Неуместно отношение от лекар

  • 2 293
  • 67
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 5 017
Записват, даже и сестри нямат в кабинетите, нарочно.

# 31
  • Мнения: 240
За съжаление напоследък съм свидетел на отвратително грозно отношение на лекари към пациенти. Във фейсбук съм в една група за препоръки за лекари в различни области и не мога да повярвам какви постове пускат някои лекари, колко изключително грубо говорят за пациентите, какви думи използват към напълно непознати хора в интернет пространството....и всяко второ изречение е "ние сме учили 10 години!". Това е като някаква мантра и никой друг не е достоен човек, щом не е лекар и не е учил 10 години.
Не ме разбирайте грешно, изпитвам огромно уважение към лекарите (както впрочем и към "обикновените" хора), но онези лекари, които наистина искат да помогнат на човека пред себе си. За съжаление те останаха толкова малко.... страх ме е какво ни чака.

# 32
  • Мнения: 5 017
Коя е групата?

# 33
  • Мнения: 240
Групата е за Варна. Не знам дали би Ви била полезна ако не сте от града.

# 34
  • Мнения: 2 893
Не всеки лекар е човек , лекар всеки може да стане , хора малко .

# 35
  • Мнения: 1 268
За грубото отношение и липсата на елементарно възпитание оправдание няма, ако е някой простоват човечец някак си го по го приемам, но за лекар това е недопустимо и оправдание изнернен не е оправдание. Това е манталитет и възпитание. Същото което е искал да каже е можел да го каже съвсем добронамерено и спокойно, но такъв тип поведение и изказ е типичен, понякога дори не е нужно някой да си отвори устата, достатъчно е да му видиш физиономията. Жалко за 10 годишното им учене, като нямат елементарен изказ.

# 36
  • Мнения: 676
Обикновено избирам лекари и записвам часове през едно приложение (Супердок) и там имат оценки, които обикновено са достоверни - при кой се чака много, кой претупва и т.н. При случайни вече не ходя, точно защото повечето се държат като задници. И отдавна спрях да оправдавам грубото отношение с "може би просто не му е ден", особено когато си плащам.

# 37
  • Мнения: 19 056
Лекарят първо е казал нещо на "потърпевшата", с достатъчно тих тон, "смотолевил", че да не чуват всички в чакалнята.

Честно казано, ако някой се е запънал на вратата на лекарския кабинет без час, бая по-грубички неща от "аут" ще чуе от останалите чакащи, които са с час. Сетила се някоя, че може пътьом, на връщане от пазара, след като е купила краставиците и доматите, да мине и през лекаря, тъй и тъй е излязла, какво като няма час, ама все пак бърза и не може да чака да минат останалите (реален случай).

Друга звъннала за час, ама ѝ казали, че за тази седмица няма свободни часове, да си запише за другата. Решила, че ако отиде през кабинета, все ще намери начин да влезе, как тъй до другата седмица ще чака.  

Трета само нещо щяла да пита и набързо да влезе, само за около час...

# 38
  • Мнения: 1 268
Всичко можеш да кажеш, но каквато и да е ситуацията има начин да го кажеш, достатъчно ясно и категоричто, без простотия и "аут" не бих се сетила, че мога да го използвам срещу някого такава дума, ясен пример за такива отношения е агресията на пътя и от казал, река. до къде се стига.
Примерно агресивна жена искаща час, ясно заявяване на позицията, но без грубости и в крайна сметка такива хора си "повдигат опашката" и си тръгват, без човека отсреща да използва обиди и грубости, което е отражение и на неговото ниво. Всеки от нас имал конфликтни ситуации, аз оставям простата да се чувства "победител", оставям го да мине на опашката примерно, да се предреди и не влизам в излишни разговори  в как може, ама защо....

# 39
  • Варна
  • Мнения: 5 219
Групата е за Варна. Не знам дали би Ви била полезна ако не сте от града.

Аз съм от Варна. Моля, напишете името на групата, ще ми е от полза.

Иначе и аз като кукумицинка не вярвам, че съществува човек, който ще бие път до лекарския кабинет и ще виси часове на опашка, заедно с болни хора, само за записване на час, след като може да звънне по телефона или да ползва някоя онлайн платформа за половин минута. 100% е искала "само да попита" нещо.

# 40
  • Мнения: 240
Иначе и аз като кукумицинка не вярвам, че съществува човек, който ще бие път до лекарския кабинет и ще виси часове на опашка, заедно с болни хора, само за записване на час, след като може да звънне по телефона или да ползва някоя онлайн платформа за половин минута. 100% е искала "само да попита" нещо.
Не спира да ме изумява ограничеността на мисленето на хората. Щом при Вас е така, значи навсякъде е, така ли?
Личния ми лекар работи сам, без сестра/асистент. Заринал се е с количество пациенти, които не може да обслужи (явно). Звъняла съм по 10 пъти на телефона в няколко поредни дни без да мога да се свържа. Не работи с рецепция или superdoc за записване на час.
Айде кажете ми, моля, как да не ида пред кабинета му и да чакам часове с болните за да се опитам да си запиша час? И ако излезе и ми каже “аут”, не съм сигурна как ще реагирам.

Последна редакция: нд, 21 апр 2024, 21:33 от Лимана

# 41
  • Варна
  • Мнения: 5 219
При такава заетост е редно личният лекар да има сестра. Така, както го описвате (подозирам, че е преувеличено), е практически неизползваем. Категорично не бих чакала с часове с болните за час! Бих го сменила. Личен лекар е просто това, не хирург. Още повече, че явно е грубиян. Да не би да става въпрос за селски лекар, който е единствен в радиус от 30 километра, та да е чак толкова незаменим?

Лошо отношение се среща и в други сфери на услугите. Ако тръгна да пиша жалби за всяка груба дума насреща ми, трябва да спра да работя и само с това да се занимавам... Като не съм доволна от някого, спирам да го посещавам и толкоз. Намирам си по-добър.

# 42
  • Мнения: 5 017
Нашия ЛЛ също няма сестра, няма регистратура, много рядко вдига телефон, чака се по 2- 3 часа като отидеш. И не можеш да го смениш, защото ,,не е колегиално да вземаме пациентите на колега".

# 43
  • Пловдив
  • Мнения: 14 443
В цял град няма нито един общопрактикуващ лекар, който да не смята за неколегиално да взима пациентите на колега?
Даже и като му бутнеш пари на ръка, както ти обичаш да казваш, че правиш при лекар? Wink

_____

А за цялата сфера на услугите може и да е така, лекарите са обикновени хора като всички нас, важната разлика я споменахме - на фризьор, на ресторант, в банката и т.н. не отиваш уязвим и притеснен, както при лекар, ако имаш проблем.
То точно затова и не смееш много да се оплакваш, де, дори да има, недай боже, защо.

# 44
  • Мнения: 5 017
ЛЛ е гара разпределителна, нито ме лекува, нито нищо, че да му давам, ползвам само за документи.Пари само на специалистите, които лекуват, че щял да напише една бележка, да си го пише преглед и да си взема от касата.

Общи условия

Активация на акаунт