WIZZAIR - 43

  • 36 921
  • 751
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 1 789
Здравейте, как мога да разбера полета на wizz на 9.12 за Аликанте от кой терминал излита 14.55 ч?

# 31
  • Мнения: 4 430
Уиз излитат само от Т1

# 32
  • Мнения: 2 472
Здравейте, как мога да разбера полета на wizz на 9.12 за Аликанте от кой терминал излита 14.55 ч?

Ето тук: https://sofia-airport.eu/bg/tarsene-na-poleti/

Четох някъде, че ще затварят тази есен Т1 за ремонт, но явно не е започнал още.

# 33
  • Мнения: 4 430
кой знае коя есен са имали предвид

# 34
  • Мнения: 23
Привет на всички.
Подариха ми ваучери за WizzAir, които трябва да използвам до 16.12.
Някой знае ли дали мога да ги презаверя за друг период?
И ако не мога да го направя, някой иска ли да му ги подаря Simple Smile Става дума  за 75евро

# 35
  • Мнения: 2 472
Привет на всички.
Подариха ми ваучери за WizzAir, които трябва да използвам до 16.12.
Някой знае ли дали мога да ги презаверя за друг период?
И ако не мога да го направя, някой иска ли да му ги подаря Simple Smile Става дума  за 75евро

Бих ви посъветвала да си купите с тези ваучери билети за някъде възможно най-далеч във времето. Със сигурност ще има промяна на полетите, я с 5, я с 10 минути. Тогава ще получите парите си под формата на Уиз кредит. И ще важат още известно време. Все ще ги използвате.

Ако много ви се подаряват, няма да се разсърдя. Wink

Последна редакция: пт, 09 дек 2022, 09:08 от :::

# 36
  • Мнения: 4 430
може да вземете някакви евтини билети с флекс и багаж, дори да не възнамерявате да летите
ако отменят полетите, връщат кредити, които да използвате после, ако не ги отменят, като наближи полета сами си сменяте билетите с нещо по-подходящо

ПП това с 5-10 минути вече не важи, трябва промяната да е голяма, мисля над 3 часа, иначе нямате избор.

Последна редакция: чт, 08 дек 2022, 17:35 от neuromancer

# 37
  • Мнения: 36
Здравейте,
Имам едно бързо питане, защото комуникацията ми с Уиз е нещо като комуникация с аутист, но по-зле. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да даде съвет.
Пролетта си взех билет от Лисабон за София, като съответно заплатих и флекс. Впоследствие смених полета за нова дата - три дни по-късно от първоначалната. Въпреки флекса, системата ми изиска да доплатя прилична сума, което и направих.
Е да, но в последния възможен момент, когато вече бях там, ми канселираха новия полет и ме пренасочиха към първоначалната дата.
Опитвам да водя кореспонденция, че нямам претенции за основното плащане, а само за разликата за несъстоялия се полет.
Втори път получавам темплейт на жалбата си, че при закупен флекс доплащане не се дължи  и никакво обяснение за какво е издадена втората фактура.
Парите съм ги прежалила, но съм изумена от фактът, че три пъти прилагам една фактура и не получавам конкретен отговор какво е платено с нея.

# 38
  • Мнения: 4 430
За съжаление те наистина не връщат пари, ако сменяте от по-скъп към по евтин полет, това е в правилата им.
Съответно ако те променят полета не трябва нито да доплащате, нито те да ви върнат пари, независимо от цените на полетите в момента. Един вариант е да откажете полета заради промяната, тогава трябва да ви върнат всичко платено, в кредити, и после да купите новия по-евтин полет. Успех. Мисля, че в случая няма смисъл от разправии.

ПП това трябва да се направи ПРЕДИ да приемете промените, в противен случай е все едно отказвате по собствено желание, което е по-неизгодно, и не съм сигурен какво става с надплатената сума.

Последна редакция: чт, 08 дек 2022, 19:04 от neuromancer

# 39
  • Мнения: 3 749
Прие ли промяната? Ако все още не, вариант за минимизиране на загубата е да откажеш промяната и с възстановените кредити да си купиш нов билет, ако така излиза по-евтино.

# 40
  • Мнения: 36
За съжаление те наистина не връщат пари, ако сменяте от по-скъп към по евтин полет, това е в правилата им.
Съответно ако те променят полета не трябва нито да доплащате, нито те да ви върнат пари, независимо от цените на полетите в момента. Един вариант е да откажете полета заради промяната, тогава трябва да ви върнат всичко платено, в кредити, и после да купите новия по-евтин полет. Успех. Мисля, че в случая няма смисъл от разправии.

ПП това трябва да се направи ПРЕДИ да приемете промените, в противен случай е все едно отказвате по собствено желание, което е по-неизгодно, и не съм сигурен какво става с надплатената сума.

Мерси:) В случая е от по-евтин към по-скъп и доплащане, т.е. имам две фактури. И условията са приети, защото нямах избор на 4000 км. Simple Smile Претендирах за символичната разлика, защото получих първоначалната си резервация с доза оскъпяване. Нямам обяснение защо ми се твърди, че имам флекс и няма как да имам доплащане, в случай, че нямаше как да променя датата без него, а те сучат и въртят без да ми кажат какво е платено по втората фактура

# 41
  • Мнения: 4 430
абе за по-сложни неща е нормално да не се разбирате един друг, дори да говорите един и същи език
бе не че е нормално, но свикнах вече в последните 15 години за какво ли не
в смисъл не се изненадвай, ако ти изглежда, че ти говорят абсолютни глупости, понякога е така.
по-добре се случва разбирането по телефона, вместо имейл, но разбира се не ако се плаща прекалено скъпо на минута...

след като си сменила веднъж полета, какво е било преди се забравя, тоест при следващата промяна имаш полет от примерно 150 евро, който е отменен и ти се предлага друг. Няма значение по-евтин или по-скъп, пари не се искат и не се връщат при това положение, а съвсем няма значение, че вече е билета е бил на тази дата, той вече е сменен.
Добре е да се знаят правилата, за да можем да ги ползваме в наша изгода, защото по начало компаниите ги правят в тяхна изгода. А нискотарифните трудно връщат пари, все едно им вадиш зъб. Сега се мъча с Бритиш, че си смениха правилата и трябва да проуча къде е изгодно за мен и къде не.

# 42
  • София
  • Мнения: 1 732
Здравейте! И аз имам нужда от съвет. Имам резервация за полети през февруари за мен и още двама възрастни. Впоследствие обаче и дъщеря ми (13 год.) реши да пътува с нас. Купих й отделен билет вчера, но е за възрастен, тъй като няма как да се купи само детски. Сега трябва да премина през процедурата за смяна от възрастен на дете през кол центъра. Тъй като има време до февруари и звъненето по телефона ми е по-трудно, защото трябва да съм вкъщи в работно време, има ли шанс от Уиз да извършат промяната като им пиша на мейл? И трябва ли да искам обединяване на двете резервации, ако изобщо е възможно? Ако пиша на мейла предполагам трябва да е на английски? Благодаря на всички отзовали се!

# 43
  • Мнения: 178
Здравейте! И аз имам нужда от съвет. Имам резервация за полети през февруари за мен и още двама възрастни. Впоследствие обаче и дъщеря ми (13 год.) реши да пътува с нас. Купих й отделен билет вчера, но е за възрастен, тъй като няма как да се купи само детски. Сега трябва да премина през процедурата за смяна от възрастен на дете през кол центъра. Тъй като има време до февруари и звъненето по телефона ми е по-трудно, защото трябва да съм вкъщи в работно време, има ли шанс от Уиз да извършат промяната като им пиша на мейл? И трябва ли да искам обединяване на двете резервации, ако изобщо е възможно? Ако пиша на мейла предполагам трябва да е на английски? Благодаря на всички отзовали се!

Добавя се коментар, че дете от резервация Х пътува с възрастен от резервация У и няма да имате проблем. Но не знам какъв съвет да дам относно начина на свързване с тях.

# 44
  • Мнения: 4 430
това се прави, но не можеш сам да го намправиш, трябва те да го направят
според мен по-добре по телефона, по имейл има риск да отговорят след като полета е минал

Общи условия

Активация на акаунт