Училищата в район Младост, София - VI част

  • 12 799
  • 184
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 36 004
ако детето има афинитет към рисуването, 144 е добър вариант
моите девойки бяха там до 7 клас, и двете продължават да рисуват за удоволствие, което нямаше да се случи, ако ги бях записала в 81

# 166
  • sofia
  • Мнения: 1 190
Някой може ли да сподели каква е организацията на допълнителните занимания е 131 СУ?
Кои допълнителни занимания се има предвид - езиковите към сдруженията или спортни/танцови/шах?
Като цяло всички са следобяд, в часовете по занимания по интереси. Само във втори клас немският е сутрин преди часовете. Плуването обикновено е в часовете по отдих - между редовните часове и самоподготовката.

# 167
  • sofia
  • Мнения: 417
Здравейте, дъщеря ми е 4ти клас в 145 то и не сме в сдружение . Тук сме само и единствено , защото ни е пред блока . Аз съм завършила 128 мо преди 100 години и ми се искаше да сме там ,но уви ... Simple Smile

# 168
  • София
  • Мнения: 5 490
Някой може ли да сподели каква е организацията на допълнителните занимания е 131 СУ?
Кои допълнителни занимания се има предвид - езиковите към сдруженията или спортни/танцови/шах?
Като цяло всички са следобяд, в часовете по занимания по интереси. Само във втори клас немският е сутрин преди часовете. Плуването обикновено е в часовете по отдих - между редовните часове и самоподготовката.
Спортните, мисълта ми е дали дете в Шилер паралелка ще може (ще има време) да посещава плуване,шах, или нещо друго странично?

# 169
  • sofia
  • Мнения: 1 190
Спортните, мисълта ми е дали дете в Шилер паралелка ще може (ще има време) да посещава плуване,шах, или нещо друго странично?
Ще има време. Допълнителните занимания са съобразени с режима на класовете. Повечето започват след 17 ч.

# 170
  • София
  • Мнения: 1 915
Да се включа и аз с въпрос, но за 144-то. Дъщеря ми обича да рисува и ходи веднъж в седмицата на рисуване. Заслужава ли си 144-то след 4-и клас (до 7-и) и има ли изпит след 4-и клас за паралелката с рисуване? Ще се радвам, ако има някой, който да сподели информация.

ПП: И аз се включвам с въпрос за паралелката 'Природни науки' след 4-и клас в 125-то. Някой има ли подробности какво включва изпитът по БЕЛ ?
От тази учебна година вече няма природни науки, профилираните паралелки са само " хуманитарна" и "математическа". Изпитът по БЕЛ включва стандартни въпроси по граматика- с отворени и затворени въпроси, а   втората част на изпита е- дадено е начало на текст, който следва да се допише / да се съчини история/ приказка/.

# 171
  • Мнения: 21
Здравейте, дъщеря ми е 4ти клас в 145 то и не сме в сдружение . Тук сме само и единствено , защото ни е пред блока . Аз съм завършила 128 мо преди 100 години и ми се искаше да сме там ,но уви ... Simple Smile

Здравейте, значи вашата учителка ще поеме един от първите класове през Септември тази година нали така?
Може ли някакви отзиви и наблюдения как сте прекарали четирите години с детенцето ?

А вие имате ли нагласа за Шилер паралелка? Ако да, трябва детето да започне курса им по немски, за да влезе в такава наесен. Аз лично го препоръчвам, ако имате нагласа за чужди езици и учене, разбира се. Децата излизат с отлично ниво на езика плюс знания по бел и мат, плюс сравнително подбрана среда.
Изобщо не знам как може човек до 145то да има колебания. На нас уви там ни е старият адрес и много го мисля дали да пътуваме с кола всяка сутрин, или да избера нещо по-близко.
Ако не искате сдружение, училищата се изравняват като ниво и вероятно пак 145то в по-добро, защото е на една смяна и няма проблем със занималнята, а и ви е по-близо.

Ние сме по-скоро за английски език. Детето също е учило и в градината и на допълнителни уроци. Доколкото знам и английският език е в подобно сдружение, но никъде не намирам информация за изпити или някакъв вид друга подготовка да има изискване?

# 172
  • София
  • Мнения: 72
Здравейте,

Бих искала да преместя сина ми след 4 клас в училище в Младост. Ще изкара за последно в частното училище 4 клас,но все по-сериозно обмислям преместване. Аз съм завършила 128 СОУ през 2008г.

Насочила съм се към училищата с руски и английски,езиците са му лесни,а и е дете,родено в двуезична среда. С математиката е мъка,но аз му помагам всеки ден, решаваме немалко задачи заедно.

Причина за преместването е,че не съм доволна от частното училище. Другото,което не ми допада е, че ги ангажират до 16.30ч без реално да им съдействат с домашните. Напряга ме,че в най-голямата лудница трябва да го взимам, прибираме се и хайде домашни, уроци или спорт ако има в същия ден, а аз и доработвам.

Има ли родители тук,преместили децата си след 4 клас в училише в Младост?( по адресна регистрация сме в Младост,ако това има значение)
Ние сме в 145 от ПГ още сега завършваме 7 клас. Има деца, които дойдоха след 4 клас, пак от частно училище

Не видях информация в сайтовете на училищата за 2023/2024 за кандидатстване след 4 клас. Може ли мнение как да се ориентирам за процедурата по преместване след 4 клас?

Благодаря ви🙏🏻
Може ли да споделите кое е частното училище и дали е в младост?
Инак 125то е добър вариант, защото имат нови паралелки за 5 клас и няма да е единственото ново дете в класа. Това е много важно в тази възраст, особено ако е по-затворено дете.
Другото добро в младост е 145то, но не знам дали има прием за 5 клас.

# 173
  • Мнения: 3
Здравейте! Някой може ли да сподели кои училища в Младост са подходящи за деца с трудна адаптация? Някъде където се подхожда с разбиране към децата, а не се нарочват за лоши, когато не се вписват така лесно като другите в клас.

# 174
  • Мнения: 29 580
Не мисля, че някой ще може да ти даде отговор на този въпрос. Във всички класове има по-свити и по-буйни деца. Какво ще рече "по-трудна адаптация", в какво се изразява?
Също какво значи "не се нарочват за лоши" ? Задай си въпросите по-конкретно, за да ти се отговори така, че да имаш полза.

# 175
  • Мнения: 3
"По-трудна адаптация" в смисъл на по-буйно, трудно стоящо мирно в час. Класният ръководител не успява да се справи и при конфликтна ситуация детето винаги е сочено за виновно, без да се търси първопричината. Има група деца, които го предизвикват умишлено, за да реагира и да бъде наказан. В следствие на това отношение и ежедневие детето започна да ходи с нежелание на училище, влоши се и успехът. Та, търся училище, в което учителите проявяват разбиране, имат подход към всяко дете и не се опитват всячески да се отърват от децата, които не влизат в рамката ...

# 176
  • Мнения: 29 580
И, ако в новия клас пак има такава групичка, какво правите? Търсите следващ клас....?!?

Обяснява се на детето, че училището не е зверилник, има правила за спазване и да не се поддава на провокации.
Не търси причина извън детето,  на нея не можеш да въздействаш. Говори с него да започне да спазва правилата.
В първи клас местене,  после пак и пак, и пак. ... това не е решение, а изместване на проблема.

Последна редакция: пн, 18 мар 2024, 06:45 от Soul Free

# 177
  • Мнения: 3
В тази посока работим така или иначе. Въпросът ми беше друг, но благодаря все пак.

# 178
  • Мнения: 29 580
Отвоворът на въпроса е точно този - няма как да знаете в кой клас какво е, дали няма да попадне на друга група, дали в новия клас ще спазва поведение и т.н. Първи клас е трудно за всички, много нови неща, нови правила. Не трябва да се очаква някой специално да обръща внимание на някое дете, все пак са 30 деца в един клас.

Ако искате индивидуално отношение - частно училище с малки класове.

# 179
  • Мнения: 2 118
Трябва лично да проучите учителите, конкретно за всеки. А това как ще стане е отделен въпрос - пряко от други родители в училището, или колеги на учителите, дори от директорите.

Общи условия

Активация на акаунт