 90%нотнклиентите бъркат статуса за Унгария с този за България.
ако се прави запитване по мейла за който и да е номер, трябва да напише и името и адреса който е на плика, защото в системата на пощите могат да търсят и по тях

Последна редакция: пн, 31 окт 2022, 18:29 от musicdoubl3

# 17
  • Мнения: 894
Здравейте,
Моля за помощ. Какво се прави при този статус?
Очаква се, че трябва аз да отида да го взема от някъде ли?
Доколкото рабирам, е преминало успешно митницата?


2022-10-07 17:36
Delivery failed
Delivery unsuccessful. Delivery method changed to self-pickup

2022-10-04 10:43
Out for delivery
Received by local delivery company
2022-10-02 17:27
Clearing Customs
Customs clearance complete
2022-10-02 17:27
Leaving customs
2022-10-02 15:41
Customs clearance started

Последна редакция: пт, 04 ное 2022, 10:29 от faviana

# 18
  • Мнения: 2 375
Здравейте,
Моля за помощ. Какво се прави при този статус?
Очаква се, че трябва аз да отида да го взема от някъде ли?
Доколкото рабирам, е преминало успешно митницата?


2022-10-07 17:36
Delivery failed
Delivery unsuccessful. Delivery method changed to self-pickup

2022-10-04 10:43
Out for delivery
Received by local delivery company
2022-10-02 17:27
Clearing Customs
Customs clearance complete
2022-10-02 17:27
Leaving customs
2022-10-02 15:41
Customs clearance started
Това прилича на статусите на пратките с много цифри без букви. В случай, че е такава проверете експрес уан известни още като МБМ. Има ли проследяване на сайта им там пише къде точно са я оставили. Често е в някой от офисите им. В някой градове ги оставят и при "партьори".

# 19
  • Мнения: 894
netman71, много благодаря! Влязох в сайта на експрес уан и там по номера излезе, че е при тях - от около месец вече!
И преди съм получавала пратки от техен офис, но имах смс, а сега - нищо.
Още веднъж - много благагодаря за информацията!

# 20
  • Мнения: 144
Здравейте, пазарувам много рядко, дребни неща  с ниска стойност от може би 3 години. Досега съм нямала никакви забележки. Но днес получих пратка, коледни декорации  в подаръчни кутии /3 бр. кутии/. Опаковани в бабъл фолио, но ъглите не обезопасени и съответно и трите счупени с намачкани ъгли. От трите играчки, двете са със счупени елементи / дървени са/. Няма как да ги използвам, защото бяха за подаръци. Стойноста е малка, 18 лв са трите.
Какво е най-разумно да направя, разочарована съм много и не искам да оставям нещата така.

# 21
  • BG-DE
  • Мнения: 5 072
Отворете диспут, приложете снимки и искайте да ви върнат стойността на счупените.

# 22
  • Асеновград
  • Мнения: 513
Плюс горния отговор винаги правете видео и когато разопаковате .

# 23
  • Варна
  • Мнения: 282
Имах преди години същата ситуация със стъклен протектор за телефон. Писах първо на търговеца и му приложих снимка. Той ми изпрати незабавно нов. Нямах никакви проблеми - излезе много точен. Успех с вашия проблем.

# 24
  • Мнения: 34
Здравейте, имам нужда от съвет. Една от поръчките ми, от днес сутринта е със статус- Order canceled. Какво трябва да направя, за да си получа парите обратно?

# 25
  • Мнения: 2 375
Здравейте, имам нужда от съвет. Една от поръчките ми, от днес сутринта е със статус- Order canceled. Какво трябва да направя, за да си получа парите обратно?
Canceled преди или след като е изпратена? Канцелирана докато е чакала изпращане предизвиква автоматично връщане на парите Може да потърсите дали дава да отворите диспут. Има ли такава възможност значи ще трябва да отваряте диспут но с причина различна от тези дето са за непристигнала пратка.

# 26
  • Мнения: 34
Не, не беше изпратена, и да дава ми възможност да отворя диспут. Да отворя диспут така ли? Благодаря!

# 27
  • Бургас
  • Мнения: 1 684
такъв диспут се печели винаги

# 28
  • Мнения: 2 375
Не, не беше изпратена, и да дава ми възможност да отворя диспут. Да отворя диспут така ли? Благодаря!
Да. Щом дава диспут това означава пратката е маркирана като изпратена от продавача, но реално не е подадена в пощата да пътува. Причината за диспута се нарича липса на проследяваща информация. Прилагате и снимка от статуса канцелирана. Както са казали вече такива диспути се печелят. Само трябва да не приемате предложение което е за рефънд 0 или за сума по-малка от реално платеното.

# 29
  • Мнения: 918
Здравейте. Харесала съм си доста дребни неща за сватба ни. Ако поръчам всичко на веднъж, ще ми дадат ли някаква отстъпка? И също гледам някакви намаления за 11.11. например тези неща за 2 стотинки. Като отворя продукта, няма такова нещо. Как става номера с тези намаления

Общи условия

Активация на акаунт