WIZZAIR - 43

  • 36 952
  • 751
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 4 464
ама това е Уиз, винаги е било така

# 16
  • Мнения: 206
Лятното разписание също започнаха да местят. днес промениха и анулираха полети от Бургас.

# 17
  • Мнения: 109
Аз също съм купила за 02.02 за Барселона и даже цената беше   28 лв. с ръчен багаж. Връщането обаче взех да бъде на 07.02 от Валенсия. Вчера ми отмениха полета от Валенсия за 05.02 и не ми дава абсолютно никаква опция за потвърждение, промяна и т.н. Досега при промяна, винаги съм имала възможност да препланирам. Надявам се до няколко дни да ми даде такава възможност.
И аз бях със същия проблем нямах достъп до резервацията, но се свързах по телефона за отменен полет - 024928367 . Работи през делнични дни от 9-18 часа. Бяха много любезни. Съдействаха ми и сега имам нова резервация.
Щом си го правила ти си наясно, но го пиша за такива като мен на които ще се случи за пръв път.

Имащ три варианта - безплатна нова резервация, 100 % възстановяване на сумата и 120% възстановяване в профила. Ти избираш варианта.

# 18
  • Мнения: 205
Благодаря, понеделник ще им звъня на тел. Иначе през сайта лесно се сменя, но този път изобщо не ме пуска към резервацията.
30 лв. беше билета от Валенсия.

Последна редакция: сб, 03 дек 2022, 09:18 от bobi_ko

# 19
  • Мнения: 95
Здравейте за първи път ще летим. Взехме билети от esky. Чекирахме се онлайн през уиз сайта. Въпроса ми е мога ли да пътувам без да принтирам бордните карти ( пътуваме за кипър от варна) , а директно от приложението да ги използваме? Благодаря.

# 20
  • Мнения: 109
От летище Варна летях за Виена.
Показвахме бордните си карти с телефоните.
Не е необходимо да са в приложението.  Може и получени по електронен път.

# 21
  • Мнения: 95
От летище Варна летях за Виена.
Показвахме бордните си карти с телефоните.
Не е необходимо да са в приложението.  Може и получени по електронен път.

Благодаря. Тоест само билетите трябва да си принтирам.

# 22
  • София
  • Мнения: 16 175
Само бордни карти се търсят при излитане - принтирани или на телефон. От Варна няма проблеми. Но не знам в Кипър какво е положението. Може като кацнете да проверите дали приемат и от тел.
И друг път купувайте билети директно от авиокомпанията, по-изгодно е.

# 23
  • Мнения: 69
Аз също съм купила за 02.02 за Барселона и даже цената беше   28 лв. с ръчен багаж. Връщането обаче взех да бъде на 07.02 от Валенсия. Вчера ми отмениха полета от Валенсия за 05.02 и не ми дава абсолютно никаква опция за потвърждение, промяна и т.н. Досега при промяна, винаги съм имала възможност да препланирам. Надявам се до няколко дни да ми даде такава възможност.
И аз бях със същия проблем нямах достъп до резервацията, но се свързах по телефона за отменен полет - 024928367 . Работи през делнични дни от 9-18 часа. Бяха много любезни. Съдействаха ми и сега имам нова резервация.
Щом си го правила ти си наясно, но го пиша за такива като мен на които ще се случи за пръв път.

Имащ три варианта - безплатна нова резервация, 100 % възстановяване на сумата и 120% възстановяване в профила. Ти избираш варианта.

Безплатната нова резервация за същия маршрут ли трябва да бъде, без значение от стойността на новите полети?

Как успяхте да се свържете на този телефон? Вчера звънях 3 пъти, чаках по 8-10 минути и нищо...
При мен случая е същия (обаче за друга деситанация), анулирани полети, сменени с други дати, които не ме устройват и нямам достъп до резервацията и нищо не мога да направя вече 5-6 дни е така. Искам просто да сменя датите, но в момента цените са по-високи от тези, на които закупих билетите през октомври и се чудя дали ще трябва да доплатя (ако изобщо успея да се свържа по телефона и ако си оправят системата скоро...)

# 24
  • Мнения: 2 475
Аз също съм купила за 02.02 за Барселона и даже цената беше   28 лв. с ръчен багаж. Връщането обаче взех да бъде на 07.02 от Валенсия. Вчера ми отмениха полета от Валенсия за 05.02 и не ми дава абсолютно никаква опция за потвърждение, промяна и т.н. Досега при промяна, винаги съм имала възможност да препланирам. Надявам се до няколко дни да ми даде такава възможност.
И аз бях със същия проблем нямах достъп до резервацията, но се свързах по телефона за отменен полет - 024928367 . Работи през делнични дни от 9-18 часа. Бяха много любезни. Съдействаха ми и сега имам нова резервация.
Щом си го правила ти си наясно, но го пиша за такива като мен на които ще се случи за пръв път.

Имащ три варианта - безплатна нова резервация, 100 % възстановяване на сумата и 120% възстановяване в профила. Ти избираш варианта.

Безплатната нова резервация за същия маршрут ли трябва да бъде, без значение от стойността на новите полети?

Как успяхте да се свържете на този телефон? Вчера звънях 3 пъти, чаках по 8-10 минути и нищо...

Въоръжете се с търпение. Звъннете, сложете ги на високоговорител и изчакайте колкото е нужно, докато си вършите нещо друго.

При мен случая е същия (обаче за друга деситанация), анулирани полети, сменени с други дати, които не ме устройват и нямам достъп до резервацията и нищо не мога да направя вече 5-6 дни е така. Искам просто да сменя датите, но в момента цените са по-високи от тези, на които закупих билетите през октомври и се чудя дали ще трябва да доплатя (ако изобщо успея да се свържа по телефона и ако си оправят системата скоро...)

Смяната на датите ще е безплатна. Ето всички опции:
Скрит текст:
If the new flight schedule is not acceptable, you may choose from the following options in accordance with section 15.1.2 of our General Conditions of Carriage.





 
REBOOK YOUR FLIGHT(s)

You can rebook to another flight operated by us on the same or – if necessary – a comparable route, that is maximum 14 days before or maximum 30 days after the scheduled date of departure of the original flight, subject to availability of seats.

Should you wish to rebook on the same route or comparable route, log in on wizzair.com, retrieve your booking and select the "Rebook" option. This is the quickest way of choosing a new flight for all passengers in your booking.

GO TO LOG IN
Please check our interactive Travel Planning Map and country-specific travel information sources in order to be aware of the applicable travel rules and where you can currently fly with us.



RECEIVE 120% WIZZ CREDIT

You can request refund in WIZZ credits to your WIZZ account for the total fare of the cancelled booking automatically, with an extra +20% as a bonus calculated for the flight ticket price only, excluding the fee for other services.

The extra +20% is applicable only for bank card, bank transfer, iDeal payment or eBanking payment types. In case your booking was paid fully or partially with WIZZ credits or voucher, then the amount paid with WIZZ credits or voucher will be refunded in 100% WIZZ credits only. For detailed and latest information please refer to WIZZ Credits Terms of Use.

The amount will be at your disposal immediately once uploaded, and it will be valid for one year. You can use those WIZZ credits to purchase any Wizz Air flights/services in the next one year.
GO TO LOG IN



 
Please note that the refunded amount equals the purchase price, and does not include the price of the administration fee and the partner services. These partner services will not be cancelled automatically, but you have to contact the service provider directly in order to cancel these services.


 
RECEIVE REFUND

You will be able to convert to 100% refund after the 120% WIZZ credit upload either via bank transfer, or to the bank card/other original payment method the booking was paid with instead of WIZZ credits. In this case please note that the aforementioned extra +20% will not be applied. Please note that in case your reservation was fully paid with WIZZ credits or voucher, you are not eligible for credit conversion.

GO TO LOG IN
Please be aware that you should choose one of the above options no later than three hours before the scheduled departure time of your original flight. If no option will be selected, 120% WIZZ credits will be automatically uploaded to your WIZZ account.

If you have any complaints related to the implementation of your rights under the Regulation, you may contact the National Enforcement Body for your place of departure.

Thank you for your understanding, and we apologize again for the change to your travel plans!

Kind regards,
Wizz Air Customer Service

Последна редакция: сб, 03 дек 2022, 13:33 от :::

# 25
  • Мнения: 1 652
Скрит текст:
Аз също съм купила за 02.02 за Барселона и даже цената беше   28 лв. с ръчен багаж. Връщането обаче взех да бъде на 07.02 от Валенсия. Вчера ми отмениха полета от Валенсия за 05.02 и не ми дава абсолютно никаква опция за потвърждение, промяна и т.н. Досега при промяна, винаги съм имала възможност да препланирам. Надявам се до няколко дни да ми даде такава възможност.
И аз бях със същия проблем нямах достъп до резервацията, но се свързах по телефона за отменен полет - 024928367 . Работи през делнични дни от 9-18 часа. Бяха много любезни. Съдействаха ми и сега имам нова резервация.
Щом си го правила ти си наясно, но го пиша за такива като мен на които ще се случи за пръв път.

Имащ три варианта - безплатна нова резервация, 100 % възстановяване на сумата и 120% възстановяване в профила. Ти избираш варианта.
Безплатната нова резервация за същия маршрут ли трябва да бъде, без значение от стойността на новите полети?

Как успяхте да се свържете на този телефон? Вчера звънях 3 пъти, чаках по 8-10 минути и нищо...
При мен случая е същия (обаче за друга деситанация), анулирани полети, сменени с други дати, които не ме устройват и нямам достъп до резервацията и нищо не мога да направя вече 5-6 дни е така. Искам просто да сменя датите, но в момента цените са по-високи от тези, на които закупих билетите през октомври и се чудя дали ще трябва да доплатя (ако изобщо успея да се свържа по телефона и ако си оправят системата скоро...)
Предлагат нови дати за същия маршрут или варианти до друг близък (понякога не толкова) град. Май в рамките на месец е безплатна смяната при отменени дати, стига да не е отменена цялата дестинация. Аз съм сменяла за по-скъпи дати и нищо не съм доплащала.

# 26
  • Мнения: 205
Най- накрая ми даде опция за смяна, явно системата им работи по- бавно. Вместо Валенсия- смених полета с Барселона, не съм доплащала.

# 27
  • Мнения: 11 460
Само бордни карти се търсят при излитане - принтирани или на телефон. От Варна няма проблеми. Но не знам в Кипър какво е положението.
Ако става въпрос за Кипърската гръцка част, със сигурност летища Пафос и Лáрнака приемат електронни бордни карти, ,аз съм показвал от телефона и няма проблем. Вече за Северен Кипър (летище Ерджан), не знам. Но щом пишем в темата на Уизеър, предполагам, че се има предвид Лáрнака. Аз винаги си правя скрийншот на бордната карта веднага след онлайн чекирането, за всеки случай, ако се окажа без интернет на летището. И батерията да е добре заредена, че стават чудесии, ако телефонът изгасне баш там.

# 28
  • Мнения: 95
Само бордни карти се търсят при излитане - принтирани или на телефон. От Варна няма проблеми. Но не знам в Кипър какво е положението.
Ако става въпрос за Кипърската гръцка част, със сигурност летища Пафос и Лáрнака приемат електронни бордни карти, ,аз съм показвал от телефона и няма проблем. Вече за Северен Кипър (летище Ерджан), не знам. Но щом пишем в темата на Уизеър, предполагам, че се има предвид Лáрнака. Аз винаги си правя скрийншот на бордната карта веднага след онлайн чекирането, за всеки случай, ако се окажа без интернет на летището. И батерията да е добре заредена, че стават чудесии, ако телефонът изгасне баш там.


Много благодаря

# 29
  • Мнения: 3 763
Благодаря за новата тема, да си пожелаем изгодни и приятни полети с Уиз.
Имам точки за наместване, скоро трябва да резервирам нещо, преди да са изгорели.
И един полет търкалям от пролетта, последния път много трудно намерих близка стойност.

Общи условия

Активация на акаунт