Пазаруване от Fashion days - тема 6

  • 16 741
  • 153
  •   2
Отговори
# 75
  • Мнения: 922
Току що получих една чанта Pinko. Без дръжка, без етикети, без торбичка. Ужас.
При това я взех от изибокс.
Беше 1 бройка явно връщана и ограбена отвсякъде.

# 76
  • Мнения: 5 001
Поръчах едни Премиата обувки, дойдоха носени и прашни. Поръчката дойде с Изибокс. Още веднага пуснах заявка за връщане. Отвори ми се клетка, нямаше нищо в нея, оставих ги и зачаках, до 4 работни дни по техни данни. Нямаше движение по товарителницата и им звъннах. Провериха си камерите и системата. Въвела съм кода за доставка, а не за връщане. Ок сгрешила съм. Друго ме интересува, как се отваря клетка с грешен код и как доставчик оставя втора пратка в очевидно пълна кутия? Знаят кой ги е взел и ще се свържат с него. Имали такива случаи и не са имали проблеми с връщането, но усещам как подарих обувки на някой….
Имам ли други ходове? Някой имал ли е подобен казус с тях?

# 77
  • Мнения: 288
Поръчах едни Премиата обувки, дойдоха носени и прашни. Поръчката дойде с Изибокс. Още веднага пуснах заявка за връщане. Отвори ми се клетка, нямаше нищо в нея, оставих ги и зачаках, до 4 работни дни по техни данни. Нямаше движение по товарителницата и им звъннах. Провериха си камерите и системата. Въвела съм кода за доставка, а не за връщане. Ок сгрешила съм. Друго ме интересува, как се отваря клетка с грешен код и как доставчик оставя втора пратка в очевидно пълна кутия? Знаят кой ги е взел и ще се свържат с него. Имали такива случаи и не са имали проблеми с връщането, но усещам как подарих обувки на някой….
Имам ли други ходове? Някой имал ли е подобен казус с тях?

Какво стана с вашия случай, има ли развитие..?

# 78
  • Мнения: 5 001
Обувките са вече при тях, статуса им е продуктите са прегледани, чакам си парите.

# 79
  • Мнения: 922
Страшно много уважвам фешън дейс, политиката им на бързо връщане на пари и прочие....
Реших да следя дали ще пуснат отново в продажба чанта на пинко, която пристигна при мен в потресаващ вид. (чантата беше последна бройка)Без дръжка, без никакви етикети, торбички и предпазващи фолиа. Захвърлена в една кутия, тотално оглозгана.
Е тя е отново на линия за продан....  защо де, защо не проверявате поне мъничко върнатите пратки, едно око така да погледне, че някой се е подиграл с артикула и го е обезобразил. Няма никакъв контрол.

# 80
  • Мнения: 1 309
Да, не е приятна тази им практика, може да оставите линк тук, към конкретната чанта, да не се подлъже друг да я поръча.

# 81
  • Мнения: 5 001
И моите обувки бяха последен чифт, доста намалени. Повече няма да поръчвам последна бройка.

# 82
  • Мнения: 922
Това е чантата

# 83
  • Мнения: 5 001
Върнаха ми парите.

# 84
  • Мнения: 527
Връщам пратка получена чрез изибокс, но този път реших да избрера вземане от адрес от куриер. Коя куриерска фирма да очаквам?

# 85
  • Мнения: 3 036
При мен Спиди идва.

# 86
  • Мнения: 31 195
Благодаря за предупреждениео за чантата на Пинко.

# 87
  • Мнения: 41
Обувките са вече при тях, статуса им е продуктите са прегледани, чакам си парите.

Здравейте, а оставяте ли някакъв документ към пратката при връщането й  в автомата на easybox? Пише само за оригинална кутия, такава имам, но ми е странно да оставя така гола кутия без данни и товарителница. Пуснах заявка и получих пинкод.

# 88
  • Мнения: 5 001
Нищо не съм оставяла. Товарителницата си я имат, нали с ПИН кода е свързана.
Преди Спиди като идваха за връщане също им давах продукта в оригинална опаковка и нищо друго.

# 89
  • Мнения: 3 036
Ееее,най-добрите са!!!!! Вчера в 13 върнах на куриер и ей сега ми влязоха парите по сметка. Нямат равни Heart

Общи условия

Активация на акаунт